Čísla do 10 000 - procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.09 Téma: Přírodní podmínky ČR.
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
geomorfologické celky
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Rovnice se zlomky.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Téma: Porovnávání desetinných čísel
NEJVYŠŠÍM VRCHOLEM ŠUMAVY NA ÚZEMÍ ČR JE
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec. NA OBRÁZKU JE Sněžka Ještěd Klínovec.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
VY_32_ INOVACE_ 10_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou POVRCH ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_01_Povrch ČR TEMA: Povrch ČR ČÍSLO.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Česká republika Povrch.
Česká republika - opakování VY_32_Inovace_20KR-7
Člověk a jeho svět Vlastivěda
ČESKÉ POHOŘÍ.
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Jan Amos Komenský VY_32_Inovace_07KR-3
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
RISKUJ! VY_32_Inovace_01MT-3 autor: Mgr. Tereza Mačková
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
Novohradské hory- Kamenec
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Člověk a jeho svět – 4.ročník Pohoří ČR
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace: Výstup hravou formou propojuje učivo o pohoří a horách ČR s učivem matematiky, konkrétně porovnávání čísel a písemné sčítání a odčítání do Autor: Mgr. Ivana Tkadlecová Datum zhotovení: listopad 2011 Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje a procvičuje osvojené početní operace v oboru čísel do Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Matematika, porovnávání čísel, písemné sčítání, písemné odčítání. slovní úloha Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání-první stupeň Typická věková skupina: 4. ročník Celková velikost: 396 kB

1. Porovnej výšky některých našich hor a seřaď je od nejvyšší po nejnižší Lysá hora m Špičák m Sněžka m Klínovec m Javořice 837 m Smrk m Velká Deštná m Plechý m

2. Která je jedna z nejvyšších hor ČR? Dozvíš se to, když vypočítáš příklady a napíšeš ke každému výsledku písmenko:

Vyber správný výsledek a zjisti jméno hory: – C – P – A – Z – F – Ě – D – R

3. Na následující straně se dozvíš některé zajímavosti o hoře, kterou jsi zjistil. Opět budeš muset použít matematiku a svoji chytrou hlavu.

Praděd (německy Altvater), který měří (1 894 – 402) m, je nejvyšší horou Hrubého Jeseníku, Moravy i Slezska. Celkově jde o ( – 7 342). nejvyšší horu ČR. Je zde nejdrsnější podnebí, průměrná roční teplota nepřevyšuje (3 956 – 3 955) °C. Na vrcholu stojí ( – ) m vysoký televizní vysílač s rozhlednou, jehož horní plošina je nejvyšším umělým vrcholem ČR.

4. Vyřeš slovní úlohu : Rodina Fojtíkova chce jet na dovolenou na hory. Týdenní pobyt pro čtyřčlennou rodinu stojí v Krkonoších Kč a v Beskydech Kč. Která dovolená je levnější a o kolik?

5.Řešení: Sněžka, Plechý, Lysá hora, Klínovec, Smrk, Špičák, Velká Deštná, Javořice P R A D Ě D Praděd (německy Altvater), který měří m, je nejvyšší horou Hrubého Jeseníku, Moravy i Slezska. Celkově jde o 5. nejvyšší horu ČR. Je zde nejdrsnější podnebí, průměrná roční teplota nepřevyšuje 1°C. Na vrcholu stojí 162 m vysoký televizní vysílač s rozhlednou, jehož horní plošina je nejvyšším umělým vrcholem ČR. Levnější je pobyt v Beskydech, a to o Kč.

Metodický návod: 1.porovnávání čísel do – hory ČR 2. Písemné sčítání do – tajenka 3. Písemné odčítání do – doplňovačka 4. Porovnávání a písemné odčítání čísel do – slovní úloha 5. Řešení

Použité materiály: NEZNÁMÝ. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: a&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=rKO47j1lN04fZM: &imgrefurl= M&imgurl= NEZNÁMÝ. images.google.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: =667&tbm=isch&tbnid=21G5BiroT5QGKM:&imgrefurl= ed.htm&docid=pQ8m3Msr9jm_wM&imgurl= d_wallpaper.jpg&w=400&h=299&ei=a95eULC9CYfotQaUnoCoCA&zoom=1&iact=hc &vpx=374&vpy=375&dur=1934&hovh=194&hovw=260&tx=130&ty=121&sig= &page=1&tbnh=137&tbnw=181&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1 5,s:0,i:158