N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_VO.9.A.08_O PAKOVACÍ TESTÍK 2 N ÁZEV : O.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_ 581 _VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k.
Advertisements

Volby – volba prezidenta v ČR
SADA č.22 Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO DUM č.19
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_541_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Česká republika Demokratický stát.
Období: 1918 – 1993 Dějepis a občanská nauka Zpracoval: Milan Šimek
Test všeobecný 1 otázka 2 otázka 3 otázka 4 otázka 5 otázka 6 otázka
TEST 17. POLITOLOGIE
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Vrcholné státní orgány Autor:
Schvalování zákonů v ČR
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceStát a jeho představitelé Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje státní.
Jméno autora VMPavlína Gärtnerová Datum vytvoření VM srpen 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obordějepis Anotace VM Powerpoint prezentace,
VY_32_INOVACE_51_12 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Moc výkonná Pavel Šuranský.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86  Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice  Registrační.
Prezidenti ČSR a ČR.
Politici České republiky Monika Synková. 1.) Vlasta Parkanová  2010 – současnost: Místopředsedkyně Poslanecké sněmovny parlamentu České republiky 
Prezident a vláda. Prezident ● Prezident je titul, kterým se označuje vedoucí organizace, obchodní společnosti nebo státu. V některých jazycích (francouzština)
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org. AUTOR: Mgr. Jana Hyklová VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Vlastivěda_29_Praha ZŠ praktická,
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_ČJ.7.B.05_A NTOINE DE S AINT -E XUPÉRY N ÁZEV.
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_VO.9.A.11_financni_ gramotnost_pojmy N ÁZEV.
Politika a společnost „První republiky“. Armáda Byla rychle vytvořena zejména z bývalých legií V roce 1919 musela vytlačit maďarské vojsko, které obsadilo.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 2. ročník oborů Technické lyceum,
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.03_Státní občanství.
Výchova k občanství Moc výkonná
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.10_lidska_prava_I. Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.04_Státní Ústava ČR.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
v československé historii
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.09_Principy demokracie.
Státní vyznamenání Mgr. Vladimír Velešík.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Naši prezidenti.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Výchova k občanství Moc zákonodárná
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ÚSTAVA ČESKÉ REPUBLIKY
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
NAŠI PREZIDENTI VY_32_INOVACE_F19
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Prezidenti naší republiky VY_32_INOVACE_13
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VZNIK ČSR
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_01_VLASTIVĚDA
Státní moc výkonná zákonodárná soudní hlava státu vláda parlament
PORUŠOVÁNÍ LIDSKÝCH PRÁV
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.10_Právní řád ČR Název:
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Popis prezentace Přehled prezidentů ČSR,ČSSR,ČSFR a ČR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_36_Návrat_k_demokracii_ib1 Číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.05_Opakovací testík.
Veřejný ochránce práv.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ Š TĚTÍ, O STROVNÍ 300 A UTOR : M GR. N IKOLA G RBAVČICOVÁ N ÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_VO.9.A.08_O PAKOVACÍ TESTÍK 2 N ÁZEV : O PAKOVACÍ TESTÍK 2 Č ÍSLO OPERAČNÍHO PROGRAMU : CZ.1.07/1.4.00/ N ÁZEV PROJEKTU : PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku, slouží k opakování probraného učiva Datum: Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství) VY_32_INOVACE_VO.9.A.08-10

1) KTERÁ Z NÁSLEDUJÍCÍCH INSTITUCÍ SÍDLÍ V BRNĚ? a) Poslanecká sněmovna b) Ústavní soud c) Úřad vlády ČR d) Senát

2) KTERÝ STÁT NENÍ ČLENEM EU? a) Švýcarsko b) Španělsko c) Švédsko d) Německo

3) MEZI ČESKÉ HUDEBNÍ SKLADATELE NEPATŘÍ… a) Leoš Janáček b) Zdeněk Fibich c) Jan Zrzavý d) Antonín Dvořák

4) V LETECH 1935 – 1938 BYL PREZIDENTEM ČSR… a) Tomáš Garrigue Masaryk b) Edvard Beneš c) Emil Hácha

5) OCENĚNÍ OSCAR JE UDĚLOVÁNO… a) Filmařům a hercům b) Komparzistům c) Osvětlovačům

7) MONOLOG JE … a) Rozhovor b) Projev jednoho člověka c) Diskuse

8) OMBUDSMAN a) Superman b) Ochránce lidských práv c) Dobrý voják Švejk

9) JE TĚŽŠÍ 1KG OLOVA NEBO 1KG PEŘÍ? a) Olovo je těžší b) Peří je lehčí c) Mají stejnou hmotnost

