Cestovní ruch dostupný všem. 1) Rekonstrukce/vybudování odpočívadel, center služeb pro turisty a hygienického zázemí pro pěší, cyklisty a handicapované.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Podprogram pro rok Cestování dostupné všem Seminář pro žadatele 17. a 25. ledna 2012 NÁRODNÍ PROGRAM PODPORY CESTOVNÍHO.
Advertisements

Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
C H R Á M C H M E L E A P I V A Regionální operační program NUTS II Severozápad.
CESTA K CERTIFIKÁTU BEZ BARIÉR. Metodika 1 = ubytování a stravování.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje.
Valné shromáždění SMOJK Vodňany, 11. červen /11 JIHOČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU INFORMACE O ČINNOSTI.
Pracovní setkání zástupců mikroregionů Olomouckého kraje 10. setkání středa 8.října 2008 Radniční sál BOUZOV.
Nadace Jihočeské cyklostezky Vltavská cyklistická cesta – produkt CR.
Rozvoj cykloturistiky v Jihomoravském kraji 2012.
Jednání s pracovníky TIC a cestovního ruchu měst a obcí Brno, listopad 2008.
PŮJČOVNA KOL A KOLOBĚŽEK Informační centrum města Kyjova Ing. Dita Hojačová Tel.:
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
KULTURNÍ DĚDICTVÍ, CESTOVNÍ RUCH Ing. Margit Beníčková, MMR ČR.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_20.
NÁRODNÍ PROGRAM PODPORY CESTOVNÍHO RUCHU Podprogram pro rok 2012 Cestování dostupné všem Prezentaci připravily firmy REDEA Žamberk s.r.o. a.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
ODBOR DOPRAVY MAGISTRÁTU MĚSTA BRNA CYKLISTICKÁ DOPRAVA JAKO SOUČÁST UDRŽITELNÉ MOBILITY Ing. Vladimír Bielko - vedoucí odboru VEŘEJNÉ PŮJČOVNY KOL V BRNĚ?
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
2. setkání pracovních skupin „Podnikání a cestovní ruch“
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_07.
Možnosti čerpání MAS v rámci jednotlivých OPERAČNÍCH PROGRAMŮ MAS STŘEDNÍ POVLTAVÍ z. s.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
Tělesná výchova – I. stupeň, Poznávání dopravních značek
Národní program podpory cestovního ruchu
Centrum společných služeb
„Váš kraj, Váš rozpočet“
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Lidé, kteří pečují o své blízké s postižením
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Cykloturistika v JMK, web Brno
Inf Počítač a lidé s handicapem
Marketing destinací Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
CESTOVNÍ RUCH JAKO SYSTÉM
TYPOLOGIE CESTOVNÍHO RUCHU
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
Podpora rozvoje venkova v ČR
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí
Turistická informační centra na Vysočině
Představení projektu.
nabízí ubytování v minirekreačním zařízení „CHATA TUŽÍN“
Regionální konference Venkov 2018
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Připravenost na nové plánovací období
DOTAČNÍ TITULY OKPPCR Jaroslava Panáčková
dopravní infrastruktury
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
VÝZVA Č. 4 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Transkript prezentace:

Cestovní ruch dostupný všem

1) Rekonstrukce/vybudování odpočívadel, center služeb pro turisty a hygienického zázemí pro pěší, cyklisty a handicapované turisty podél pěších tras, naučných stezek, cyklotras a zdrojových tras pro zvýšení návštěvnosti včetně marketingu vytvořených produktů cestovního ruchu.

