Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.15_prirodni_pomery_cr_test 06.01.2012 Ročník: osmý.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro 4. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme – Povrch ČR
Advertisements

Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.09 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
geomorfologické celky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR 8. ročník.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_277_ČR 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM: 9.,
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_CHKO+NP.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.13_prirodni_pomery_ cr_zivotni_prostredi
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 24_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
VY_32_ INOVACE_ 10_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou POVRCH ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.04_prirodni pomery_cr_typy_chranenych_uzemi_v_cr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.34_regiony_ceske_republiky_IX Ročník: osmý.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.18_hospodarstvi_cr_II Ročník: osmý Vzdělávací.
Česká republika Povrch.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE_Z.8.A.06_prirodni_pomery_cr_typy_chranenych_uz emi_v_cr_opakovani_uciva.
CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.07_prirodni_pomery_cr_povrch Ročník: osmý.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
České zeměpisné rekordy. VY_32_INOVACE_19
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – PODZEMNÍ VODY
Česká republika - opakování VY_32_Inovace_20KR-7
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
POVRCH ČESKÉ REPUBLIKY
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Česká republika - pohoří
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
VLASTIVĚDNÝ AZ KVÍZ Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Procházková Datum: 25.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Člověk a jeho svět Vlastivěda Česká republika
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ČESKÁ REPUBLIKA POHOŘÍ
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Horoskopické celky ČR II. VY_32_INOVACE_11 Sada 7
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
zpracovaný v rámci projektu
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – TEST
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_07 Sada 7
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.15_prirodni_pomery_cr_test Ročník: osmý Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A PŘÍRODA Předmět: ZEMĚPIS Název: PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR - TEST Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: PRIMA ŠKOLA PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR - TEST

ANOTACE Zeměpis 8. ročník Prověření znalostí žáků formou souhrnného testu

I dnes budu odpočívat. Máte před sebou důležitý úkol – prokázat znalosti zeměpisu, které jste získali v uplynulém čtvrtletí. Doufám, že to nebudou neznalosti a přeji vám hodně štěstí!!!

ZADÁNÍ TESTU Do svých pracovních listů doplňte vynechané pojmy 1.Kde se těží černé uhlí __________ 2.Nejvyšší hora Šumavy __________ 3.Patří České středohoří do pohraničních pohoří __________ 4.Nejvyšší česká hora __________ 5.Ve kterém pohoří se nachází __________ 6.Lysá hora je nejvyšší hora pohoří __________ 7.Plynný obal Země nazýváme __________ 8.Nejdelší česká řeka __________ 9.Nejúrodnější typ půdy__________ 10.Napiš název jednoho národního parku ____________

NAPIŠTE NÁZVY ZEMĚPISNÝCH OBJEKTŮ NA FOTOGRAFIÍCH 11

12

13

14

ŘEŠENÍ 1.OSTRAVSKO 2.PLECHÝ 3.NE 4.SNĚŽKA 5.KRKONOŠE 6.BESKYDY 7.ATMOSFÉRA 8.VLTAVA 9.ČERNOZEM 10.ŠUMAVA, KRKONOŠE, PODYJÍ, ČESKÉ ŠVÝCARSKO 11.PANSKÁ SKÁLA 12.MILEŠOVKA 13.SNĚŽKA 14.MARIÁNSKÉ LÁZNĚ

METODICKÝ NÁVOD Test slouží jako průřez zvládnutí učiva Žáci ho vypracují na pracovní listy Klasifikační stupnice:14 jevů,návrh:1ch. – 1, 2,3ch. – 2, 4,5 – 3, 6,7ch. -4, 8 ->5 Návrh stupnice je samozřejmě individuální Kontrolu provedeme na IT, seznámíme se stupnicí => žáci mohou předem odhadnout svůj výsledek Klíčová slova: viz s.9 – řešení Inovace: do testu jsou zahrnuty i audiovizuální prostředky

POUŽITÉ ZDROJE Sn.č.5 – Uvedený zdroj [ 2012 –01– 05]. Dostupné pod licencí Creative Commons na www: Mirek Sn. Č.6 –Walter.J.Pilsak,commons.wikimedia [ ].Dostupné na www: < Sn.č. 7 – Dorbeth.commons.wikimedia.org [2012 – 01 – O5].Dostupné na www: Cka_z_zachodu.jpg Sn.č Uvedený zdroj [cit.2012 –01 – 05]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: Walter.J.Pilsak Sn.č.3 foto: soukromý archiv autorky