Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra.16 _popis_umeleckeho_dila.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
subjektivně zabarvený
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
POPIS Popis VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.13.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
POSTIMPRESIONISMUS Konec 19. a počátek 20. století.
VY_32_INOVACE_06 - Popis místnosti
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.12 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu statického a dynamického. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_FOTF10160ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
POPIS.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
IMPRESIONISMUS.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_437.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_10_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor : Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra. 25 _popis_pracovniho_postupu.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_32_INOVACE_IKT.7.Vl.19_Funkce_klaves.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Martina Jílková Název materiálu: VY_42_INOVACE_M.5. Jíl.20_Jednotky_času Datum:
Využití obrazového materiálu v hodinách Čj „Učit se znamená objevovat to, co už víš. Konat znamená demonstrovat, že to víš. Učit druhé znamená připomínat.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Daniela Vlčková Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Cj.8.Vc. 25_liceni Datum:
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Jana Šváchová DATUM VYTVOŘENÍ: listopad 2012 NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Popis osoby.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Magda Špačková Název materiálu: VY_12_INOVACE_CJ.6.Spc.09a_Arcimboldo Datum:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit
Popis, charakteristika
Výtvarné umění I. Tematická oblast
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
V hledáčku kompozice II.
Déjà - vu Tematická oblast
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Název materiálu: VY_12_INOVACE_ CJ.7.Vc.07_Prislovce Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Název školicí prezentace
Bonjour Monsieur Courbet
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.52_Hydrostaticky_tlak Datum:
7. ročník Michaela Hantková
Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ. 1. Bal
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_139
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Zuzana Kadounová, DiS Název materiálu: VY_22_INOVACE_Aj.7.Kd.25_Stupňování_přídavných_jmen.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
MS Excel – Vytváříme nový graf
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
V hledáčku kompozice II.
MODERNÍ SVĚTOVÁ PRÓZA JAMES JOYCE VIRGINIA WOOLFOVÁ MARCEL PROUST
Publicistický styl Reportáž. Publicistický styl Reportáž.
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.43_Atom_a_molekula Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VY_12_INOVACE_Rů_I_11 Popis uměleckého díla
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra.16 _popis_umeleckeho_dila Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk Název: Popis uměleckého díla Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: UČÍME SE S RADOSTÍ Popis uměleckého díla Anotace: Žáci se seznámí s prezentací popisu uměleckého díla. Podle osnovy a obrazů v prezentaci sestaví správný popis, všímají si detailů na obraze, používají správné jazykové prostředky. Společně práci hodnotí.

POPIS UMĚLECKÉHO DÍLA OBRAZ, PLASTIKA, SOCHA, UMĚLECKÁ FOTOGRAFIE…..

Co potřebujeme umět? DETAILNĚ POZOROVAT DÍLO PŘEMÝŠLET – JAK BUDU POPISOVAT POSTUPOVAT PODLE OSNOVY VÝBÍRAT VHODNÉ JAZYKOVÉ PROSTŘEDKY - VHODNÁ PŘÍDAVNÁ JMÉNA - VHODNÁ SLOVESA

PŘI POZOROVÁNÍ: POSTUPUJEME OD NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH ČÁSTÍ K MÉNĚ DŮLEŽITÝM POPISUJEME SYSTEMATICKY JEDNOTLIVÉ ČÁSTI

OBRAZ OSNOVA POPISU OBRAZU 1.ÚVOD - název obrazu autor hlavní motiv 2. HLAVNÍ ČÁST POPISU – popředí střed obrazu pozadí 3. ZÁVĚR – celkový dojem

Prohlédněte si dobře následující obrazy a pokuste se je podle osnovy popsat. Na úkol máte 15 minut. Dodržujte osnovu popisu obrazu.

Franz Marc Dvě ženy na kopci, 1906

Vincent Willem van Gogh Slunečnice

Paul Cézanne - Hráči karet

CVIČENÍ 1.Vyberte si z obálky rozstříhané lístečky a sestavte z něj obraz. 2.Pozorně si jej prohlédněte. 3.Podle osnovy obraz popište.

Pro učitele: Vyučující si připraví podle počtu žáků umělecká díla – obrazy (buď vytiskne z internetu, nebo využije staré kalendáře). Každý obraz rozstříhá na nepravidelné části. Žáci obraz skládají - musí při skládání sledovat detaily, tím obraz detailně pozorují. Po sestavení podle osnovy obraz popisují. Po časovém limitu si vzájemně své popisy ve dvojici čtou.

POUŽITÉ ZDROJE 3%A9zanne_082.jpg 3%A9zanne_082.jpg Willem_van_Gogh_128.jpg Willem_van_Gogh_128.jpg rc_030.jpg rc_030.jpg