Natáčení videa jako jeden ze způsobů propagace služeb Informačního centra MZLU v Brně Zuzana Streichsbierová Informační den ÚVIS,
Osnova Propagace knihoven v kostce Jak propaguje své služby Informační centrum MZLU v Brně Jak jsme natáčeli video Ukázka Dotazy
Title marketing znamená myslet, plánovat a pracovat s ohledem na zákazníka, podle jeho požadavků a potřeb marketing proniká i do nekomerční sféry propagace = nástroj marketingu cílem propagace je něco oznámit, zprostředkovat, podělit se s určitými informacemi, myšlenkami (lidé vyžadují informace o službách: co mohou využít, kdy a kde, za kolik) propagace knihovny: sdělit veřejnosti to, že existuje a poskytuje služby. Je důležité, aby čtenáři (i potencionální) o knihovně a jejích službách věděli co nejvíce a znali užitek a výhody, které mohou získat. Propagace knihoven (1)
Title propagace knihovny přináší → plnější a intenzivnější využívání služeb → získávání nových uživatelů → spokojenost zaměstnanců → efektivnější využívání finančních prostředků → spokojenost zřizovatele knihovnu nepropagují jenom fondy a poskytované služby, ale i chování každého zaměstnance Propagace knihoven (2)
Title Informační centrum používá tyto nástroje propagace: prezentace na www stránkách exkurze, dny otevřených dveří úvody do studia pro studenty 1. ročníků vzdělávací akce (semináře, školení) letáčky, knižní záložky, plakáty nástěnky Dokumentový server v UIS (univerzitní informační systém) Vývěska v UIS hromadný mail konference mzlu_knihovna …VIDEO Nástroje propagace
Title video „Průvodce knihovnou a Informačním centrem MZLU v Brně“ realizováno v červnu 2008 ve spolupráci s dalšími odděleními ÚVIS (Ústřední knihovna – scénář, režie, Audiovizuální centrum – kamera, střih, zvuk, Ediční středisko – herec ) natáčeno HDV (High Definiton Video) kamerou Sony Z1, zpracováno ve videoeditoru Avid plná verze zkrácená verze s anglickými titulkyzkrácená verze Video
Title ANTLOVÁ, Martina. Propagace knihoven a jejich služeb. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav české literatury a knihovnictví, s. Vedoucí diplomové práce Mgr. Petr Škyřík. KŘIVÁ, Eva. Čtyři druhy marketingu v knihovnické praxi. Konjunktura.cz [online] [cit ]. Dostupný z WWW: Použité zdroje
Title Děkuji za pozornost. Mgr. Zuzana Streichsbierová, DiS. mail: tel.: