Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix PRODUKT
Advertisements

Tvorba cen v maloobchodě
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
MANAGEMENT A MARKETING ZS 10/11
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_MARKETINGOVÝ.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
P8 PRODUKT - NÁSTROJ MM Produkt - vše, co lze na trhu nabízet k pozornosti, k získání, k používání nebo ke spotřebě, co má uspokojit přání či potřebu druhých.
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_EKO_13 PRODUKT I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingové.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
STUPŇOVITOST A METODY USPOŘÁDÁNÍ UČIVA V EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTECH
Marketingový mix Produkt.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Marketingový mix 7P + 8P Zuzana Bártová Radka Havránková
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
© Ing. Jan Weiser Produkt Marketing. Marketing- produkt © Ing. Jan Weiser Obsah výkladu 1.Definice produktu 2.Klasifikace produktů 3.Životní cyklus produktu.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Strategie.
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Marketingové nástroje
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
MARKETING 2.
Trhy kulturního dědictví a umění
Plánování Marketingový plán.
Marketingové nástroje
Tvorba značky.
SPECIFIKA SLUŽEB Ekoinkubátor Podniková ekonomika Ing. Eva Štěpánková
Funkce organizace Formulace funkcí organizace
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
V hotelnictví a cestovním ruchu
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Produkt Klasifikace produktů

Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží

Klasifikace výrobků Trvanlivost a hmotná podstata  Netrvanlivé zboží  Trvanlivé zboží  Služby

Klasifikace spotřebního zboží Zboží denní / časté potřeby Zboží občasné / dlouhodobé spotřeby  Homogenní  Heterogenní Luxusní zboží Speciality Neznámé a mimořádné zboží

Klasifikace průmyslového zboží Kapitálové investice  Základní prostředky Materiál a polotovary  Předměty postupné spotřeby  Nevýrobní produkty  Součástky a zpracované materiály  Suroviny Služby: obchodní, pomocné a materiální

Výrobkový mix - sortiment Šířka výrobkového mixu Délka výrobkového mixu Hloubka výrobkového mixu Složení (konzistence) výrobkového mixu

Výrobková řada Prodej a zisk Profil trhu Délka Rozpínání Zahušťování Modernizace Atraktivnost Proklešťování

Služby

Produkt Hmotné zboží Hmotný produkt se službou Hybrid Služba s hmotným produktem Čistá služba

Specifika služeb Nehmotný produkt Neoddělitelné od poskytovatele Proměnlivé Pomíjivé

Marketingové strategie při poskytování služeb (další P) Lidé (People) Materializovaná průkaznost (Physical evidence) Procesy (Process) Balíčky služeb (Packaging)

Typy marketingu ve službách Vnitřní marketing Vnější marketing Marketing spolupráce

Konkurenční odlišení Nabídka  Inovované vlastnosti  Primární soubor služeb  Sekundární služby Image Kvalita služeb

Očekávání spotřebitele Konkrétní jakost Posuzování jakosti Vnější komunikace Vnímání služby

Kritéria pro posuzování kvality služeb Dostupnost Ochota Důvěryhodnost Přístup Materializace

Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2010