Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
EU peníze středním školám
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – sestavení rozvahy Anotace: Digitální učební.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Petra Pilková Název šablony.
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – sestavení rozvahy 2 Anotace: Digitální.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Podpora ZŠ v čerpání prostředků prostřednictvím šablon - vzdělávání.
EU peníze středním školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.5 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SŠ Učíme se pro.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary EU peníze středním školám Projekt MODERNÍ ŠKOLA Operační program Vzdělávání.
1 Příprava projektů na základní škole a využívání ICT ve výuce pro základní školy Liberec, Liberecký kraj
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
KA 03/9 Metodická setkání „Vzdělávací tržiště“ Mgr.Jaroslava Vaverková.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST BUDOUCÍ VÝZVY.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
TÉMA: Počítačové systémy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Představení jednotlivých obsahů šablon klíčových aktivit
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"

Tvorba zdrojů ● Každá mimopražská základka má právo požádat MŠMT o finance 300 tis. na školu ● + 4,3 tis. na každého svého žáka. ● finanční prostředky lze využít prakticky na: ● 1. zboží (ICT, učebnice, učební pomůcky apod.) ● 2. služby (školení, počítačové programy, poradenství apod.) ● 3. mzdy (dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti, apod.)

Šablony ??? ● sada ministerstvem připravených "návodů", které především definují: ● kdo je cílovou skupinou ● jaké práce a činnosti jsou přijatelné ● co má být výsledkem (neboli očekávané výstupy) ● my používáme: ● inovace = vytvořené vzdělávací materiály (podklady pro výuku, podklady pro projekty, modely hodnocení apod.) ● DVPP = osvědčení ze vzdělávání učitelů (seminář, kurz, pracovní dílna, e-learning apod.)

Naše struktura šablon I/3 (2)Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti. II/2 (1)Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků. II/3 (3) Metodický kurz pro učitele cizích jazyků. III/2 (4)Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT. III/3 (6)Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií. V/2 (2)Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd. V/3 (3)Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji přírodovědné gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti.

Kolik a co za to ● V loňském roce byl stav žáků 129 ● (129 x 4 300) = ● Vzdělávací materiály ks ● 240 DUM ● 216 ( 6 sad x 36 materiálů ) vzdělávacích materiálů ● Osvědčení z akreditovaných školení - 25 ks

Kdo a co I/3(2) Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti. (4xMirka, Lída, Petr L., Irena ) II/2(1)Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků. (Kristýna 72) II/3(3) Metodický kurz pro učitele cizích jazyků. (3xKristýna)

III/2(4)Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (DUM). (3x4x20DUM) Petr Němec - 20Tv+20M, Petr Šterc - 40F, Jana Coufalová - 20Vv, Petr Lvovský - 20Čj+20M, Mirka Šotová - 20Čj+20VkZ, Lída Matějková - 20IKT, Irena Polcarová - 20Vu+20Po III/3(6) Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií. (12x Kristýna, Petr N., Petr L., Lída, Mirka, Jana C., Jana Š., Jarka, Irena, Tomáš, Pavel, Leoš) V/2(2)Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd. (2x2x36- Jana Šalplachtová 72 Prv, Jarka Kubíčková - 36 Př, Tomáš Salnek - 36 Ze) V/3(3) Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji přírodovědné gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti. (6xJana-Prvouka, Jarka-Př, Irena – Př, Tomáš-Z, Petr-F, Jana C.)

Monitorování ● Každá skutečne „odpilotovaná“ (odučená) hodina se prokazatelně zaznamená do třídní knihy tak, aby bylo zřejmé, že ověření proběhlo. ● Záznam se provede i do záznamového archu monitorovací aplikace. ● O odpilotování bude pořízena dokumentace (foto či video z hodiny, práce žáků s DUM nebo VYUM).

Monitorovací zprávy ● Budou vypracovány na základě záznamových archů ● zde se zaznamenává každé použití DUM nebo VYUM (výukový mat.) ● První zpráva se zasílá na MŠMT po 6ti měsících od zahájení projektu, pak každých 6 měsíců. ● Závěrečná monitorovací zpráva do 30ti měsíců po zahájení projektu ● Archivace do roku 2025 ( sady vzdělávacích materiálů, třídní knihy, kopie mon. zpráv, projekt )..... ● Uložit na bezpečném úložišti – trvanlivost dat....