Marketing I. Monika Horehleďová kabinet 307 Pod lesem konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem
Základy personalistiky a marketingu Marketing I - letní sem. 2/2Zk4 Personalistika –zimní sem. 2/2Zk3
Přednášky: úterý 5. – 6. hodina POL 29 hodin docházka dobrovolná
Cvičení: středa hodina 204L (multimediální učebna, PCL 3, FIF) docházka povinná 80% testy průběžné praktické příklady práce na semestrální práci (tým)
Semestrální práce zahrnuje: analýzu marketingového prostředí, průzkum trhu, cenovou politiku, vhodnou komunikaci se zákazníkem, zpracování distribučních cest. ve wordu, prezentace v power pointu
Způsob ukončení: Z, Zk Hodnocení výsledků studentů: Zápočet průběžné hodnocení formou testů, 50 % semestrální práce, 50 % Zkouška písemný test (45 minut), 50 % ústní zkouška (15 minut), 50 %
Probíraná témata Význam, obsah a definice marketingu.2P (září) Základní pojmy marketingu.2P Vývojové koncepce marketingu.2P Prostředí marketingu. 2P (říjen) Marketingový informační systém.2P Odhad nabídky a poptávky trhu.2P Analýza spotřebitelských trhů.2P Analýza trhů a organizací.2P Poznání konkurence.2P (listopad) Marketingový MIX. 2P Výrobek. 2P (prosinec) Cena a cenová politika.2P Komunikace a stimulace prodeje.3P Distribuce výrobků.2P
Doporučená literatura: KALKA, R., MAESSEN, A. Marketing. Praha: Grada Publishing, LYNX – výukový software marketingu. reklama/?order=nejlepsi