Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název The United Kingdom – Wales Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se.
London – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
City of London Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Great Britain – test Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_161 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
The Boat Race Worksheet VY_32_INOVACE_3B8 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Anotace: Prezentace v anglickém jazyce o Londýně včetně obrázků a otázek pro žáky
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Všeobecné.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_14.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_15.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_16.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LITERATURE_02.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Fire quiz Autor Bc.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_3_London (3) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_13_IRELAND.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_3_FIG_03_BULGARIA.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_099_Členy v názvech Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_17_A7_Bartonkova TÉMA : the Tower of London OBSAH : the Tower of London ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_27_Buildings in London-part 2_zh2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
London Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LONDON SIGHTS.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
London Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Z. Křížová Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – Reálie anglicky mluvících zemí – London sights Ročník 4. ročník, oktáva Datum tvorby AnotaceReálie anglicky mluvících zemí, téma Londýn – zajímavá místa – interaktivní prezentace nadstandardních cvičení porozumění textu, lexikálních dovedností a povědomí o životě v anglicky mluvících zemích pro práci ve dvojicích a skupinách s prostorem pro brainstorming. Metodický pokynPrezentace je určena jako doplněk výkladu, obohacení samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora. DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Prominent sights of London, the UK

Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. ……. ……. ……. This combined bascule and suspension bridge across (1) ……. River Thames in London was built (2) …… and 1894 and proves Victorian engineering mastery. It is close to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 (3) ……. a year to allow river traffic to pass. It has (4) ……. an icon of London and a popular tourist sight.

Solution to Task 1 – fill in the gaps. ……. ……. ……. This combined bascule and suspension bridge across (1) the River Thames in London was built (2) between 1886 and 1894 and proves Victorian engineering mastery. It is close to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 (3) times a year to allow river traffic to pass. It has (4) become an icon of London and a popular tourist sight.

Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted words. ……. ……. ……. This combined bascule and suspension bridge across the River Thames in London was built between 1886 and 1894 and proves Victorian engineering mastery. It is close to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 times a year to allow river traffic to pass. It has become an icon of London and a popular tourist sight.

Solution to Task 2 – substitute the highlighted words. ……. ……. ……. This combined bascule and suspension bridge across the River Thames in London was built between 1886 and 1894 and proves Victorian engineering skill. It is near to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 times a year to allow river traffic to pass. It has become a symbol of London and a popular tourist attraction/destination.

Task 3: Read the description below and – give the paragraph a title ……. ……. ……. This combined bascule and suspension bridge across the River Thames in London was built between 1886 and 1894 and proves Victorian engineering mastery. It is close to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 times a year to allow river traffic to pass. It has become an icon of London and a popular tourist sight.

Solution to Task 3 – give the paragraph a title. Tower Bridge This combined bascule and suspension bridge across the River Thames in London was built between 1886 and 1894 and proves Victorian engineering mastery. It is close to the Tower of London, the towers show its Gothic style and name. The bascules, or leaves, are raised 1000 times a year to allow river traffic to pass. It has become an icon of London and a popular tourist sight.

Tower Bridge, London CMGLEE. en.wikipedia. org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedených typů cvičení – doplňování vhodných výrazů, nahrazování zvýrazněných slov jejich ekvivalenty a čtení s porozuměním – nabízí rozšíření povědomí o různých aspektech života a kultury anglicky mluvících zemí. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: Oxford Guide to British and American Culture for Learners of English. Oxford: OUP, OUP 2003 Obrázek na straně 9: CMGLEE. en.wikipedia. org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Licence CC - GNU Free Documentation LicenseGNU Free Documentation License