Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
Advertisements

VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na obohacování slovní zásoby odvozováním, skládáním a zkracováním. Ke každému slovotvornému.
ČR – Hlavní město Praha VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.59 Mgr. Kosík Lukáš
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzájemná poloha dvou kružnic
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.14 Anotace: Prezentace je zaměřena na líčení, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru jsou cvičení, na kterých si žáci mohou procvičit.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Lomený výraz – definice, vlastnosti
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Evropa: západní Evropa
Písemné násobení s nulou v činiteli
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Evropa: západní a střední Evropa
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Matematika a její aplikace
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Evropa: severní Evropa
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými autory 20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.03 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici oznámení a zprávy, jejich hlavní znaky a funkci. Ke každému slohovému útvaru.
Anotace: ČR – Karlovarský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Evropa: Hospodářství a průmysl
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Anotace: ČR – Vysočina Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního listu.
Anotace: ČR – Ústecký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Pardubický kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Afrika vodstvo VY_32_INOVACE_Z OnM Mgr. Kosík Lukáš
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Česká republika: geologický vývoj, podnebí
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola Čelákovice
Číslo v digitálním archivu školy
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Písemné násobení desetinných čísel
Základní škola Čelákovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
SLOŽENÝ ZLOMEK.
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Základní škola Čelákovice
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Desetinná čísla a zlomky
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky

Autor: Mgr. Zuzana Zágoršeková Vytvořeno: Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň – základní, 7. ročník Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika Téma: Složené zlomky Anotace: co je složený zlomek, 3 příklady řešené. Pracovní list – 1 žák počítá na interaktivní tabuli, ostatní do školního sešitu Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Očekávaný výstup: žák se seznámí se složenými zlomky a počítá je Složené zlomky

složený zlomek – je podíl dvou zlomků, čísla celého a zlomku nebo zlomku a celého čísla

hlavní zlomková čára, která vyjadřuje podíl, je delší a výraznější

Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.