Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Smíšené a listnaté lesy
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
POHYBY ZEMĚ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.11 Téma: Přírodní podmínky ČR.
Význam ZOO a botanických zahrad
Subtropický podnebný pás
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Člověk a jeho svět – Přírodověda – Ochrana přírody autor VM:Ing.
Pokud jsi připraven/a, klikni sem
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
ANOTACE Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Chráníme přírodu Chráněná území.
Polární pás.
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
Národní parky v České republice
Ochrana přírody ČR.
 1 hod = 60 min  1 min = 60 s  Čas měříme také na dny, týdny, měsíce,roky - kalendář.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autor: Mgr. Ilona Nováková
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – hydrosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Teplota.
NÁRODNÍ PARKY ČESKÉ REPUBLIKY.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
 1 kg = 1000g  1 q = 100 kg  1 t = 1000 kg MINCÍŘJEŘÁBOVÉ VÁHY.
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – sféry Země autor VM:Ondřej Vojáček.
Národní park České Švýcarsko (2000) Krkonošský národní park (1963) Národní park Podyjí (1991) Národní park Šumava (1991)
Ochrana přírody Autor: Mgr. Jana Bieliková Datum: , ročník: 8. ročník ZŠ Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Anotace: Výukový materiál se zaměřuje.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A.15_prirodni_pomery_cr_test Ročník: osmý.
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
VY_32_INOVACE_Fi_III_36 Název Národní parky Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: AZ kvíz – přírodní poměry ČR Číslo: EU DUM 6_17 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_309_ČR ochrana přírody Vzdělávací oblast:Člověk a příroda.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 17. Přírodní rezervace Název sady: Základy ekologie pro střední školy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
Jak ty ke mně, tak já k tobě Aneb ochrana přírody
VY_32_INOVACE_43_Ochrana přírodního bohatství
Sluneční soustava.
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vztah živočichů a neživé přírody
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
ŠABLONA 3/2 NÁRODNÍPARKY ČR
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
STEPI.
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Česká republika Ochrana přírody ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar.
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_197 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Transkript prezentace:

Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně sebe!

Krkonošský národní park - KRNAP

Kapradiny Hořce Devětsil bílý Prha arniks Porosty kleče Vážka Kulík hnědý Čečetka zimní Hraboš mokřadní

Národní park České Švýcarsko Pravčická brána com/watch?v=b66bQ 4Ow87Q com/watch?v=E5bwz xmX_J8&feature=rel ated com/watch?v=T7bO GL2vQ5c com/watch?v=lTTPxL umxHE

Národní park Podyjí ch?v=FKFWGCPi13M&feature =related

Národní park Šumava /npsumava?ob=0&feature=re sults_main

Tatranský národní park TANAP Slovensko ch?v=fNEdGbul0OI&feature=r elated ch?v=_yjiOkaMaD8&feature=r elated ch?v=KqEOBwiFlo0 ch?v=_54FStFkXRg

Yellowstonský národní park USA ch?v=luPLv0rhaOQ ch?v=eV- RQHPQu2Y&feature=fvwrel

Tato prezentace byla vytvořena pro projekt INOVACE v rámci EU-OPVK, který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová – šablona č. 27 1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro který je výukový materiál určen: V. ročník 4) vzdělávací oblast: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Přírodověda – Význam národních parků. 5) metodický list/anotace: Brainstorming. Výklad. Upevňování znalostí. Objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody a nachazí souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka. Vyhledávání dalších národních parků na internetu. Žáci vytvoří svoji vlastní prezentaci.