1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Brazílie a příležitosti v cestovním ruchu
Advertisements

 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
VY_32_INOVACE_ Finanční trh.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Distribuční politika Petra Krajníková.
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Cestovní kanceláře
Jan Chroust Pavel Sleza
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
CK – činnosti touroperátora
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Služby.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Přednášející: Ing. Milena Vančurová Externí vyučující SVŠE Znojmo
Destinační management TO Jeseníky-východ
Management cestovního ruchu
VY_32_INOVACE_ Nabídka a poptávka.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Zhodnocení novely zákona o cenách – ceny zájezdů Ivan Fuksa první náměstek ministra financí
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Cestovní kanceláře a agentury
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Turistické produkty a rezervační systém na portálu Vychodni-Cechy.info.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_18.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Cenové triky.
Služby.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Kalkulace ceny zájezdu
Trasování a sestavení programu zájezdu
Spolupráce průvodce cestovního ruchu s cestovní kanceláří
Veřejné Finance.
Postavení CR v hospodářství
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
V hotelnictví a cestovním ruchu
Informace o společnosti
PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK

Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA

Předmět činnosti CK CK hlavně nabízí, rezervuje a prodává vlastní zájezdy, zájezdy jiných CK a další služby CR indiviuálním zájezcům a jiným CK. Mezi další služby zákazníkům patří: Sjednání cestovního pojištění Obstarání víz Směna deviz a šeků Prodej map a průvodců Prodej dopravních cenin Okružní jízdy a výlety Zabezpečení vstupenek na kulturní a sportovní akce Průvodcovské služby Informační služby pro turisty

Klasifikace cestovních kanceláří a agentur Podle postavení v distribučním procesu Podle zaměření nabízených zájezdů Podle klientely Podle územní působnosti Podle velikosti

1. Podle postavení v distribučním procesu CK = touroperátoři - organizují vlastní zájezdy - jejich postavení potom odpovídá pozici velkoobchodu CA = prodejci - pouze zprostředkují prodej zájezdů a služeb touroperátorů - odměnou jim je provize z prodeje - jejich postavení odpovídá pozici maloobchodu

2. Podle klientely Příjezdové (incomingové) CK Výjezdové (outgoingové) CK CK zaměřené na DCR

3.Podle zaměření nabízených zájezdů Všeobecné CK Specializované CK  Na sport – Sport-S  Na vodní turistiku – CVOK  Na dobrodružný CR – Adventura, SEN, Kudrna  Na Chorvatsko – Vítkovice Tours  Na Řecko – VTT, Viamare  Kanárské ostrovy – Canaria Travel  Aj.

Produkt CR Definice produktu CR - produkt CR je cokoliv, co je nabízeno na trhu CR k uspokojení potřeb klienta (účastníka CR) Komplexní charakter produktu CR - Tvoří jej soubor, kombinace služeb, volných statků, ekonomických statků a subjektů CR Volné statky Služby Zboží Veřejné statky Zájezd (= balíček služeb CR)

Tvorba produktu CK Stanovení obsahu a programu zájezdu (položky, ze kterých se bude zájezd skládat, trasování zájezdů,…) Zajištění jednotlivých služeb u dodavatelů (partnerů) Kalkulace zájezdu (postup kalkulace zájezdu…) Nabídka produktu - zájezdu