Škola bez hranic Pavel Vrtěl Sivice Denysa Križanová Trenčianske Teplice Marzena Kaszyńska Brodnica

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
… léto, na které se nezapomíná
Advertisements

ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
Třída RÁKOSNÍČCI ZŠ a MŠ Újezd, p.o.
Mgr. David Mánek Josefův Důl
Aneb do každé skupinky jedno nové dítě. Toto je cesta, kterou Petr přišel k Ježíši: (J 1,35-42)
Paradoxy dnešní doby.
“English Time“ – Angličtina s rodilým mluvčím v MŠ U Plavecké haly
Vyvolám na Tvé tváři úsměv? Měla jsem trochu volného času, otevřela jsem svoji mailovou schránku, abych viděla, jestli jsem od Tebe něco dostala.
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
Definice zapomínání: 1. Zánik vzpomínky. 2. Zánik nežné náklonnosti.
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
Centrum Pomněnka České Budějovice
Tábory ve statistice I lustrativní statistika ke kampani „Opravdu dobrý tábor“ Použita reálná data z roku 2005.
9. Strategické forum 8. – Spokojený a motivovaný tým jako základ výjimečného společenství Roman Vacho Generální ředitel Grandhotel.
Program Ekoškola je mezinárodní vzdělávací program, který v České republice organizuje sdružení Tereza. Jeho cílem je, aby žáci zlepšili prostředí ve.
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole
Výchova ke zdraví Vztahy ve skupině.
Nikdy nesuď nikoho, podle toho, jak vypadá
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Příjemné prožití svátků vánočních a šťastný Nový rok A co Vám a Vašim rodinám přejeme do roku 2015?
Základní škola a Mateřská škola Janovice Školu navštěvuje 196 žáků v deseti třídách Učí na ní šestnáct učitelů I.a II.stupně Dále pak dvě vychovatelky.
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Co je program Mládež v akci?. Komunitární program Evropské unie na podporu NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Dolní Břežany dětí v mateřské škole - 80 dětí v základní škole (ve věku 6-15) - 20 zaměstnanců dětí v mateřské škole - 9 dětí v základní.
Základní škola Lenešice
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
Oblastní charita Strakonice Dům klidného stáří sv. Anny Sousedovice.
Školní vzdělávací program,,Přírodou ke vzdělávání‘‘
Technologie.
Oddíl Příliv Ahojky všichni, děkujeme, že jste si našli chvilku na shlédnutí tohoto dokumentu… Na následujících snímcích uvidíte naše fotky z různých.
„Blick über den Zaun“ Austausch Zürich – Prag 2012 / 13.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Třídní schůzky Organizační záležitosti Připomínáme, že v závěru školního roku budou dny ředitelského volna. Děti dostanou vysvědčení již 20.
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
Naše školní knihovna. Jsme Základní škola, Liberec, U Soudu 369/8 V naší škole jsou běžné třídy a speciální třídy pro děti s SPU Všechny děti mají k dispozici.
Síť mateřských center o. s. MATEŘSK É CENTR UM Klub maminek DVOREČEK Ulita Černilov, o.s.
PROČ JÍT NA MG VSETÍN? Budeš mít všeobecný přehled o čemkoliv
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
V prostorách Kulturního domu v Ostravě Petřkovicích se uskutečnil dne již 11. ročník krajského dne seniorů. Toto setkání se neslo v duchu 25.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
PŘEDŠKOLNÍ KLUBY Člověk v tísni, o. p. s. PŘEDŠKOLNÍ KLUBY Člověk v tísni, o. p. s.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Tvorba knížky s tradičními hrami zapojených zemí v AJ a mateřském jazyce + každá hra bude mít karikaturu (na škole bude vyhlášena soutěž Výměna zkušeností.
ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA CHOTÝŠANY „KAŽDÝ JE JEDINEČNÝ“
 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.  Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice,
Aktivita je součástí individuálního projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji ( Projekt.
Základní škola a Mateřská škola při lázních, Klimkovice, p. o.
Čím chci být ,až vyrostu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Czech club in Birmingham
Tel:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Omar Zainab Ali.
Město Choceň Podpora integrace a inkluze ve školách a školských zařízeních Města Choceň CZ.1.07/1.2.00/ ČERVENC 2014.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Režim dne I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
„Sněhová diskotéka“ s ohňostrojem na závěr
RODINA A JEJÍ POSTAVENÍ VE SPOLEČNOSTI
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
JAK SI UŽÍVÁME CHVILKY V 10. ODDĚLENÍ
Prírodoveda pre 3. ročník: Križanová Denysa
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Paradoxy dnešní doby.
Š A B L O N Y II.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Paradoxy dnešní doby.
Vzorový projekt pro gymnázia
Vzorový projekt pro ZŠ.
Šachová partie hodná velmistra
Transkript prezentace:

Škola bez hranic Pavel Vrtěl Sivice Denysa Križanová Trenčianske Teplice Marzena Kaszyńska Brodnica

Idea projektu Učit spolu někoľik vyučovacích hodin prostřednictvím videokonference. Poznávat své školní vzdělávací programy a vyměňovat si vzájemné pedagogické zkušennosti.

Škola plná zábavy... anebo klub důchodců... občas nahání strach... anebo plná dobrodružství

Učíme se a pracujeme porovnáváme si výsledky práce

Komunikujeme a bavíme se

Soutěžíme a porovnáváme

Nejkrásnější je, že jsme přátelé Buchlov, ČR 2008 Zakopané, Polsko 2009

Podstata našeho úspěchu O projektu hodně hovoříme s dětmi a rodiči, často se setkáváme Dávame dětem mnoho svého volného času a energie Připravujeme akce dětí s rodiči, potom přirozeně rodiče přichází na akce projektu Radost dětí sa přenáší na rodiče, pomáhají v projektu, podporují projekty Budují se pevnější vztahy, sbližujeme se, rodiče si váží naší práce Rodiče chápou smysl projektů, podporují děti a vedou je k soudržnosti a zainteresovanosti na projektu

Děkujeme za chvilku, v které jste nám věnovali svůj úsměv.