HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
Advertisements

Pozdravy Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc
ICT 2 – 3 – 14 Kánon Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně a seznámení hudebním pojmem kánon. Prezentace obsahuje pracovní list,
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
Tvar, velikost a pohyby Země
Rovnice se zlomky.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT 2 – 3 – HV Hudba vokální a instrumentální
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P, S, V, Z. Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková VY_32_Inovace/8_470 Datum:
ICT M 5.R. Jednotky času
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY VY_32_Inovace_20VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
Čertík Bertík Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_11VR-2.
Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov. Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby krabičky na pastelky formou prezentace Autor Dagmar Matúšů.
S l u n í č k o Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_15VR-2.
ROK – roční období VY_32_Inovace_16VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Barevný ptáček VY_32_Inovace_14VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Práce s papírem a barvami
Jan Amos Komenský VY_32_Inovace_07KR-3
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
RISKUJ! VY_32_Inovace_01MT-3 autor: Mgr. Tereza Mačková
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY__III/2__INOVACE__144 Geometrické tvary.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace

Anotace Prezentace je výkladem tématického celku Lidé a čas – hodiny ciferníkové a digitální, základní orienta- ce v čase. Autor Mgr.Alena Vaňková Datum zhotovení květen 2012 Jazyk český Očekávaný výstup Osvojuje si základní orientaci v čase, opakuje si průběh dne, zná pojmy ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer. Pozná celé hodiny. Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova čas, hodiny, ciferník, velká a malá ručička, druhy hodin, ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer Druh učebního materiálu prezentace Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 1.třída Celková velikost 1,51 MB žádné

HURÁÁÁ… MY UŽ UMÍME POZNÁVAT HODINY, A CO VY DĚTI?! JESTLI CHCETE, MY VÁS TO NAUČÍME

TOTO JSOU RŮZNÉ TYPY HODIN : DIGITÁLNÍ HODINY BUDÍKNÁSTĚNNÉ HODINY NÁRAMKOVÉ HODINKY

SNÍDÁME – JE 7 HODIN 7:00

ZAČÍNÁ ŠKOLA – JE 8 HODIN 8:00

OBĚDVÁME – JE 12 HODIN 12:00

UČÍME SE – JE 14 HODIN 14:00

HRAJEME SI – JE 15 HODIN 15:00

VEČEŘÍME – JE 18 HODIN 18:00

JDEME SPÁT – JE 20 HODIN 20:00

A TEĎ VÁM DĚTI VYSVĚTLÍM JAK DĚLÍME DEN! A TEĎ VÁM DĚTI VYSVĚTLÍM JAK DĚLÍME DEN! RÁNO DOPOLEDNE POLEDNE ODPOLEDNE VEČER

RÁNO 7 HODIN

DOPOLEDNE 10 HODIN

POLEDNE 12 HODIN

ODPOLEDNE 15 HODIN

VEČER 20 HODIN

A TEĎ TROCHU OPAKOVÁNÍ : DO ŠKOLY VSTÁVÁM : OBĚDVÁM : ODPOLEDNE SI HRAJI : VEČER JDU SPÁT :

DĚTI, JSTE RÁDI, ŽE UŽ UMÍTE POZNÁVAT HODINY? TAK NĚKDY ZASE AHOJ…

POUŽITÉ ZDROJE: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: NEMO. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: VOCHOM%C5%AERKA.jpg AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

NEMO. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: ALTMANN, Gerd. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Nástroje Microsoft PowerPoint