3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

Značka výrobku Značka se skládá:
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Podpora prodeje PODPR/ P2
Implementace SAP Business One
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
3DR, outdoor, indoor, podpora prodeje. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt.
Úloha marketingu v řízení podniku
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
úvod pojetí a obsah marketingu
1 Podpora prodeje PODPR/ P7 Třídimenzionální reklama UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
1 Podpora prodeje PODPR/ P1 Definice a rámec podpory prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
1 Podpora prodeje PODPR/ P4 Cíle podpory prodeje, výhody, členění Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Poznámky k průzkumu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Návrh komunikační strategie pro krémy
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Integrovaná marketingová komunikace = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates.
konzultace : liché pondělky
Podpora prodeje. spotřebitelská PP – používá se ke zvýšení krátkodobého odbytu, při budování dlouhodobého tržního podílu, k získávání nových spotřebitelů,
Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Mediální plán.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
České Budějovice, červen 2016
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Tvorba marketingového mixu
Podpora prodeje.
Vítejte na Marketingu.
Integrovaná marketingová komunikace
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
3DR, outdoor, indoor.
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

3DR, outdoor, indoor

3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry: výšku, šířku a hloubku 2 druhy produktů: katalogové zboží a tailor made soutěž Hvězda 3D reklamy

Outdoor reklama 1993 – Česká asociace pro venkovní reklamu (později Asociace pro venkovní reklamu ČR) některé typy venkovní reklamy - billboardy, bigboardy, reklamní plachty, backlighty (7 divů světa – letiště Ruzyně společnosti BigBoard Praha) - City Light vitríny cz&id=5 - lavičky

10 pravidel pro outdoor najděte si pouze 1 téma buďte struční (zaznamenání, přečtení a zapamatování 5-20 s) komunikujte s člověkem dívejte se do očí objevte kouzlo seriálu oslovte lidi tam, kde Vás nečekají zvolte vhodnou kombinaci barev vede realistická 3D reklama sexuální podtext přitahuje fungující neměňte

Indoor reklama média - Dynamic Shopping Display - City Light vitrína - Floor windows - Saleboard - Floor Stickers (Perla Tip v r – 100 prodejen 5-ti řetězců, efekt nálepek 3%)

POP a POS = reklama v místě nákupu a prodeje nástroje: prodejní stojan Univers Univers Magnet Roll&Show Promo stolky

POP a POS Rollaway dekorované palety regálová čela stojany s testerem

Výzkum POPAI POPAI (Point of Purchase Advertising International) Typ nákupuSupermarketObchodní dům konkrétně plánovaný3026 obecně plánovaný618 náhradní43 neplánovaný6053 POPAI ve spolupráci s Meyers Research Center – index zvýšení nákupu značky (index 46,67 pro filmy a fotografický materiál)

Použité zdroje Mimo zdroje uvedené v prezentaci Strategie – 10 momentů, které ovlivnily vývoj trhu KRUPKA, J. Desatero zásad, jak nezkopat venkovní reklamu. Strategie z COUFALOVÁ, M. – Reklama v nákupních centrech kvete. Strategie z FORST, V. Nejen pro ty, kteří klopí oči. Strategie z Reklama v místě nákupu. Strategie z KUDRNOVÁ, L. Průvodce POP nástrojů. Strategie z

Použité zdroje Strategie z – příloha KRUPKA, J. Strategie z část Sales promotion and 3D