10) KINEMATOGRAFIE JE … a) Nauka o psech b) Filmové umění c) Historie písma

POUŽITÉ ZDROJE cs&sa=G&biw=1024&bih=571&gbv=2&tbm=isch&tbnid=zyGJjXikV2loYM:&i mgrefurl= mgurl= OrTY4QSY_JjJAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=250&vpy=136&dur=4234&hovh=19 4&hovw=259&tx=185&ty=183&sig= &page=1&tbnh= 111&tbnw=153&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:1,s:0,s:0 71&tbm=isch&tbnid=wLcYQ5Dh4KSpsM:&imgrefurl= stiefel.cz/detail.asp%3Fpolozka%3DX47406&docid=PHVwMoyyCbvITM&imgu rl= stiefel.cz/images/big/mapa_evropy_X47406.jpg&w=379&h=470&ei=FLjwTpWZ EOHg4QSwk9TWAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=465&vpy=86&dur=1266&hovh= 250&hovw=202&tx=108&ty=172&sig= &page=1&tbn h=161&tbnw=130&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:2,s:0 &bih=571&tbm=isch&tbnid=KszArAvDMADQoM:&imgrefurl= sen.blog.cz/1101/jan-zrzavy-kouzelnik-ktery-umel-namalovat- dusi&docid=LsexqxyY3p9caM&imgurl= _o2.jpg&w=340&h=457&ei=mbjwTqP8FuyO4gTi3sWzAQ&zoom=1&i act=rc&dur=329&sig= &page=1&tbnh=164&tbnw=12 2&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=35&ty=86

&bih=571&tbm=isch&tbnid=zABG55lBD1gd_M:&imgrefurl= /okrouhlice/cesky/zrzavy.htm&docid=bPiE1rvyX1ANjM&imgurl= z.cz/okrouhlice/pictures/zrzavy/melanch.jpg&w=400&h=330&ei=mbjwTqP8Fuy O4gTi3sWzAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=437&vpy=126&dur=438&hovh=204&h ovw=247&tx=121&ty=106&sig= &page=1&tbnh=164 &tbnw=201&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:2,s:0 4&bih=571&tbm=isch&tbnid=JO-_cOuV- M2JxM:&imgrefurl= pokladu &docid=kPxfBLWPu1PAJM&imgurl= 8/viky/viky jpg&w=320&h=452&ei=abrwTrzTI8Si4gS9prnHAQ&zoom=1 =isch&tbnid=pJGhv8hBIg7uYM:&imgrefurl= den.bloger.cz/Filmy/Oscari&docid=g_BxfN8PDbkhOM&imgurl= den.bloger.cz/obrazky/noc- den.bloger.cz/oscar.jpg&w=819&h=1024&ei=MbvwTontHYPb4QSN_LWoAQ&z oom=1&iact=hc&vpx=327&vpy=181&dur=312&hovh=251&hovw=201&tx=115 &ty=135&sig= &page=1&tbnh=186&tbnw=143&start =0&ndsp=12&ved=1t:429,r:2,s:0 bm=isch&tbnid=dz5zqn0OtLjMIM:&imgrefurl= h/d_literatur/d_gat/d_epik/strukt/darb/darb_fig_inn_1.htm&docid=uGHds- aJ4UhjEM&imgurl= strukt/darb/mmf/images/innerer_monolog.png&w=503&h=560&ei=2bvwTpq7J qeE4gSX1LS2AQ&zoom=1&iact=rc&dur=203&sig= & page=1&tbnh=124&tbnw=112&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=51&t y=43

&bih=571&tbm=isch&tbnid=QXXG1nHsjFF7HM:&imgrefurl= content/uploads/ombudsman1.jpg&w=218&h=224&ei=pLzwTtPKO4 mp4gSGzL2WAQ&zoom=1&iact=rc&dur=375&sig= &page=1&tbnh=156&tbnw=152&start=0&ndsp=16&ved=1t:4 29,r:0,s:0&tx=59&ty=37 4&bih=571&tbm=isch&tbnid=9oza7MAQNZzY7M:&imgrefurl= osud-budoucnost.webnode.cz/misky- vah/&docid=w5qcpkhLZDZyQM&imgurl= budoucnost.webnode.cz/ a9ff5b9ad/V%2525C3%252581HY.jpg&w=250&h=270&ei=Rr3wTqC yHYXh4QTXsY2UAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=108&vpy=153&dur=80 63&hovh=216&hovw=200&tx=133&ty=155&sig= &page=2&tbnh=150&tbnw=139&start=12&ndsp=10&ved=1t:42 9,r:5,s:12,r:5,s: &bih=571&tbm=isch&tbnid=C9U70mirVWsMxM:&imgrefurl=htt p:// italia/italia/92/&docid=NU6HCqxica1uiM&imgurl= ple.cz/UserFiles/Image/Italia/Italianfilm2.jpg&w=346&h=347&ei=2b3 wTs6kC4Lg4QTyyIWgAQ&zoom=1&iact=rc&dur=157&sig= &page=1&tbnh=115&tbnw=115&start=0&ndsp=16&v ed=1t:429,r:13,s:0&tx=63&ty=60

METODIKA Nejprve položíme dětem testové otázky a dáme jim čas na zodpovězení. Potom můžeme test vybrat a opravit nebo zvolit společné opravení (děti si prohodí test ve dvojici a společně opravují). Kontrolu provádíme za pomoci prezentace.