Cestovní ruch dostupný všem výstavba/rekonstrukce odpočívadel podél turistických tras, vč. doprovodné infrastruktury v přímé vazbě na cyklostezky, cyklistické trasy a turistické stezky zvyšující atraktivitu stezek (např. dopravní hřiště, cyklotrial,bikepark pro BMX a horská kola, skatepark pro skateboarding, kolečkovéa in-line brusle apod.) výstavba/rekonstrukce odpočívadel podél turistických tras, vč. doprovodné infrastruktury v přímé vazbě na cyklostezky, cyklistické trasy a turistické stezky zvyšující atraktivitu stezek (např. dopravní hřiště, cyklotrial,bikepark pro BMX a horská kola, skatepark pro skateboarding, kolečkovéa in-line brusle apod.)

Cestovní ruch dostupný všem pořízení a umístění informačních stojanů a značek; pořízení a umístění informačních stojanů a značek; vybudování/vybavení/rekonstrukce „centra služeb“ pro turisty (cykloservis,půjčovna sportovních potřeb, turistické informace…); vybudování/vybavení/rekonstrukce „centra služeb“ pro turisty (cykloservis,půjčovna sportovních potřeb, turistické informace…); výstavba sociálního zařízení (WC - min. 1 bezbariérové pevné i mobilní,sprcha) u odpočívadel, u parkovišť pro turistické trasy, u poskytovatelů služeb v okolí turistických tras (občerstvení, restaurace, ubytování); výstavba sociálního zařízení (WC - min. 1 bezbariérové pevné i mobilní,sprcha) u odpočívadel, u parkovišť pro turistické trasy, u poskytovatelů služeb v okolí turistických tras (občerstvení, restaurace, ubytování); dovybavení prostor poskytovatelů služeb v okolí turistických tras (občerstvení, restaurace, ubytování) o dětské koutky, sportoviště, stojany na kola, místa pro odpočinek turistů atd.; dovybavení prostor poskytovatelů služeb v okolí turistických tras (občerstvení, restaurace, ubytování) o dětské koutky, sportoviště, stojany na kola, místa pro odpočinek turistů atd.;

Cestovní ruch dostupný všem Marketing (propagace) vytvořeného produktu cestovního ruchu – výdaje na marketing musí tvořit minimálně 10 % a maximálně 20 % celkových uznatelných výdajů akce. Marketing (propagace) vytvořeného produktu cestovního ruchu – výdaje na marketing musí tvořit minimálně 10 % a maximálně 20 % celkových uznatelných výdajů akce.  prezentace projektu formou webu a online propagace, účast na veletrzích a výstavách, inzerce v tisku a tiskových médiích, semináře, propagační akce, soutěže, popř. další schválené správcem programu. Poznámka: marketing (propagace) vytvořeného produktu je povinnou součásti akce. Poznámka: marketing (propagace) vytvořeného produktu je povinnou součásti akce.

Cestovní ruch dostupný všem Zpřístupnění atraktivit cestovního ruchu (musí se jednat o atraktivity nadregionálního a regionálního významu, případně atraktivity ležící v blízkosti pěších tras naučných stezek, cyklotras a dálkových mezinárodních cyklotras). Projekty vztahující se k dopravě musí být zaměřené na ochranu životního prostředí a podporu ekologicky šetrných forem cestovního ruchu (rozvoj ekologicky šetrné dopravy v místě atraktivit, doprava do místa atraktivity a doprava v rámci atraktivity). Zpřístupnění atraktivit cestovního ruchu (musí se jednat o atraktivity nadregionálního a regionálního významu, případně atraktivity ležící v blízkosti pěších tras naučných stezek, cyklotras a dálkových mezinárodních cyklotras). Projekty vztahující se k dopravě musí být zaměřené na ochranu životního prostředí a podporu ekologicky šetrných forem cestovního ruchu (rozvoj ekologicky šetrné dopravy v místě atraktivit, doprava do místa atraktivity a doprava v rámci atraktivity).

