Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kreativní centrum Brno
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Základní škola v Jičíněvsi byla postavena v roce Ve školní kronice jsou zaznamenávány události od roku Školní události jsou v kronice pravidelně.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
Geografie cestovního ruchu
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Mapování kreativních průmyslů na krajské a místní úrovni: metodika v podmínkách České republiky Pavel Bednář.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
EVENT MARKETING.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
9.Komunikace.
Marketingová komunikace
Prezentace turistické oblasti
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Přehled středních škol v Jihlavě a okolí
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Programový výbor MAS Hradecký venkov Nechanice, 10. června 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Kulturní předpoklady cestovního ruchu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
 Dobrovolný svazek od roku 2000  9 obcí  Rozloha 205 km2  Cca obyvatel.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Cyrilometodějské jubileum 2013 Přehled aktivit Zlínského kraje Ing. Ladislav Kryštof Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy, 29. ledna 2012.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Strategie.
KULTURNÍ INSTITUCE Mgr. Michal Oblouk.
„Jsme rovnocenní partneři“
Trhy kulturního dědictví a umění
Tvorba značky.
Sponzoring.
TŘETÍ FESTIVAL Setkání aktivních seniorů
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace
Propagace základní pojmy
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Transkript prezentace:

Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image

Umělecká práce na zakázku Reklama Design Užité umění Hudba Film

Hudba Komponovaná hudba na zakázku Music Library  Postprodukční účely (ozvučení) v oblasti filmové, televizní a rozhlasové tvorby.  Výroba rozhlasových a televizních reklam  Výroba multimediálních pořadů na digitálních nosičích  Identifikace rozhlasových a televizních stanic (tzv. obal), pro výrobu znělek, předělů, programových upoutávek  Ozvučení interiérů a veřejných prostor  Výroba hudebních sestav pro sportovní a taneční kluby a tělesa  Divadelní představení

Film Propagační filmy neziskových organizací (o zemi, městě, obci, oblasti, památce) Propagační filmy jako firemní prezentace nebo představení produktu Reklamní spoty Product placement

Obsah propagačních filmů v cestovním ruchu Prezentace historických památek, poutních míst Cyklistické stezky, možnosti agroturistiky Koupání, rybářský revír, naučné stezky Ubytování, stravování Společenské, kulturní a sportovní akce Úspěchy na poli průmyslu, sportu či v posledních letech také v ekologii Kontakt na informační středisko

Využití propagačních filmů v cestovním ruchu Na dni otevřených dveří Na veletrzích cestovního a turistického ruchu V informačním centru města, obce Ve veřejnoprávní televizi, resp. regionálním vysílání Na soutěžích propagačních filmů a filmových festivalech

Propagační filmy firem Prezentace společnosti  K výročí působení firmy  Představení společnosti  Nejdůležitější milníky v historii společnosti  Záběry ze sídla společnosti (exteriér i interiér)  Hlavní produkty, služby, řešení  Vyjádření obchodního partnera

Propagační filmy firem Prezentace společnosti Prezentace řešení nebo technologického postupu (video case study) Prezentace výrobků, služeb a referencí Prezentace pro potencionální a současné sponzory projektů neziskových organizací

Využití propagačních filmů firem Na veletrzích Na odborných konferencích Na tiskových konferencích Při výběrovém řízení Na dni otevřených dveří pro zákazníky V předváděcí místnosti (showroomu) V recepci Na produktových workshopech Při školení nových zaměstnanců

Další formy umění v korporátní image Product placement Vystoupení umělců na komerčních akcích Umění a architektura (interiéry, výzdoba, budova) Umění jako benefity pro zaměstnance, partnery (divadlo, koncert, film)

Výtvarné umění jako nástroj reklamy Adice Odcizení Rámování Inscenace

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_10b_KomercniUmeni Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2007