Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj 538 43 Třemošnice, Internátní 217; IČ: 70989176, tel: 469 661 719, emaiI:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Nukleové kyseliny
Advertisements

Rostliny 1.třída.
Podmínky života na Zemi
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Výukový materiál VY_52_INOVACE_26_Opakování primáti
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Jiří Olexa
Výukový materiál VY_52_INOVACE_24_ Bílkoviny
Výukový materiál VY_52_INOVACE_32_ opakování_květenství
Výukový materiál VY_52_INOVACE_34_ Dýchací soustava
Výukový materiál VY_52_INOVACE_25_ Bílkoviny-vlastnosti
Výukový materiál VY_52_INOVACE_30_ Hrudník, končetiny
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_ opakování: květ
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_ Halogenderiváty
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Jiří Olexa
Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_ Tuky Název materiálu (téma): Tuky
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_17_HMYZ-V DOMÁCNOSTI
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Název materiálu (téma): OPAKOVÁNÍ-PLOŠTĚNCI, HLÍSTI, KROUŽKOVCI
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Český jazyk,1. stupeň Autor: Mgr. Marcela Holubová
Výukový materiál VY_52_INOVACE_29_Kloub, lebka, páteř
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Mgr. Jiří Olexa, 21. listopadu 2012, 8
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: PÍCNINY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_29_ měkkýši
Výukový materiál VY_52_INOVACE_15_HMYZ_VE_VODE_A_V_BLIZKOSTI_VOD
VY_52_INOVACE_19_OPAKOVANI_HMYZ-OBRÁZKY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: VÝVOJ ZEMĚ
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Nukleové kyseliny
Sada:Přírodopis,2. stupeň
Anotace: LASICOVITÍ (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Výukový materiál VY_52_INOVACE_10_ BENZIN
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_13_HMYZ_NA_POLI_V_PUDE
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: ZELENINY2
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_HMYZ-V LESE
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ OPAKOVANI_BUNKA
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ Poznavacka_vejcorodi_hmyzozravci
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_21_ Poznavacka_ryby
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_25_Opak_Sudo_a_lichokopytnIci
Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Anotace: LETOUNI (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Transkript prezentace:

Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI: Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Název: Škola pro každého – kvalita a efektivnost ve využití lidských Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA Název materiálu (téma): OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA (práce s interaktivní tabulí, pracovní list) © Výukový materiál je majetkem ZŠ Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj, 2012

TEST Mgr.Zbyněk Němec, , 7.ročník,V/2/X, Člověk a příroda, Přírodopis OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA interaktivní práce žák - tabule

1)JAKÉ JSOU ŽIVOTNÍ PODMÍNKY ROSTLIN? a)SLUNCE, VODA, HNOJENÍ, VZDUCH b)SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA 2) JAKÉ PODMÍNKY DÁVÁ ROSTLINÁM SLUNCE? a)SVĚTLO A TEPLO b)TEPLO A VODU

3)CO POTŘEBUJE ROSTLINA PŘI FOTOSYNTÉZE? a)VODU A SVĚTLO b)TEPLO A PŮDU 4)JAK ROZDĚLUJEME ROSTLINY PODLE POTŘEBY SVĚTLA? a)ROSTLINY KRÁTKÉHO A DLOUHÉHO DNE, ROSTLINY NEUTRÁLNÍ b)ROSTLINY DENNÍ, NOČNÍ A NEUTRÁLNÍ

5)CO OVLIVŇUJE U ROSTLIN OVLIVŇUJE TEPLO? a)ROZMNOŽOVÁNÍ b)RŮST 6)JAKÝ VÝZNAM MÁ PRO ROSTLINU VODA? a)PRO FOTOSYNTÉZU A PŘIJÍMÁNÍ NEÚSTROJNÝCH LÁTEK b)PRO FOTOSYNTÉZU A PŘIJÍMÁNÍ ÚSTROJNÝCH LÁTEK

7)JAK SE U OVOCNÝCH STROMŮ PROJEVUJE NEDOSTATEK VODY? a)MALO PLODŮ, ALE VELKÉ PLODY b)MALÉ PLODY, OPADÁVAJÍ 8)JAK SE PROJEVUJE U OBILNIN NEDOSTATEK VODY? a)DLOUHÉ STÉBLO, VELKÝ VÝNOS b)KRÁTKÉ STÉBLO, MALÝ VÝNOS

9)Z JAKÝCH ČÁSTÍ SE SKLÁDÁ PŮDA? a)PEVNÉ, KAPALNÉ A PLYNNÉ ČÁSTI b)Z JÍLU, PÍSKU A VODY 10)DO JAKÉHO DRUHU PŮDY PATŘÍ JÍL ? a)LEHKÁ PŮDA b)TĚŽKÁ PŮDA