VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Elektronická učebnice - I
Několikrát méně, nácvik.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
Slovní úlohy Ivě je 6 let. Kubovi je 2 krát více let.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Restaurace AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3., 11.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 2 VY_42_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – nepřímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_09 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Logické úlohy z matematiky pro 2. ročník
Matematika nám jde L I O A E K V C =
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Křížovka 1.Zmenšený obraz ČR 2. Zdrobnělina otce 3. Jehličnatý keř.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_Sib_III_06 Jak žili lidé dříve
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
Jméno autora výukového materiálu
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
VY_32_INOVACE_Mil_II_17 Obsah obdélníku
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
VY_32_INOVACE_60_M- SLOVNÍ ÚLOHY
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Konstrukce čtverce, obdélníku Název projektu: OP VK
Procenta - slovní úlohy
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Slovní.
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
VY_12_INOVACE_Pel_III_05 Funkce – přímá úměrnost
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Mil_II_11 Obvod čtverce
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Ivana Siblíková

ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH (násobení,dělení) Úlohu si pozorně přečti Stručně zapiš - co je dáno - co máš vypočítat Proveď výpočet Zapiš odpověď

Zápis slovní úlohy Do obchodu přivezli 8 beden. V každé bedně je 9 sáčků cibule. Kolik sáčků cibule je ve všech bednách? 1 bedna 9 sáčků 8 beden ? sáčků 9. 8 = 72 Ve všech bednách je 72 sáčků cibule.

Čokoláda stojí 8 Kč.Kolik zaplatíme za 7 čokolád? Za sešit zaplatila Pavla 5 Kč. Kolik zaplatí za 9 sešitů? Do police se vleze 8 sklenic zavařenin. Kolik sklenic je v 7 policích?

Za jeden časopis zaplatíme 6 Kč. Kolik časopisů koupíme za 48 Kč? 6 Kč 1 časopis 48 Kč ? časopisů 48 : 6 = 8 Koupíme 8 časopisů.

Děti tvořily družstva po 6. Kolik družstev vytvořilo 54 dětí? Kolik pohlednic si mohl Jakub koupit za 45 Kč, když jedna pohlednice stojí 9 Kč? Mirka uklízela hračky.Do každé police posadila 4 panenky.Kolik polic obsadila, když má 20 panenek?

Hanička má 9 let. Její máma je 4krát starší. Kolik roků má maminka? Hanička 9 let Máma 4krát více Máma ? 9. 4 = 36 Maminka má 36 roků.

Ve třídě je 7 děvčat.Chlapců je 2krát více.Kolik je ve třídě chlapců? Tužka stojí 8 Kč. Pero je 7krát dražší. Kolik korun stojí pero? Toník našel 6 hříbků, jeho táta jich našel 5krát více.Kolik hříbků našel táta?

Johanka má v knihovně 42 knih. Její malá sestra Anežka jich má 6krát méně. Kolik knih má Anežka? Johanka 42 knih Anežka 6krát méně Anežka ? 42 : 6 = 7 Anežka má 7 knih

Mojmír má 36 autíček. Šimon jich má 6krát méně.Kolik autíček má Šimon? V jedné krabici je 72 kostek, v druhé je jich 9krát méně. Kolik kostek je v druhé krabici? Dělník vyrobil dopoledne 81 součástek. Odpoledne se porouchal stroj a tak jich vyrobil 9krát méně.Kolik součástek vyrobil odpoledne?

Řešení slovních úloh 2 Datum vytvoření: Předmět: matematika Ročník: třetí Anotace: po ověření prezentace jsou žáci seznámeni se způsobem zápisu a řešením jednoduchých slovních úloh na násobení a dělení.