Systém ochrany kritické infrastruktury a st. hranice 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačové sítě Přenosová média
Advertisements

PODNEBÍ.
•Satelitní komunikace – řešení pro jednotky na cvičišti i na bojišti, nezávislé na terénu, přímé linky do štábů - bez přepojování. Záložní linky pro pozemní.
Radio Frequency Identification
TUTORIÁL 2 Jiří Šebesta LRAR – Radiolokační a radionavigační systémy
Informatika Počítačové sítě.
Mikrovlnná integrovaná technika (M I T)
PC SÍTĚ II.
MONITOR.
Elektrotechnika Automatizační technika
Projektování bodových polí, trendy budování bodových polí
Senzory Lufft v meteorologii a silniční meteorologii.
Základy sdělovací techniky
METROPOLITNÍ PŘENOSOVÝ SYSTÉM
PŘEDNÁŠKA 0. Jiří Šebesta MRAR – Radiolokační a radionavigační systémy
Hybridní pohon Vojtěch frajt
26.Bezdrátový přenos informací
Mikrovlnná integrovaná technika (M I T)
s dopravní infrastrukturou
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: MIROSLAV MAJCHER Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_VOLBA.
GPS.
Frézování tvarových ploch
Elektromagnetické vlnění
Inerciální měřící systémy
Pasivní (parametrické) snímače
Semestrální práce z předmětu Technická diagnostika konstrukcí
Metodika měření svislých posunů staveb
PŘEDNÁŠKA 6 Jiří Šebesta MRAR – Radiolokační a radionavigační systémy
Hybridní káry Slovem "hybridní" se rozumí kombinace několika zdrojů energie pro pohon jednoho dopravního prostředku.
typologie obytné stavby 6. přednáška RODINNÉ DOMY I.
Elektrotechnika Automatizační technika
Tato prezentace byla vytvořena
PŘEDNÁŠKA 4 Jiří Šebesta MRAR – Radiolokační a radionavigační systémy
GEOTECHNICKÝ MONITORING
Optický přenosový systém
GPS – Global Positioning System
Ukládání heterogenních dat pomocí rozvolněných objektů Michal Žemlička.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Situační prevence -parkoviště- ● Cílem projektu je snížení majetkové kriminality – krádeže motorových vozidel a věcí z nich. ● Cílovou skupinou jsou majitelé.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
BRDEK DAVID 1ME.  Aktivní technologie byla doposud hlavním směrem vývoje 3D televizorů a ve svém principu ji využívá i NVIDIA pro své aktivní brýle pro.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Satelitní systémy Mobilní systémy, PF, JČU. Telefonní (radiové) sítě Telefonní sítě Přepojování okruh Přenos hlasu Datové/IP sítě Přepojování paketů Přenos.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Bezdrátové sítě Používají se, pokud není možné propojení kabelem
Modelování hluku ze silniční dopravy v oblasti městské zástavby
Větrná energie Větrná energie
NBU2 LS2015 / BYDLENÍ Petr LÉDL KATEDRA ARCHITEKTURY BYTOVÝ DŮM
Družicové datové přenosy. Družicové komunikační systémy jsou v dnešní době velmi důležitou součástí komunikačního řetězce. Doplňují pozemní kabelové,
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vojenský technický ústav, s.p. Příspěvek k tématu „Inteligentní technologie vs. ploty pro ochranu státních hranic České republiky“ Kulatý stůl Poslanecké.
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
VIDEO. Co je video… Video je sekvence po sobě jdoucích obrázků Lidské oko (z důvodu setrvačnosti) nevnímá jednotlivé obrázky, ale plynulý pohyb Počet.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Navigační systémy Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení motorových vozidel.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ELIII RADIOKOMUNIKACE.
Charakteristiky síťových topologií OB21-OP-EL-KON-DOL-M Orbis pictus 21. století.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV
Optická vlákna Semestrální práce z předmětu
Semestrální práce z předmětu X32TSS – Telekomunikační systémy a sítě
Smartwatch Hrabětová Karolína.
Videoverifikace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tato prezentace byla vytvořena
ŘEZÁNÍ A NAHŘÍVÁNÍ KYSLÍKEM
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Zrealizované projekty z Fondu pro vnější hranice v rámci ročních programů FVH 2007, ročního programu FVH 2008 realizovaných v roce 2009.
Vážení vozidel za jízdy WIM
Transkript prezentace:

Systém ochrany kritické infrastruktury a st. hranice 2016

Systém detekce pozemních cílů a malých cílů na malých výškách Systémy detekce pozemních cílů a malých cílů na malých výškách na ochranu kritické infrastruktury a ochranu hranic pracují ve velmi složitých geografických a urbanistických podmínkách a pro spolehlivou detekci cílů je potřeba integrovat několik druhů senzorů, nejčastěji to jsou: Radary (aktivní, pasivní) Kamery (pro denní i noční vidění) Zvukoměrné systémy Seizmické systémy a další Systémy detekce pozemních cílů a malých cílů na malých výškách na ochranu kritické infrastruktury a ochranu hranic pracují ve velmi složitých geografických a urbanistických podmínkách a pro spolehlivou detekci cílů je potřeba integrovat několik druhů senzorů, nejčastěji to jsou: Radary (aktivní, pasivní) Kamery (pro denní i noční vidění) Zvukoměrné systémy Seizmické systémy a další

Výhody radarového senzoru: nezávislý na počasí daleký dosah rychlost prohledávání prostoru Nevýhody radarového senzoru: méně přesné určení polohy cíle klasifikace cíle pouze nepřímým způsobem (na základě rychlosti a trajektorie cíle) vyšší pravděpodobnost falešného poplachu především v případě detekce pozemních cílů Výhody radarového senzoru: nezávislý na počasí daleký dosah rychlost prohledávání prostoru Nevýhody radarového senzoru: méně přesné určení polohy cíle klasifikace cíle pouze nepřímým způsobem (na základě rychlosti a trajektorie cíle) vyšší pravděpodobnost falešného poplachu především v případě detekce pozemních cílů Využití radarové technologie jako jedné z možností detekce pozemních cílů a malých cílů na malých výškách

Nevýhody radarového senzoru je možné eliminovat následujícím způsobem: doplněním optického senzoru spojením více radarů využitím různých typů radarů (FMCW radar, pulsně dopplerovský) Nevýhody radarového senzoru je možné eliminovat následujícím způsobem: doplněním optického senzoru spojením více radarů využitím různých typů radarů (FMCW radar, pulsně dopplerovský)

GSR – základní systémové řešení (GSR - Ground Surveillance Radar) FMCW radar (Frequency Modulated Continuous Wave) Lehký přenosný (jedna osoba) Dálka detekce – krátká až střední vzdálenost Velmi nízký vysílací výkon - LPI FMCW radar (Frequency Modulated Continuous Wave) Lehký přenosný (jedna osoba) Dálka detekce – krátká až střední vzdálenost Velmi nízký vysílací výkon - LPI

GSR – základní systémové řešení (GSR - Ground Surveillance Radar) Pulsní dopplerovský Univerzální využití (přenosný, zástavba na lehké terénní vozidlo) Dálka detekce – střední až dlouhý dosah Detekce a současná částečná klasifikace cíle Pulsní dopplerovský Univerzální využití (přenosný, zástavba na lehké terénní vozidlo) Dálka detekce – střední až dlouhý dosah Detekce a současná částečná klasifikace cíle

Schéma systému ochrany kritické infrastruktury a st. hranic

RETIA, a.s. Pražská 341 Zelené Předměstí Pardubice