Autor: Mgr. Marie Hartmannová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Advertisements

* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Elektronická učebnice - I
Desetinná čísla 2.část.
zpracovaný v rámci projektu
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
7..
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
2..
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Pozor, čárka I..
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Čj5
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Jméno autora výukového materiálu
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B32Fy6_Hustota 2
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
DESETINNÁ ČÍSLA.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_01_M6_Hanak TÉMA: Desetinná čísla
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C56Čj6_Číslovky
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_11_ Zlomky
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_8B21M6_Zápis desetinných čísel Téma: Zápis desetinných čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3136

Anotace Určeno žákům 6. ročníku ZŠ Prezentace je určena k projekci na interaktivní tabuli Prezentace může sloužit jako pracovní list k aktivnímu procvičování a upevňování učiva o desetinných číslech. Lze ji též použít k opakování učiva nebo ke klasifikačnímu zkoušení

Zápis desetinných čísel Zapiš, která číslice je na řádu a) desetin _____ b) stovek _____ c) tisícin _____ d) miliontin _____ e) setin _____ f) tisíců _____ g) desetitisícin _____ h) jednotek _____ ch) stotisícin _____ i) desítek _____ 3 298,740 516

Zápis desetinných čísel - řešení Zapiš, která číslice je na řádu a) desetin 7 b) stovek 2 c) tisícin 0 d) miliontin 6 e) setin 4 f) tisíců 3 g) desetitisícin 5 h) jednotek 8 ch) stotisícin 1 i) desítek 9 3 298,740 516

Zápis desetinného čísla Zapiš desetinná čísla: sedm celých sto dvacet pět tisícin _______ nula celá devět desetitisícin ____________ jedna celá patnáct miliontin ____________ deset celých šest setin ________________ tři celé jedna stotisícina _______________ osm celých dvacet jedna setin __________ pět celých čtyři desetiny _______________ osm celých dvanáct miliontin ____________

Zápis desetinného čísla - řešení Zapiš desetinná čísla: sedm celých sto dvacet pět tisícin 7,125 nula celá devět desetitisícin 0,000 9 jedna celá patnáct miliontin 1, 000 015 deset celých šest setin 10,06 tři celé jedna stotisícina 3,000 01 osm celých dvacet jedna setin 8,21 pět celých čtyři desetiny 5,4 osm celých dvanáct miliontin 8,000 012

Čtení desetinných čísel Přečti desetinná čísla: a) 7,265 ch) 2,012 125 b) 1 001,01 i) 3,001 5 c) 17,015 j) 201,004 021 d) 1 878,3 k) 8 987, 236 67 e) 0,001 202 l) 12,11 f) 0,800 8 m) 7 777, 888 969 g) 47,025 n) 14,7 h) 202,82 o) 14,700