Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
CK – činnosti touroperátora
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
I NFORMACE O VÝUCE, PODMÍNKY ABSOLVOVÁNÍ PŘEDMĚTU, OSNOVA PŘEDMĚTU.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
úvod pojetí a obsah marketingu
New Marketing Media Michal Pilík.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Úvod do managementu 1. seminář
Management cestovního ruchu
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Management sportu Obsah kurzu pro trenérskou školu – 2. ročník.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Firemní bankovnictví Corporate Banking
MAN 1. Seminář sociální psychologie se zaměřením na sport Marie Blahutková.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Management sportovních aktivit v CR I PS 2013 Kombinované studium.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Seminární práce – splněná docházka
MARKETING Přednáška P
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Marketing sportu bp 2086.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Tvorba marketingového mixu
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Cisco Networking Academy
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Studijní obor Management sportu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa 16:55 – 18:25 Údolní

Marketing BP522 Předmět Marketing (BP522) pro studijní směr Management cestovního ruchu je členěn na tři části. První část obsahuje základní kurz marketingu, kde se studenti seznámí ze základními pojmy marketingu. Druhá část se věnuje aplikaci marketingových politik do sportovního prostředí Třetí část je zaměřena na specifika marketingu cestovního ruchu a seznamuje mj. s jednotlivými marketingovými aplikacemi jako marketing atraktivit a destinační marketing.

Marketing BP522 - Obsah Marketing – obecná část 1.1. Marketing – základní pojmy (definice marketingu, orientace firmy na trh, hlavní úkoly marketingu, marketingový mix, strategie vstupu na trh) 1.2. Marketingové nástroje Výrobková politika (obsah výrobnové politiky, definice produktu, stavba výrobku, klasifikace výrobků, životní cyklus produktů) Cenová politika (obsah cenové politiky, cena, metody stanovení ceny, cenová diferenciace, rabatní politika, dodací a platební podmínky) Distribuční politika (obsah distribuční politiky, distribuční kanál, distribuční články, logistika) Komunikační politika (definice komunikace, komunikační mix, komunikační nástroje) 1.3. Marketingový výzkum (definice, tvorba dotazníků)

Marketing BP522 - Obsah Aplikace do sportovního prostředí 1.Sportovní produkty (charakteristika, vlastnosti sportovních produktů, sportovní průmysl) 2.Komunikace – sportovní reklama, sponzoring, merchandising Návaznost: Marketing sportu

Marketing BP522 - Obsah Marketing cestovního ruchu: 1.Marketing cestovního ruchu – základní pojmy 2.Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu  Marketing atraktivit  Marketing destinací Návaznost: Management cestovního ruchu

Časový harmonogram přednášek Úvod do studia Marketing – základní pojmy VOLNO Výrobková politika Cenová politika, Distribuční politika Komunikační politika Komunikační politika Marketingový výzkum Aplikace do sportovního prostředí Aplikace do sportovního prostředí Marketing cestovního ruchu Marketing atraktivit Marketing destinací termíny zkoušek

Doporučená literatura  Danihelková,H.:Základy marketingu I. Brno, Meter, 1999  Danihelková,H.:Základy marketingu II. Brno, Meter, 1999  Dvořáková, Šárka. Sportovní marketing. Brno : Masarykova Univerzita, s. ISBN  Sekot, Aleš - Blahutková, Marie - Dvořáková, Šárka - Sebera, Martin. Marketingové aspekty sportu. In Kapitoly ze sportu. Brno : Masarykova univerzita, od s ISBN

Zkouška Předmět je ukončen písemným testem – k úspěšnému absolvování testu je třeba alespoň 70% úspěšnosti V testu mohou být dobře jedna, dvě tři nebo i čtyři odpovědi. Na testovém papíru je uvedeno maximální možné získání bodů. Test má varianty A,B,C,D Neuspěch při testu 2x, třetí termín ústní zkouška Zápis na zkoušku prostřednictvím IS (středa – stejný termín jako přednáška) Osobní účast na přednáškách není nezbytná.

Ukázka testových otázek 1. Mezi úkoly marketingového oddělení nepatří:  Analýza zákazníka  Řízení lidských zdrojů  Průzkum trhu  Finanční účetnictví

Ukázka testových otázek 2. Které tvrzení je pravdivé:  Šířka sortimentu je počet výrobkových řad výrobního sortimentu  Hloubka sortimentu je počet výrobků ve výrobkové řadě výrobního sortimentu  Výška sortimentu je počet značek ve výrobním sortimentu  Žádné z předchozích tvrzení není pravdivé

Ukázka testových otázek 3. Mezi klasické materiální produkty v tělesné výchově a sportu patří:  Nabídka turistických akcí  Sportovní oblečení  Sportovní nářadí  Nabídka sportovních akcí

Kde získat informace?  Osnova předmětu  Časový harmonogram přednášek  Prezentace jednotlivých přednášek  Ukázka zkouškového testu  Výsledky zkouškových termímů (body) + IS  Bodové hodnocení testu