GDS – historie, ukázky. Název, vlastníci a % podíl vlastnictví, působnost v regionu Abacus Cathay Pacific, Singapore Airlines, Malaysian Airlines, China.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Advertisements

USA – location and borders, climate, geography Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tutorial:Business Academy Topic: Conditional Formatting Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace At the airport VY_22_INOVACE_35 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Creating Formulas Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tutorial: Physics Topic: Alternator Prepared by: RNDr. Ondřej Jeřábek Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_165 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Payment 06C6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
IN A HOTEL, WRITING (DESCRIBING A PHOTO) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
8/1 The video task 1. The balls are made of a) steel b) iron c) wood 2. The water based liquid is there to.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
Databázová bezpečnost Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko–geologická fakulta.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Business Trip: At the Airport Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_19.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětKonverzace.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals world ČÍSLO.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_17_HOLIDAYS.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
Rodina (Family) B1 Tematická oblast
Rezervační systémy Vznik a vývoj.
Angličtina: George Washington
Jiří Šafr jiri.safr(AT)seznam.cz Poslední aktualizace 25/6/2014
Greenstone Librarian Interface
Cvičení: A. Popište, v sekvenčním pořadí, analýzy, které musí být uskutečněny před rozhodnutím, jestli vaše spolešnosti odpovídá Marketingovému plánu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Introduction to MS Dynamics NAV XVIII. (Reminders)
Introduction to MS Dynamics NAV XX. (Combined Shipments)
I haven´t seen your ID card.
Inovativní řešení Microsoft pro školství
Živá fáze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Mainframe History Marek Ďuriš Mainframe History 12/28/2018
Introduction to MS Dynamics NAV (Return Management)
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Revison of the 2nd semester
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WHAT IS BLUE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
GDPR & ePrivacy
Digital Photography Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Introduction to MS Dynamics NAV (ATP_CTP)
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

GDS – historie, ukázky

Název, vlastníci a % podíl vlastnictví, působnost v regionu Abacus Cathay Pacific, Singapore Airlines, Malaysian Airlines, China Airlines, Royal Brunei Airlines, Dragonair, Silk Air, Worldspan, Infini, Philippine Airlines celkem 65%, Sabre 35% Asie - Pacifik Amadeus Air France, Iberia a Lufthansa po 33% vlastnictví celosvětová působnost, vedení na trhu Evropa, Jižní Amerika, významné postavení v USA, Africe, regionu Asie - Pacifik Apollo UAL Corp. - společnost United Airlines, Air Canada, US Air USA, americká divize Galileo International

Název, vlastníci a % podíl vlastnictví, působnost v regionu Galileo United Airlines, Swissair a další letecké společnosti, 75% akcií volně obchodovatelných celosvětová působnost, v USA působí jako Apollo Infini All Nippon Airways (60), Abacus (40) Japonsko, oblast Pacifiku Sabre AMR Corp., společnost American Airlines (100), celosvětová působnost START Lufthansa (30), Deutsche Bundesbahn (30), TUI Hannover (30), Amadeus (10) SRN Worldspan Delta Air Lines, Inc., Northwest Airlines, Trans World Airlines, Inc. celosvětová působnost

Události z historie GDS 1960 založení Sabre® 1968 v Delta Air Lines byl implementován CRS 1971 v Trans World Airlines (TWA) byl implementován CRS 1976 první terminály Sabre jsou instalovány v cestovních kancelářích 1985 zavedeno rozhraní EasySabre jako online vstup do Sabre  í takové řešení mezi GDS 1987 iniciováno založení GDS Amadeus leteckými společnostmi Air France, Iberia, Lufthansa a SAS (SAS již není držitelem akcií)

Události z historie GDS 1988 vytvořena první národní marketingová společnost GDS Amadeus ve Finsku 1990  dohoda mezi Delta, Northwest a TWA o kombinaci DATAS II a PTIS a vytvoření Worldspan Travel Information Services  Worldspan a ABACUS uzavírají dohodu o spolupráci  zahájení provozu GDS Amadeus 1992  Worldspan, ABACUS a Amadeus uzavírají dohodu o technické spolupráci  Amadeus je plně funkční, propojena rezervace hotelů a aut 1993  založení Galileo International 11 hlavními severoamerickými a evropskými leteckými společnostmi, spojení Galileo International a Covia Partnership  založení Amadeus América, regionální divize v Jižní Americe

Události z historie GDS 1994 WORLDSPAN zakládá divizi v Kanadě 1995 System One, hlavní GDS v USA, se spojil s GDS Amadeus a Continental Airlines se staly spoluvlastníkem GDS Amadeus 1996 zahájena činnost internetové brány Travelocity.com se vstupem do GDS Sabre a s propojením na informace o destinacích (  otevřena rezervační WWW stránka GDS Amadeus  Galileo International se stává veřejně obchodovatelnou společností  WORLDSPAN zakládá divizi v Mexiku

Události z historie GDS 1998  dokončení přesunu všech uživatelů GDS System One k systému Amadeus – zřejmě největší migrace v dějinách turistických distribučních systémů  obdobná migrace uživatelů CRS US Airways k GDS Sabre  propojení GDS Sabre a Abacus  Amadeus získává certifikát ISO 9002  WORLDSPAN rozšiřuje působnost do Asie 1999 Sabre a Galileo International zahajují vystavování elektronických letenek pro MIDWAY AIRLINES 2000 spojení Sabre/Abacus a Infini

Kódy a URL letišť

Letecké společnosti

Prezentace GDS Apollo a Worldspan

Worldspan převzato a upraveno z podkladů Genisys Reservation Systems, Inc.

