Svátek sv. Valentýna 2016. 2 TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Advertisements

Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
SC & C – Marketing & Social Research 1 Marketingový a sociologický výzkum Držitel certifikátu ISO 9001: člen ESOMAR Praha 19. srpna 2011.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
MOTIVACE V MATEMATICE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČE (Diplomová práce) Zuzana Ondrášová M-OV.
ZEMĚPIS KRAJE ČR - ADMINISTRATIVNÍ ROZDĚLENÍ 9. roč.
Členění území naší vlasti
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Czech Point na poštách ISSS Mgr. Pavel Kolář náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu.
vypracovala: Monika Palasová zdroj: hlava , internet , učebnice
Jindřichův Hradec Spolupráce mezi knihovnami v koncepcích a v realitě.
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
ENVIRONMENTÁLNÍ INFORMATIKA A REPORTING C VIII Krajské úřady – informace o ŽP.
Česká republika Naše vlast.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
Členění území naší vlasti
KRAJSKÉ VOLEBNÍ PREFERENCE
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
2 VÁNOCE KOMENTÁŘ Santa ani Děda Mráz nemají šanci, české Vánoce i letos patří Ježíškovi. Nejméně chceme pod stromečkem adrenalinové zážitky či.
2 HODNOCENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA Listopad 2015.
TÉMA PRŮZKUMU: Volební preference (červenec 2016) REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice REPREZENTATIVITA:
Výkon státního odborného dozoru v roce 2015 Ministerstvo dopravy.
2 HODNOCENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA Únor 2016 TÉMA PRŮZKUMU: Hodnocení prezidenta Miloše Zemana – únor 2016 REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ:
VOLEBNÍ PREFERENCE - ÚNOR TÉMA PRŮZKUMU: VOLEBNÍ PREFERENCE – ÚNOR 2016 REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice.
2 17.LISTOPAD TÉMA PRŮZKUMU: 17.listopad REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. ZADAVATEL: DENÍKY VLP VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice REPREZENTATIVITA:
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
ČR a Čína. TÉMA PRŮZKUMU: ČR a Čína REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice REPREZENTATIVITA: ve věku 18+let.
2 Uprchlická krize a hodnocení vrcholných politiků ČR a EU Listopad 2015.
ČAPÍ HNÍZDO. TÉMA PRŮZKUMU: ĆAPÍ HNÍZDO– BŘEZEN 2016 REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr ZADAVATEL: DENÍKY VLP TYP OTÁZEK: multiplechoice.
ŠIKANA (únor) 2016). 2 METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY OBSAH.
KRAJSKÉ VOLBY BŘEZEN OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY KRAJSKÉ VOLBY.
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Kraje ČR VY_32_INOVACE_C03 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
VOLEBNÍ PREFERENCE - BŘEZEN 2016
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Závěrečná zpráva ze sociologického výzkumu
Bariéry podnikání Malých restaurací
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
Produkce odpadů obce ORP Šumperk
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 2014 OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
METODOLOGIE VOLEBNÍ PREFERENCE –PROSINEC 2015 SANEP s.r.o.
METODOLOGIE VOLEBNÍ PREFERENCE – LEDEN 2016 SANEP s.r.o. kvótní výběr
OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU KOMENTÁŘ PANEL BOOK KONTAKTY.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: Krizové centrum, komunitní psychiatrická sestra, dětský stacionář, další dětská zařízení, stacionář pro.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: dermatovenerologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/12 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: oftalmologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/11 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: infekční 2012–2016
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: lékařská genetika 2007–2016 NZIS REPORT č. K/15 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: lékárenská péče 2007–2016 NZIS REPORT č. K/30 (08/2017)
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: zdravotnická dopravní služba 2007–2016 NZIS REPORT č. K/32 (08/2017)
KRAJSKÉ VOLBY OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY.
METODOLOGIE Donald Trump SANEP s.r.o. kvótní výběr multiplechoice
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
ROK 2011 Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky Připravil: pplk. Petr Sobotka PRAHA 12. ledna 2012.
ZDRAVOTNICTVÍ ČR: Stručný přehled činnosti oboru: gastroenterologie 2007–2016 NZIS REPORT č. K/2 (08/2017)
Vyjmenujte kraje ČR VY_32_INOVACE_01
Česká republika územní členění.
Členění území naší vlasti
Krajská zpráva – královehradecKÝ kraj
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Co říká česká veřejnost?
Sociologická analýza postojů a názorů obyvatel MČ
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
ODBOR AZYLOVÉ A MIGRAČNÍ POLITIKY
Transkript prezentace:

