Nová digitální média a PR Martin Klofanda – PR manager Kofola
Vždy tak trochu na hraně…skvělý základ pro PR… „Nudapláž“..a proč má ta Naďa plavky? „Alofok“..bude pokračování? Maďarsko promo..“to je ale kampaň, proč není u nás?“ „Prasátko“..hlasujte o záchranu prasátka..
Vánoce 2007 – komplexní aktivity TV, internet (FLASH bannery se střelnicí) Vánoční přání s andělem Wallpapery, screensavery Jmenovky na dárky… Online i tradiční média provázána s ON+OFF trade aktivitami (in- store – střelnice Interspar, street promo sampling..
Preloader … červené srdce na černém podkladu
Po otevření se přehraje teaser - banner
Potom si navolí proměnné a zkontroluje výsledek
Zadá adresy a kód
Po odeslání
Takto uvidí adresát vzkaz
Andělské pohlednice Na Kofola.cz přišlo celkem (UU) Na Kofola.SK přišlo návštěvníků (UU) Posláno bylo celkem pohlednic (CZ + SK)
Andělské pohlednice Kofola.cz před kampaní a po ní Prvních sedm dní (po nasazení kódů): Návštěvníků denně: (to už běžela televizní a podlinková kampaň) Čas strávený na stránce: 1:09 min. Posledních sedm dní před Vánocemi: Návštěvníků denně: (na HP Aktualne.cz přijde denně návštěvníků - Centrum do něj investovalo 300 milionů korun :o) Čas strávený na stránce: 7:02 min. 21. prosince přišlo na webové stránky díky pohlednici rekordních tisíc lidí
Kofola BEZ Kofola BEZ… „Dny BEZ“ „Jaký den v životě by ti udělal největší radost?“
Kofola BEZ Kofola BEZ … “generátor kachen“ aneb „ udělej z kamarádu celebrity o kterých píší noviny“
Korporátní projekty Pitný režim – PitBOT
Díky za pozornost! Martin Klofanda