Cestovní ruch dostupný všem zpřístupnění atraktivit cestovního ruchu všem (vybudování nájezdových plošin, schodolezů, výtahů atd.); zpřístupnění atraktivit cestovního ruchu všem (vybudování nájezdových plošin, schodolezů, výtahů atd.); pořízení tzv. „městských kol“ – rozmístění stojanů s koly v centrech měst a poblíž atraktivit cestovního ruchu (možnost půjčení kola na vratnou kauci); pořízení tzv. „městských kol“ – rozmístění stojanů s koly v centrech měst a poblíž atraktivit cestovního ruchu (možnost půjčení kola na vratnou kauci); pořízení prostředků ekologicky šetrné dopravy provozovaných mezi parkovištěm a atraktivitou, v místě atraktivity a do místa atraktivity (cyklo/ski bus, povoz, výletní vláček, mikrobus atd.); alternativní forma dopravy v místě atraktivity (např. lodičky) pořízení prostředků ekologicky šetrné dopravy provozovaných mezi parkovištěm a atraktivitou, v místě atraktivity a do místa atraktivity (cyklo/ski bus, povoz, výletní vláček, mikrobus atd.); alternativní forma dopravy v místě atraktivity (např. lodičky)

Cestovní ruch dostupný všem úprava/vybavení prostředků ekologicky šetrné dopravy o prvky umožňující bezpečný a snadný nástup a výstup handicapovaným a cestujícím s kočárky (zvedáky, plošiny, nájezdy apod.); úprava/vybavení prostředků ekologicky šetrné dopravy o prvky umožňující bezpečný a snadný nástup a výstup handicapovaným a cestujícím s kočárky (zvedáky, plošiny, nájezdy apod.); zavedení/zlepšení/vytvoření navigačních a informačních systémů pro zlepšení orientace a informovanosti po/o atraktivitách pro zrakově postižené účastníky cestovního ruchu (sluchové a hmatové expozice, nápisy a popisy v Braillovu písmu apod.); zavedení/zlepšení/vytvoření navigačních a informačních systémů pro zlepšení orientace a informovanosti po/o atraktivitách pro zrakově postižené účastníky cestovního ruchu (sluchové a hmatové expozice, nápisy a popisy v Braillovu písmu apod.);

Cestovní ruch dostupný všem zavedení/zlepšení/vytvoření navigačních a informačních systémů pro zlepšení orientace a informovanosti pro sluchově postižené účastníky cestovního ruchu: vytvoření systému, který usnadní pohyb sluchově postižených osob po atraktivitách cestovního ruchu, a který zkvalitní jejich zážitek z návštěvy dané atraktivity (grafické popisy expozic, atd.). zavedení/zlepšení/vytvoření navigačních a informačních systémů pro zlepšení orientace a informovanosti pro sluchově postižené účastníky cestovního ruchu: vytvoření systému, který usnadní pohyb sluchově postižených osob po atraktivitách cestovního ruchu, a který zkvalitní jejich zážitek z návštěvy dané atraktivity (grafické popisy expozic, atd.). Vytvoření systému, který usnadní pohyb ZTP osob po atraktivitách cestovního ruchu, a který zkvalitní jejich zážitek z návštěvy dané atraktivity Vytvoření systému, který usnadní pohyb ZTP osob po atraktivitách cestovního ruchu, a který zkvalitní jejich zážitek z návštěvy dané atraktivity

Cestovní ruch dostupný všem Marketing (propagace) vytvořeného produktu cestovního ruchu – výdaje na marketing musí tvořit minimálně 10 % a maximálně 20 % celkových uznatelných výdajů akce. Marketing (propagace) vytvořeného produktu cestovního ruchu – výdaje na marketing musí tvořit minimálně 10 % a maximálně 20 % celkových uznatelných výdajů akce.  prezentace projektu formou webu a online propagace, účast na veletrzích a výstavách, inzerce v tisku a tiskových médiích, semináře, propagační akce, soutěže, popř. další schválené správcem programu. Poznámka: marketing (propagace) vytvořeného produktu je povinnou součásti akce. Poznámka: marketing (propagace) vytvořeného produktu je povinnou součásti akce.