Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení lidských zdrojů
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Marketingový mix 4 P.
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
New Marketing Media Michal Pilík.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Katedra informačních technoloií 2009, Ing. Karel Kubata
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Informatika pro lázeňství LS 2015 (podmínky absolvování)
DĚJIINY SVĚTOVÉHO DIVADLA III
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
MARKETINGOVÝ MIX.
Strategie prodeje textilního zboží
Globální retailing v Evropě
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Globální retailing v Evropě
Katedra obchodu a financí přízemí PEF
Moderní personalistika I. BLOK
Účetní systémy na PC (MPF_USPC)
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Západočeská univerzita v Plzni
Firemní bankovnictví Corporate Banking
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Fyzická geografie Podzim 2014 Z0026/2 – čtvrtek 18 – 18.50, Z4 Z0026/3 – čtvrtek 19 – 19.50, Z4 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
BIOKYBERNETIKA Organizace výuky BIO/LS Kontakty Ing. Lucie Houdová, Ph.D. – přednášející, cvičící Místnost: UN526 Konzultační.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Zkoušky z jazyků a jazyková příprava do programu Erasmus+
Rekreologie 1 (sylabus)
BA008 Deskriptivní geometrie
MARKETING Přednáška P
Zdravotnický management
Osnova přednášek Předmět Abeceda mzdových systémů
Informační modelování budov (BIM)
Zdravotnický management
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Dopravní řešení v územním plánování Úvod do cvičení předmětu DRUP
Informatika 1 (IN1, INN1)
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Zdravotnický management
Informační modelování budov (BIM)
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_311 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
MARKETING Přednáška P
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 

 Základy personalistiky a marketingu  Marketing I - letní sem. 2/2Zk4  Personalistika –zimní sem. 2/2Zk3

Přednášky:  úterý 5. – 6. hodina POL  29 hodin  docházka dobrovolná

Cvičení:  středa hodina 204L (multimediální učebna, PCL 3, FIF)  docházka povinná 80%  testy průběžné  praktické příklady  práce na semestrální práci (tým)

Semestrální práce zahrnuje: analýzu marketingového prostředí, průzkum trhu, cenovou politiku, vhodnou komunikaci se zákazníkem, zpracování distribučních cest. ve wordu, prezentace v power pointu

Způsob ukončení: Z, Zk  Hodnocení výsledků studentů: Zápočet  průběžné hodnocení formou testů, 50 %  semestrální práce, 50 % Zkouška  písemný test (45 minut), 50 %  ústní zkouška (15 minut), 50 %

Probíraná témata Význam, obsah a definice marketingu.2P (září) Základní pojmy marketingu.2P Vývojové koncepce marketingu.2P Prostředí marketingu. 2P (říjen) Marketingový informační systém.2P Odhad nabídky a poptávky trhu.2P Analýza spotřebitelských trhů.2P Analýza trhů a organizací.2P Poznání konkurence.2P (listopad) Marketingový MIX. 2P Výrobek. 2P (prosinec) Cena a cenová politika.2P Komunikace a stimulace prodeje.3P Distribuce výrobků.2P

Doporučená literatura:  KALKA, R., MAESSEN, A. Marketing. Praha: Grada Publishing,  LYNX – výukový software marketingu.  reklama/?order=nejlepsi