Reg.č. CZ /0.0/0.0/15_005/ KULATÝ STŮL , Úřad ORP Šlapanice, Opuštěná 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Místní akční skupina Rakovnicko
Advertisements

Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Místní Akční Plány rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci Prahy 15.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Založena v roce obcí 34 členů Strategický plán LEADER 2008 – 2014, 81 projektů, 36 mil. Kč (PRV), 24 mil. Kč z místních zdrojů Strategie komunitně.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
1. Jednání řídícího výboru MAP ORP Prachatice , MěÚ Prachatice.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Reg.č. CZ /0.0/0.0/15_005/ KULATÝ STŮL , Městský úřad Bučovice.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MAP Trutnovsko Základní informace , Havlovice MAP Trutnovsko.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
6. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Informace o výzvě pro školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Vazba na Operační programy
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
2. jednání řídícího výboru
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
2. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Aktuální informace o projektu
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

reg.č. CZ /0.0/0.0/15_005/ KULATÝ STŮL , Úřad ORP Šlapanice, Opuštěná 2

 15:00 – 15:10 – uvítání, představení MAP  15:15 – 15:30 – představení výstupů analytické části 15:30 – 15:40 – plán (vzdělávacích) aktivit pro cílové skupiny projektu  15:40 – 15:55 – souhrn investičních záměrů území, návaznost na dotační tituly  15:55 – 16:00 – volba řídícího výboru  16:00 – 16:10 – diskuze, závěr  16:10 – 16:20 – cofee break  16:20 – 17:00 – 1. jednání řídícího výboru MAP

 Plán, který je zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání dětí a žáků do 15 let.  Oblast včasné péče, předškolního a základního vzdělávání, zájmového a neformálního vzdělávání. Cíle MAP:  Systémové zlepšení řízení mateřských a základních škol  Orientace na kvalitní a inkluzivní vzdělávání  Podpora škol se slabšími výsledky a rozvoj potenciálu každého žáka  Dostupnost kvalitního vzdělávání každého dítěte / žáky v inkluzivní škole  Zlepšení spolupráce v území, s rodiči

 Analytická část ◦ data z dotazníkového šetření MŠMT ◦ investiční potřeby a stupeň připravenosti  Strategická část  Opatření ◦ Aktivity jednotlivých škol ◦ Infrastruktura do vzdělání ◦ Aktivity spolupráce  Společné využití odborníka na podporu škol pro inkluzivní vzdělávání  Společné vzdělávání ředitelů a vedení škol  Společné vzdělávání pedagogů  Spolupráce škol a sociálních služeb  Spolupráce škol a rodičů, zájmového nebo neformálního vzdělávání

Povinná témata  Předškolní vzdělávání a péče: dostupnost – inkluze – kvalita  Čtenářská a matematická gramotnost v základním vzdělávání  Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem Doporučená témata (spolupráce s KAP)  Rozvoj podnikavosti a iniciativy dětí a žáků  Rozvoj kompetencí dětí a žáků o oblasti vědy a technologií – polytechnické vzdělávání  Kariérové poradenství v základních školách

Průřezová a volitelná témata MAP  Rozvoj digitálních kompetencí dětí a žáků  Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka  Rozvoj sociálních a občanských kompetencí dětí a žáků  Rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků  Investice do rozvoje kapacit základních škol  Aktivity související se vzděláváním mimo OP VVV a IROP

 Tematická setkávání ředitelů škol, zástupců zřizovatelů a dalších relevantních aktérů – společné vzdělávání a spolupráce.  Spolupráce škol, rodičů, zájmového a neformálního vzdělávání zaměstnavatelů, pedagogických fakult atd.  Společná definice investičních i neinvestičních priorit území.  Příprava záměrů aktivit spolupráce v rámci akčního plánu.

 Žadatel: MAS Slavkovské bojiště, partneři: MAS Moravský kras, MAS Bobrava, město Šlapanice.  Doba realizace – , rozpočet 3 mil. Kč.  Sestaven realizační tým (odborní řešitelé pro území 3 MAS, finanční manažer, administrátor a vedoucí projektu).

 SILNÉ STRÁNKY ◦ Individuální přístup k žákům a dětem ◦ Spolupráce s rodiči ◦ Edukativně stimulační skupinky  SLABÉ STRÁNKY ◦ Nízká úroveň podpory polytechnického vzdělání ◦ Nedostatečné materiální vybavení  PŘÍLEŽITOSTI ◦ Sdílení dobré praxe a síťování ◦ šablony  HROZBY ◦ Nedostatek finančních prostředků na personální zajištění

 Návrh vzdělávacích aktivit umístěn v podkladech  Návazný odpovědní list – prosíme o vyplnění

 Výstavba, přístavba (7 ZŠ, investice cca za 100 mil. Kč)  Modernizace a vybavení tříd (2 ZŠ, investice za cca 5 mil. Kč)  Stavební úpravy a vybavení prostor pro polytechnické vzdělávání (3 ZŠ )  Výstavba a vybavení odborných učeben (6 ZŠ, investice za cca 6 mil. Kč)

 Rekonstrukce, zateplení (5 ZŠ, investice za cca 10 mil. Kč, 2 ZŠ se nevyjádřily)  Stavební úpravy a vybavení tělocvičen (1 ZŠ)  Rekonstrukce jídelen a kuchyní (3 ZŠ, investice za cca 2,5 mil. Kč, 2 ZŠ se nevyjádřily)  Úprava venkovních prostor (1 ZŠ)

