Chcete být milionářem? Jana Vlková. 1. otázka: Hlavní město ČR je: Praha Ostrava Brno Olomouc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Advertisements

Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 13
Vyhledávejte ve své příruční mapě.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Města ČR VY_32_INOVACE_09 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
CO VÍŠ O ČR Práce ve skupinách. 1. Otázky a úkoly 1. Napiš hlavní město ČR. 2. Vypiš všechny kraje ČR. 3. Kolik obyvatel má ČR? 4. Jak se nazývá nejrozsáhlejší.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
38.1 Středočeský kraj – poznáš jeho dominanty?
ŘEKY ČESKÉ REPUBLIKY.
Členění území naší vlasti
Povrch a vodstvo ČR 4. ročník
Řeky, jezera, rybníky a přehradní nádrže
Autor: Mgr. Alois Javůrek Doctrina ZŠ Liberec
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
VODSTVO ČESKÉ REPUBLIKY
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Kraj Vysočina.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Vodstvo ČR VY_32_INOVACE_03 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Členění území naší vlasti
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Mgr. Jana Vlková a) P Praha b) O Ostrava c) B Brno d) O Olomouc Klikněte na správnou odpověď ZPĚT NA OBSAH Další otázka.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_11_A_03_Vodstvo České republiky Téma: Vlastivěda - Česká.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
 stát ve střední Evropě  hlavní město Praha  vznik státu: Československo Česká republika
VY_52_INOVACE_12_02_Středočeský kraj. 3. snímek – vlajka, znak a mapa 4. snímek – hrady a zámky Středočeského kraje 5. snímek – cvičení (použij mapu a.
MLÝNSKÝ POTOK. PRAMEN, STUDÁNKA Studánka cestou na Hanesmlýn Zdroje Mlýnského potoka - pramení na východní straně Kosovského vrchu Déšť.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Krajský Soud
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakovací test – kraje ČR
Povodí řeky Moravy.
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Město na obrázku se jmenuje
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Opakování I.- sousední státy ČR Česká republika jako součást Evropy
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Řeky ČR Člověk a jeho svět – vlastivěda 4.ročník školní rok 2010/11
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Vodstvo ČR Číslo: EU DUM 6_09 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
VY_32_INOVACE_183 Tomáš Nový osmý opakování České republiky
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Lokalizace ČR - vybraná města 2.
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_01_VLASTIVĚDA
Členění území naší vlasti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Česká republika vodstvo.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola Karviná Česká republika mapy Mgr. Růžena Blechová.
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
Sídla ČR.
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_11 TÉMA: Vlastivěda4
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_09 TÉMA: Vlastivěda4
Kdo chce být milionářem?
Transkript prezentace:

Chcete být milionářem? Jana Vlková

1. otázka: Hlavní město ČR je: Praha Ostrava Brno Olomouc

2. otázka: Sázava se vlévá do: a)Labe b)Moravy c)Vltavy d)Elbe

3. otázka: Labe ústí do … moře. a)Středozemního b)Zeleného c)Baltského d)Černého

4. otázka: Alpy jsou v: a)Chorvatsku b)USA c)Rakousku d)Polsku

Chcete být Milionářem? 1)Hlavní město ČR je… 2)Labe ústí do … moře 3)Sázava se vlévá do … 4)Alpy jsou v … Použité zdroje: logo Milionáře mapa krajů za_obvykl%C3%BDch_podm%C3%ADnek.jpg soutok řek za_obvykl%C3%BDch_podm%C3%ADnek.jpg ústí Labe Alpy