Svátek sv. Valentýna 2016

2

TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP OTÁZEK: multiplechoice REPREZENTATIVITA: ve věku 18+let Reprezentativní vzorek odpovídá sociodemografickému rozložení obyvatel ČR dle údajů Českého statistického úřadu. VELIKOST REPREZENTATIVNÍHO VZORKU: N=1.054 Celkově se průzkumu společnosti SANEP zúčastnilo v rámci respondentního panelu více jak 220 tisíc registrovaných uživatelů, dotázaných. PRŮBĚH PRŮZKUMU: POUŽITÁ METODIKA PRŮZKUMU: internetový CAWI on/off-line průzkum POUŽITÉ KVÓTY: věk, pohlaví, bydliště, vzdělání STATISTICKÁ ODCHYLKA: +- 2,5% KONTROLA VZORKU: triangulační datová metodika METODOLOGIE 3

4 POHLAVÍ MUŽI48,9% ŽENY51,1% CELKEM100% VĚK ,3% ,4% ,2% 60+28,1% CELKEM100% PŘÍJEM 0-20 tis.Kč62,4% tis.Kč35,1% 50 tis.Kč a více2,5% CELKEM100% VZDĚLÁNÍ základní + SŠ bez maturity 54,6% SŠ s maturitou 31,1% VŠ 14,3% CELKEM 100% VELIKOST MÍSTA BYDLIŠTĚ Praha12,1% Středočeský12.3% Ústecký7,3% Plzeňský5,2% Královéhradecký5,1% Vysočina4,7% Moravskoslezský11,9% Jihomoravský11,7% Liberecký4,3% Karlovarský2,8% Jihočeský5,8% Pardubický4,9% Olomoucký6,3% Zlínský5,6% ČR celkem100% METODOLOGIE

KOMENTÁŘ 5 Valentýnský svátek je vnímán jako marketingový tah obchodníků, ale nějakou drobnost své drahé polovičce koupí téměř polovina Čechů V porovnání s rokem 2010 narůstá počet obyvatel ČR, kteří 14.února slaví nebo obdarovávají svého partnera či partnerku. Zatímco v roce 2010 na převzatý svátek sv. Valentýna malou pozorností, večeří či jiným způsobem slavilo v souhrnu 33,8% veřejnosti, aktuálně hodlá v neděli tento svátek slavit 44,4% dotázaných. Za tento nárůst může zejména nejmladší generace, která tento svátek již vnímá jako samozřejmou součást domácí kultury. Svátek sv. Valentýna tak získává na oblibě i přesto, že jej i aktuálně 43,8% dotázaných považuje za marketingový záměr obchodníků a dalších 12,4% dotázaných jej považuje za zbytečný svátek. Sv. Valentýna pak neslaví 24,2% respondentů, což je tvořena zejména lidmi ve věku 55 a více let. Právě lidé ve věku vnímají svátek sv. Valentýna jako skutečný svátek lásky. Tento názor vyjádřilo 15,3% dotázaných. Nicméně i přesto, že i aktuálně v souhrnu 80,1% dotázaných nepovažuje svátek sv. Valentýna za tradiční český svátek, malý dárek, romantickou procházku či večeři si 14.února dopřává stále více zamilovaných, což lze považovat za marketingový úspěch, neboť právě obchodníkům zakoupený projev lásky přináší největší radost.

6 Považujete svátek sv. Valentýna, jako tradiční český svátek zamilovaných? In %

7 Svátek sv. Valentýna je podle Vašeho názoru: In %

8 Budete slavit či někoho obdarovávat na sv. Valentýna 14. února? In %

Panel Book 9

Kontakty SANEP SANEP s.r.o. Cimburkova 258/21 Praha 3, Žižkov PSČ IČO: DIČ: CZ Sekretariát: Tel: Fax: Oldřich Zajíc jednatel a ředitel společnosti Tel.: Průzkum zpracoval analytický tým společnosti SANEP a Oldřich Zajíc 10