Worldspan Itinerary Prior To Booking Ground Transportation - passenger’s itinerary with two flight segments from which we create two round-trip limousine reservations.

Worldspan / Genisys Script™ Started By Agent The agent begins the booking process by running the Genisys Script™ in Worldspan. The agent selects Residence as the Pickup Place. The agent can change bookings or modify Genisys default information.

Script Automatically Populates Address And Phone Number The script automatically ‘pulls’ the passenger’s home address information saving the agent a significant amount of time. The agent only has to enter the pickup date and time based on the flights shown above.

Dropoff Location Selection The agent presses the ‘A’ key to select Airport as the dropoff place and then simply presses ‘enter.’

Agent Selects Dropoff Flight Segment The script displays all of the flight segments and prompts the user to enter the correct flight segment number. The agent also enters the time the passenger must get to the airport (1 hour domestic or 2 hours for international).

Billing / Miscellaneous Information Ninety-nine percent of the time the passenger will take a sedan. Corporate ID and requested service provider can be pre-populated. Genisys provides complete support for service providers who direct bill or use credit card information.

Booking Preview Screen - Verify And Confirm The agent is presented with a snapshot of their booking. They can then change any information simply by clicking on the ‘Modify’ button associated with either the Pickup, Dropoff, or Other information used to make the booking. If the booking is correct, the agent simply hits the ‘enter’ button to complete the booking process.

Genisys Automatically Creates The Limo Segments The script has created two limousine segments with NN status. Each segment corresponds to a separate set of remark lines used in conjunction with the Genisys booking. The agency determines which lines are used.

Genisys Confirms Back To The Agent In Seconds These confirmed segments are designed to print on the itinerary in a highly readable format by the passenger. It shows which service provider will pick them up; where they will be picked up; when they will be picked up and where they will be dropped off.

Worldspan Itinerary - Includes All Information For Passenger 11 FEB 99 - THURSDAY PTS LIMO GENISYS SYSTEMS 1-XYZ LIMOUSINE SERVICE PHONE PICKUP--123 SOUTH MEADOW LANE-FAR HILLS TIME-0630A DROPOFF-ATL DL FLT 504 RATE CONFO-GEN1WIXFZYV01 AIR SEGMENT INFORMATION… 12 FEB 99 - FRIDAY PTS LIMO GENISYS SYSTEMS 1-XYZ LIMOUSINE SERVICE PHONE PICKUP-- ATL DL FLT 573 TIME-0804P DROPOFF-123 SOUTH MEADOW LANE-FAR HILLS RATE CONFO-GEN1WIXFZYV02

GDS Apollo – převzato a upraveno z podkladů Genisys Reservation Systems, Inc.

This is the passenger’s itinerary with two flight segments from which we create two round-trip limousine reservations. Apollo Itinerary With Two Flights

Genisys Script™ Started By Agent The agent begins the booking process by running the Genisys Script™ in FocalPoint. From here the agent can either add or change a booking.

Add New Limo Booking Here the agent simply types the letter corresponding to the pickup place and the application automatically ‘pulls’ either the residence, office, flight or hotel information. The agent can also enter the information manually.

Pickup Location Selection Here, the residence information is shown having been pulled in either from the profile or the PNR.

Dropoff Location Selection The cursor (or focus) automatically jumps to Dropoff. This saves the agent a significant amount of time.

Dropoff: Flight segments are automatically displayed The agent is prompted with a list of active flight segments. The application works exactly the same way when the agent selects Hotel as either the pickup or dropoff location.

Dropoff: Flight segments information automatically ‘pulled’ When the agent toggles through the flight segments, the flight information changes dynamically. The Pickup Date and Pickup Time are generated by the system based on user preference settings.

Dropoff: Flight Segment Options The agent can override any information or accept the defaults. If the flight is international, the agent can simply check the box which automatically moves the pickup time up based on user preferences.

Billing/Miscellaneous Information (part a) The list of service providers changes dynamically depending on the Corporate ID and the Airport Code. This example shows ABC Corp. booking with XYZ Limousine using a credit card that is automatically pulled from the PNR.

Billing/Miscellaneous Information (part b) The agent can select a different vehicle type if desired. The Employee ID is automatically pulled from Name Field Remarks in the PNR.

Billing/Miscellaneous Information (part c) In this example ABC Corp. is on direct billing with XYZ Limousine. Therefore the credit card fields are hidden and a new popup window shows the accounts specific to XYZ.

Genisys Automatically Creates The Limo Segments The script creates two limousine segments with NN status. After ‘ending’ the PNR they become PN’s. LS/1 and LS/2 correspond to two sets of remark lines that contain the information necessary for Genisys to process the requests.

Genisys Confirms Back To The Agent In Seconds Genisys confirms back to the agent in approximately 15 seconds with confirmation numbers as shown.

Apollo Itinerary - Includes All Information For Passenger These confirmed segments are designed to print in a highly readable format by the passenger. They show the service provider who will pick them up; where they will be picked up; when they will be picked up and where they will be dropped off.