Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Advertisements

TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
C H R Á M C H M E L E A P I V A Regionální operační program NUTS II Severozápad.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
STÁTY A JEJICH VLAJKY I.. ? BELGIE Oficiální název: Belgické království Hlavní město: Brusel Měna: Euro Obyvatelstvo: 10,5 miliónu.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Destinační společnost Východní Čechy
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
PROJEKT „ AGENT“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07./2.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ Z KOMUNITÁRNÍCH PROGRAMŮ EU Autor: Michala Hrbová Obor: Účetnictví a finanční řízení podniku Ročník: 3 Soutěžní sekce: Rozvoj regionů.
Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje.
Česko-německý fond budoucnosti Jihlava, PhDr. Tomáš Jelínek, Ph.D. ředitel.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Mezinárodní kontrolní operace 24-BLUE/RED GOLD na železnici
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
CESTOVNÍ RUCH. Významná součást národního hospodářství (souvisí s ním další služby) – finance a pracovní příležitosti.souvisí s ním další služby Předpoklady.
EuroAgentur Hotels & Travel, a.s., Václavské nám. 820/41, Praha 1 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. dynamický růst společnosti provozovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Celostátní síť pro venkov. Zřizovatelem je Ministerstvo zemědělství ČR. Cílem je vytváření partnerství. Síť je „komunikačním mostem“ mezi Evropskou komisí.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Projekt „PURE COSMOS – Úloha veřejné správy při podpoře konkurenceschopnosti malých a středních podniků“
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
CESTA PRO CHYTROU BUDOUCNOST. SMART CITIES Teorie?Koncepce? Realita? Neohraničený urbanistický koncept Informační technologie pro efektivní správu měst.
Rada pro rozvoj lidských zdrojů kraje Vysočina února 2008 Koncepce TVD 2008.
Rada pro rozvoj lidských zdrojů kraje Vysočina ledna 2008 Zhodnocení TVD 2007 – a jak dále Ing. Petr Švíka bit cz training, s.r.o.
Setkání zástupců 1. ročníků
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Václav Čistecký a Filip Koča
Ing. Kateřina Lichtenberková
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
ADAPTACE LÁZEŇSKÝCH MÍST NA ZMĚNU SLOŽENÍ SPEKTRA MEZINÁRODNÍ KLIENTELY Ing. Petr Kulhánek.
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Bilaterální spolupráce mezi ČR a donorskými zeměmi
Aktuální informace o KAP a MAP
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Marketing destinací Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Univerzitní město Olomouc
Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_Ze
Název projektu: Moderní škola
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Program akce: 1. Informace o činnosti ČLFA od poslední členské schůze
Představení projektu.
Podpora českého lázeňství
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Centralizované rozvojové projekty 2017
Role ČEB při realizaci exportní strategie
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Pojišťování exportu do ruska
Marketingové aktivity CzechTourism
Využití potenciálu českého zemědělství po roce 2020
TĚŽEBNÍ SEKTOR V LATINSKÉ AMERICE
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Nábor z ČR do celého světa
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje

Světový trh MICE v r dle asociace ICCA (International Congress and Convention Association) V r se konalo po celém světě 8294 setkání asociací (association meetings), což je nárůst o 800 (9,6%) akcí oproti r Evropa dominuje na mezinárodním trhu MICE. V r se v Evropě uskutečnilo 4514 meetingů, což je 54,4% z celkového počtu akcí, konaných po světě.

TOP země podle počtu meetingů v r POŘADÍZEMĚPočet mítinků 1USA595 2Německo458 3Španělsko360 4Itálie350 5Spojené království345 6 Francie341 7 Brazílie293 10/11 Rakousko/Nizozemsko ČR104

TOP města podle počtu meetingů v r POŘADÍMĚSTOPOČET 1Vídeň160 2Barcelona135 3Paříž131 4Berlín129 5Singapur119 6 Kodaň103 7 Stockholm102 13/14 Budapešť/Madrid87 15 Praha87

Aktuální trendy v meeting industry Zkrácení průměrné doby trvání meetingů. V r činila průměrná doba 4,3 dne, v r pak se zkrátila průměrná doba na 3,8 dne Průměrný počet účastníků klesá, zatímco počet akcí se mírně zvyšuje Malé meetingy (50 – 149 pax) se v r staly nejvýznamnější kategorií. Malé meetingy tvořily 27% ze všech uskutečněných akcí. Od r pak jde o nárůst o 13,5 %. Rostoucí význam nových technologií Fenomén „green meetings“ Mezinárodní konferenční trh je stále více hnán požadavky spotřebitele (trh zákazníka), tím se míní, že organizátoři chtějí snížit své náklady, vyhnout se skrytým nákladům a za své peníze získat co nejlepší hodnotu

Konference v hromadných ubytovacích zařízeních dle počtu akcí v ČR

Czech Convention Bureau Projekt rozvoje meeting industry v České republice

Role Czech Convention Bureau Od 1. ledna 2010 počátek působení CzCB v rámci organizační struktury agentury CzechTourism Zastřešující organizace čili marketingový deštník nad nabídkou regionů v segmentu meeting industry Jednotná propagace ČR jakožto atraktivní MICE destinace a efektivní koordinace marketingových aktivit, a to jak vůči klientům v zahraničí, tak na domácím trhu Propagace regionů zajistí plné využití kongresového potenciálu ČR

Marketingové nástroje Společné marketingové aktivity: Branding destinace Jednotná Corporate identity – logo CzCB Spolupráce v rámci Fam a Press tripů Veletrhy, workshopy Zacílení na klíčová média Jednotná propagace na klíčových trzích Jednotná prezentace Kampaně kandidatur

Účel Czech Convention Bureau Komplexnost Jednotnost Synergie Partnerství Spolupráce Organizovanost Otevřenost

Jak se zapojit do projektu? Czech Convention Bureau je otevřená instituce Do projektu mohou vstoupit regiony, města případně jiné právnické osoby, které budou pověřené krajem, respektive krajským úřadem, a to v písemné formě

Thank You! Děkuji Vám za pozornost! Zdeněk Giormani Vedoucí oddělení Czech Convention Bureau