 Výstavba, přístavba (3 školy, investice cca za 160 mil. Kč, ve Vranově vybudování nové MŠ)  Modernizace a vybavení tříd (2 MŠ, investice za cca 5 mil. Kč)  Stavební úpravy a vybavení prostor pro polytechnické vzdělávání (3 MŠ)  Výstavba a vybavení odborných učeben (6 MŠ, investice za cca 6 mil. Kč)

 Rekonstrukce, bezbariérové úpravy, zateplení (5 škol, investice za cca 2,5 mil. Kč, 2 MŠ se nevyjádřily)  Stavební úpravy a vybavení tělocvičen (1 MŠ, investice za cca 260 tis. Kč)  Rekonstrukce jídelen a kuchyní (2 MŠ)  Úprava venkovních prostor (5 MŠ, investice za cca tis. Kč, 2 MŠ se nevyjádřily)

 Personální zajištění: ◦ chůva (4 MŠ), ◦ logoped (1MŠ), ◦ asistent pedagoga (4 ZŠ a MŠ)  Interaktivní tabule, audiovizuální technika, logopedické pomůcky, pomůcky pro děti s SVP ( 8 MŠ a ZŠ)  Zřízení školního poradenského pracoviště

 OP VVV ◦ šablony 2016, 2018, 2020 ◦ individuální projekty  Podpora žáků se zdrav. postižením – implementace APIV (červen 2016)  Budování kapacit pro rozvoj škol II (únor 2017)  Implementace strategie digitálního vzdělávání (říjen 2016)  Tematické sítě a partnerství (listopad 2016)  Jazykové vzdělávání (únor 2017)  IROP ◦ infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání ◦ infrastruktura základních škol ◦ Komunitně vedení místní rozvoj (SCLLD) místní akční skupiny

Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání  říjen 2016 – duben 2017  178 mil. Kč., 85-90% dotace  stavební úpravy a pořízení vybavení odborných učeben za účelem zvýšení kvality vzdělávání ve vazbě budoucí uplatnění na trhu práce v klíčových kompetencích (komunikace v cizích jazycích, práce s digitálními technologiemi, přírodní vědy, technické a řemeslné obory)  školy a školská zařízení v oblasti středního a vyššího odborného vzdělávání, kraje, organizace zřizované nebo zakládané kraji, obce, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, NNO, církve, církevní organizace, OSS, PO OSS, další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit  nutný soulad s MAP (Strategický rámec)

Infrastruktura základních škol  srpen 2016 – únor 2017  647 mil. Kč., 85-90% dotace  stavby, stavební úpravy a pořízení vybavení odborných učeben za účelem zvýšení kvality vzdělávání ve vazbě budoucí uplatnění na trhu práce v klíčových kompetencích (komunikace v cizích jazycích, práce s digitálními technologiemi, přírodní vědy, technické a řemeslné obory)  rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury ve vazbě na budování bezbariérovosti škol  zvýšení kapacit škol ve vazbě na území se sociálně vyloučenou lokalitou, kde je prokazatelný nedostatek těchto kapacit  nutný soulad s MAP (Strategický rámec)

 ITI v červnu cca 1 mld. Kč ◦ Infrastruktura pro předškolní vzdělávání  CLLD, předpoklad přelom roku 2016/2017 Dotace 95% ◦ Infrastruktura pro předškolní vzdělávání ◦ Infrastruktura pro základní a střední školy ◦ Infrastruktura pro zájmové a celoživotní vzdělávání

 tvořen zástupci klíčových aktérů ovlivňujících oblast vzdělávání na území MAP  projednává podklady a návrhy k přípravě, realizaci a evaluaci MAP  schvaluje dokumenty vytvářené v rámci projektu, zejména strategický rámec MAP, investiční priority a konečnou verzi MAP  může vytvářet pracovní skupiny a jmenovat do nich členy  podílí se na plnění dalších úkolů spojených s procesem plánování, tvorby a schvalování MAP

ŘV Jméno a příjmeníOrganizace zástupce realizátora projektu Hana TOMANOVÁMAS Slavkovské bojiště zástupce kraje Jiřina BURIANOVÁčlenka zastupitelstva města Šlapanice zástupce zřizovatelů Michal KLAŠKA Alena KOVAŘÍKOVÁ místostarosta města Šlapanice Starostka obce Ochoz u Brna zástupce vedení škol Helena FIALOVÁ Ondřej DOSTALÍK Jan DUDEK ředitelka ZŠ a MŠ Střelice ředitel ZŠ a MŠ Kanice ředitel ZŠ a MŠ Pozořice zástupci organizací neformálního a zájmového vzdělávání Lenka LIŠKOVÁ Daniela MAULEON DAVIDOVÁ Barbora APPELOVÁ Lesní školka Šemíček Řícmanice MC Indián, Troubsko SVČ Lužánky zástupce ZUŠ Hana NAVRÁTILOVÁZUŠ Pozořice zástupce KAP Dana SKLENÁŘOVÁ zástupce rodičů Helena KADLEČÍKOVÁ zástupce ITI Eva MATULOVÁ zástupce MAS Jiří HRUBÝ Michaela POKORNÁ MAS Bobrava MAS Moravský kras zástupce mikroregionu Filip CHVÁTALDSO Šlapanicko

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. HANA TOMANOVÁ MAS Slavkovské bojiště, z.s. Projekt Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šlapanice reg. č. CZ /0.0/0.0/15_005/