TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE. Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POHONY PRO GARÁŽOVÁ VRATA 24V DC
Advertisements

Mgr.Miroslav Michálek „Tento projekt je spolufinancován
patří sem především pohony, dále topná tělesa, svítidla, ventily apod.
Stejnosměrné stroje II.
Optimalizace provozu vašeho čerpadla
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Inovace kluzného kontaktu
POHONY PRO GARÁŽOVÁ VRATA 24V DC D600 – D1000. PROČ? Mít produkt, který je konkurenční na trhu stylem a funkčností Pohony garážových vrat D600 – D1000.
Spínací přístroje vysokého a velmi vysokého napětí
Stejnosměrné motory se samonosným vinutím
ZAHRADNÍ SEKAČKY DRUPOL
PRO MILOVNÍKY STARÝCH STROJŮ
Nesené diskové žací stroje se sníženou hmotností
Š i r o k o z á b ě r o v é n e s e n é d i s k o v é ž a c í s t r o j e NOVACAT 402 / 442 H VÝROBA KRMIV S NÍZKÝMI NÁKLADY!
Ventily se zdvihem 5,5mm - výhody
Lineární krokový motor Lineární synchronní motor
Pružiny.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Frézování - rovinné Používá se k srovnávání prken, fošen nebo hranolů, k frézování (hoblování) ploch do úhlů, spárování a k srážení hran. Rozlišujeme:
TLOUŠŤKOVAČKA.
Tato prezentace byla vytvořena
Stejnosměrné motory se samonosným vinutím
Tramvaje: Škoda 15T.
Předmět: Odborný výcvik Ročník: 2. a 3. Téma: Pěstování rostlin
Spojky Přehled 1. Mechanické spojky
Dvourotorové stranové shrnovače
Mo.13: Elektrické přístroje pro regulaci – stykače, kontroléry, přepojovače. Zajišťují zapínání a vypínání požadovaných obvodů bez jakýchkoliv rušivých.
Autor:Petr Koblížek Předmět/vzdělávací oblast: Provozuschopnost dopravních prostředků Tematická oblast:Konstrukční skupiny dopravních prostředků Téma:Demontáž.
mobilní kontejnerové nůžky
TEVA - diagram “cena – výkon“
Závěs automobilového kola
Pohony křídlových bran Praha Rozdělení  Podle instalace a počtu cyklů  Pohony pro privátní instalace  Pohony pro středně velký počet cyklů 
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
RUČNÍ FRÉZKY.
konektory z nerezové oceli úhel 50X50X38
Tramvaje: T3R.PLF.
Tramvajová vozidla.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Elektromotorky A Vypracoval: Ing. Bc. Miloslav Otýpka Kód prezentace: OPVK-TBdV-IH-AUTOROB-AE-3-ELP-OTY-004 Technologie budoucnosti do výuky CZ.1.07/1.1.38/
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Dynamo – konstrukce Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových vozidel.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 31 Anotace.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Pneumatické řízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Manipulační prostředky. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_A_11.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 3. ročník oboru strojírenství Vzdělávací.
STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.
 Dvoudisková botka s přesazenými disky  Disky s průměrem 380 mm a šířkou 3 mm  Dvouřadé kuličkové ložisko  Bezúdržbové uložení disků  Ochrana disků.
Číslicově řízené stroje, technické vybavení NC a CNC strojů.
ATL30GS 011- bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
ATL18BS bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
ATL24NS bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
ČSN EN Výbušné atmosféry – Část 37: Neelektrická zařízení pro výbušné atmosféry – Neelektrické typy ochrany bezpečnou konstrukcí „c“, hlídání.
zasedání Odborné skupiny tramvaje při Sdružení dopravních podniků ČR
Inovace kluzného kontaktu
Toyota Prius Poznámky k přednášce.
CCBS 6184WH/1 187 Volně stojící kombinovaná chladnička
Zvedáky VY_32_INOVACE_21_412
Závitové ventily VVG41../VXG41..
Dvourotorové středové shrnovače
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
GVSW 40464TWHC 2-S Předem plněná automatická pračka se sušičkou SLIM GrandÓ Vita Smart Touch Technologie Mix Power System+, Smart Touch, Parní program,
GVS 1410 DWC3/1-S Předem plněná automatická pračka GrandÓ Vita Smart
Spínací přístroje vysokého a velmi vysokého napětí I.
CVST G384DM-S Vrchem plněná automatická pračka Grand Ó Vita Smart
CSWS40 464TDR/2-S Předem plněná automatická pračka se sušičkou SLIM Smart Technologie Smart Touch, pára, rychlé cykly 14, 30, 44 a 59 min, digitální dotykový.
CST 372L-S Vrchem plněná automatická pračka Smart
BWM 1410PHO7/1-S -40% Předem plněná automatická pračka Bianca
Transkript prezentace:

TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE

Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový pohon použití do 1,5 kV Sběrače SBL integrovaný vzduchoměchový zvedací mechanismus, jednoduché nastavení síly pomocí ventilu použití do 25 kV Sběrače SBF pružinový zvedací mechanismus, pneumatická pružina zatížená spouštěcím válcem použití do 25 kV Společné vlastnosti: lehká a jednoduchá konstrukce, válečková ložiska, jednoduchá konstrukce, rozmanité možnosti úprav pro speciální požadavky

Typy sběračů Schunk Ostatní typy sběračů Sběrače SBL - Metro pneumatický vzducho-měchový zvedací mechanismus malá konstrukce, nejnižší klidová poloha zdvihu, nejnižší hmotnost použití do 25 kV Sběrače SEA F malá jednoramenná konstrukce sběrače, jako přídavný sběrač pro oblast vozoven pružinový zvedací mechanismus, elektrický spouštěcí pohon jednoduchá kontstrukce, nízká hmotnost Otočná deska ST1 speciální otočná deska pro příčný pohyb u důlního chodu sběrače pneumatické ovládání otočné desky mechanicky zapadající koncová poloha extrémní životnost konstrukce

Tramvajové sběrače SBE Základní charakteristika Elektrické spouštěcí zařízení s napájením 24 V Pružinový zdvihací mechanismus Bezúdržbová izolovaná kuličková ložiska Snadná údržba bez speciálního nářadí

Tramvajové sběrače SBE Další výhody Smykadlo s nezávislým odpruženým závěsem k dosažení nejlepšího přítlaku Hydraulické tlumení konstrukce Blokovací zařízení v klidové poloze Automatický stahovák Elektrické spouštěcí zařízení s napětím 24 V Mechanický nebo elektrický ukazatel klidové polohy Horní konstrukce z hliníku Manuální spouštěcí zařízení Dodatečná bezpečnostní západka se zámkem Dodatečná bezpečnostní západka s ovládáním uvnitř vozidla

Tramvajové sběrače SBE Napětí750V DC – 1500 V DC El. proud (kluzná lišta z čistého uhlíku) Jmenovitý proud900 A Vrcholový proud1350 A Klidový proud (v závislosti el.vedení)~130 A El. proud (kluzná lišta z uhlíku impregnovaného kovem) Jmenovitý proud1400 A Vrcholový proud2100 A Klidový proud (v závislosti el. vedení)~250 A Nastavitelná přítlačná síla/kontaktní síla60 až 120 N Maximální provozní rychlost140 km/h Doba trvání zdvihání a stahovánímax. 10 s Spotřeba el. proudu pohonu stahování pantografu max. 10 A Standardní délka pružné hřídele850 mm Výška klidové polohy (závislá na kluzné liště)~300 mm Šířka pantografu (standardní verze)1700 mm Výška pantografu (standardní verze)235 mm Rozteč kluzných lišt (standardní verze)345 mm Min. pracovní výška100 mm Max. pracovní výška2800 mm Délka v klidové poloze2285 mm Celková hmotnost~137 kg

Tramvajové sběrače SBE

Reference: Barcelona, Nottingham, Amsterdam, Bem, Bordeaux, Manila Line 2, Rotterdam, Eskisehir, Pittsburgh, Houston, RATP Paris, Lissabon, Brussel, Mulhouse, Genoble, Valencienne, Postdam, Croydon, Manila, Rom, Mailand, Montpellier, Freiburg, Adana, FEVE Santlander, Lyon, Orleans, Basel, Graz, Porto, RET Rotterdam, Dublin, Melbourne, Linz

ZEMNÍCÍ KONTAKTY

ZEMNÍCÍ KONTAKT

PŮVODNÍ ZEMNÍCÍ KONTAKT

PROBLÉM: -proměnná přítlačná síla -přenastavování podle opotřebení kartáče

SCHUNK ZEMNÍCÍ KONTAKT -konstantní přítlačná síla

ČASTÉ PROBLÉMY ZEMNÍCÍCH KONTAKTŮ -rychlé opotřebení -tvorba drážek -zaseknutí kartáče v držáku -„pískání“ ŘEŠENÍ: -použití vhodného zemnícího kontaktu

Schunk Praha s.r.o. Výrobní závod Plzeň Hřbitovní 1269/ Plzeň