Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI: Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Název: Škola pro každého – kvalita a efektivnost ve využití lidských Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA Název materiálu (téma): OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA (práce s interaktivní tabulí, pracovní list) © Výukový materiál je majetkem ZŠ Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj, 2012
TEST Mgr.Zbyněk Němec, , 7.ročník,V/2/X, Člověk a příroda, Přírodopis OPAKOVÁNÍ-SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA interaktivní práce žák - tabule
1)JAKÉ JSOU ŽIVOTNÍ PODMÍNKY ROSTLIN? a)SLUNCE, VODA, HNOJENÍ, VZDUCH b)SVĚTLO, TEPLO, VODA, PŮDA 2) JAKÉ PODMÍNKY DÁVÁ ROSTLINÁM SLUNCE? a)SVĚTLO A TEPLO b)TEPLO A VODU
3)CO POTŘEBUJE ROSTLINA PŘI FOTOSYNTÉZE? a)VODU A SVĚTLO b)TEPLO A PŮDU 4)JAK ROZDĚLUJEME ROSTLINY PODLE POTŘEBY SVĚTLA? a)ROSTLINY KRÁTKÉHO A DLOUHÉHO DNE, ROSTLINY NEUTRÁLNÍ b)ROSTLINY DENNÍ, NOČNÍ A NEUTRÁLNÍ
5)CO OVLIVŇUJE U ROSTLIN OVLIVŇUJE TEPLO? a)ROZMNOŽOVÁNÍ b)RŮST 6)JAKÝ VÝZNAM MÁ PRO ROSTLINU VODA? a)PRO FOTOSYNTÉZU A PŘIJÍMÁNÍ NEÚSTROJNÝCH LÁTEK b)PRO FOTOSYNTÉZU A PŘIJÍMÁNÍ ÚSTROJNÝCH LÁTEK
7)JAK SE U OVOCNÝCH STROMŮ PROJEVUJE NEDOSTATEK VODY? a)MALO PLODŮ, ALE VELKÉ PLODY b)MALÉ PLODY, OPADÁVAJÍ 8)JAK SE PROJEVUJE U OBILNIN NEDOSTATEK VODY? a)DLOUHÉ STÉBLO, VELKÝ VÝNOS b)KRÁTKÉ STÉBLO, MALÝ VÝNOS
9)Z JAKÝCH ČÁSTÍ SE SKLÁDÁ PŮDA? a)PEVNÉ, KAPALNÉ A PLYNNÉ ČÁSTI b)Z JÍLU, PÍSKU A VODY 10)DO JAKÉHO DRUHU PŮDY PATŘÍ JÍL ? a)LEHKÁ PŮDA b)TĚŽKÁ PŮDA