AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
46.1 Olomoucký kraj – poznáš jeho dominanty?
Advertisements

38.1 Středočeský kraj – poznáš jeho dominanty?
40.1 Liberecký kraj – poznáš jeho dominanty?
49.1 Zlínský kraj – poznáš jeho dominanty?
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 1- Slovensko
Události Aktuality Občanská výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Místo je tam, kde žijeme Petr Machala.
50.1 Moravskoslezský kraj – poznáš jeho dominanty?
42.1 Plzeňský kraj– poznáš jeho dominanty?
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
47.1 Pardubický kraj – poznáš jeho dominanty?
43.1 Jihočeský kraj – poznáš jeho dominanty?
Rozdělovací počet Prezentace_14
44.1 Kraj Vysočina – poznáš jeho dominanty?
Královéhradecký kraj Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
48.1 Královéhradecký kraj – poznáš jeho dominanty?
39.1 Ústecký kraj – poznáš jeho dominanty?
EVROPSKÁ UNIE NEJVĚTŠÍ politická a HOSPODÁŘSKÁ INTEGRACE
Zadání: Rozsah min. 7min a max. 10 min Celá práce je v jednotném duchu Animace všech objektů Připravené komentáře v poznámkách Žádný obrázek nesmí být.
37.1 Kraj Praha – poznáš jeho dominanty?
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Projekt Zveme vás do ČR – pohoří ……… Jméno. Třída datum Cestovní kancelář: …………………………… 1.
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Zlínský kraj – opakování VY_32_Inovace_01KR-3 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SPRING AND EASTER ACTIVITIES Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_17_Olomoucký_kraj Šablona číslo: X Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 17 Autor: Mgr. Radomíra Fišerová.
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceNáměty činností pro připomenutí květnových tradic. Využití filmů a literatury. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupObjasní.
RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_ ČLOVĚK A PŘÍRODA – ZEMĚPIS - NA II.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
VÍTEJTE V MLADOŇOVICÍCH! Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Školní výlet Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceDUM využívá školního výletu k seznámení s regionem. Obsahuje soubor č inností pro práci s mapou, sout.
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_07_Středočeský_kraj Šablona číslo: X Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 07 Autor: Mgr. Radomíra Fišerová.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblečení – jednotné a množné číslo 2 Anglický jazyk 2. sada VY_22_INOVACE_72 AnotacePrezentace je určena k ověření znalosti.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Martina Durinová VODSTVO POVRCH PODNEBÍ POLOHA PAMÁTKY STÁTY A MĚSTA.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_18_Moravskoslezský_kraj Šablona číslo: X Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 18 Autor: Mgr. Radomíra Fišerová.
TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Vyjmenovaná slova po s trochu jinak Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_15_Vysočina
PROJEKT KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Za Jakubem Krčínem Autor: Ivana Tesařová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_11_Ústecký_kraj
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_14_Pardubický_kraj
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_10_Karlovarský_kraj
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výprava za kronikou Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_19_Zlínský_kraj
Transkript prezentace:

AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické podobě a uzavřít konferencí. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupVyhledá typické regionální zvláštnosti přírody, osídlení, hospodářství a kultury, jednoduchým způsobem posoudí jejich význam z hlediska přírodního, historického a politického. Druh učebního materiáluProjekt Cílová skupinaŽáci. ročníku Metodický postupJe součástí DUM Datum

Příprava na projekt: OPAKOVÁNÍ ZNALOSTÍ O ČESKÉ REPUBLICE ABSOLVOVÁNÍ TESTU O TITUL PRŮVODCE PO ČR rip.cz/fotos/mapy/cesko---nove-2.gif

1.Losování zeměpisných oblastí: Vylosované lístky si mohou děti po dohodě vyměnit.

Úkoly k samostatnému elektronickému či písemnému zpracování: Oblast: Poloha: Povrch: /pohoří s nejvyššími horami/ Vodstvo: LIST A

Města a jejich význam /stručně/ Přírodní zajímavost / známá památka /ev. její obrázek / Virtuální procházka jedním zvoleným městem: obrázky s vysvětlením Pověst ve vlastním převyprávění: LIST B

KONFERENCE Při konferenci následuje prezentace jednotlivých projektů. Doporučení: Rozdělit do několika hodin, např. za odměnu na konci hodiny. Žáci se vzájemně ohodnotí.

HODNOTÍCÍ ARCH PROJEKTU JMÉNO, TÉMAOBSAH /body/ ÚPRAVA /body/ PREZENTACE /body/