Anotace: Materiál je zaměřen na propojení jazykového učiva s odborným vzděláním. Vycházím z aktuálního moderního zdroje, který představuje odbornou terminologii.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P1 _ 2.17 Tematická oblast: Festivals and Celebrations FAMILY CELEBRATIONS IN THE CZECH REPUBLIC Typ: DUM - kombinovaný.
Tableware Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Renata Vondráková Dostupné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU Cz.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_80 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Describing and comparing pictures Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-2 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_14_CANADA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_3_FIG_01_HEALTH.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 11 Christmas in the Czech Republic.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Londýn II.- oblasti cestovního ruchu Mgr. Simona Steinbauerová Zeměpis cestovního ruchu Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Spojovací.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
The enviroment and its protection
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Prepositions of place Škola
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Digitální učební materiál
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_20_25_Cooking
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Digitální učební materiál
Czech Christmas.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WHAT IS BLUE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digital Photography Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_Kup_II_09 MOJE SNÍDANĚ, SVAČINA
Transkript prezentace:

Anotace: Materiál je zaměřen na propojení jazykového učiva s odborným vzděláním. Vycházím z aktuálního moderního zdroje, který představuje odbornou terminologii a zprostředkovává autory z jiných kultur. Nabízí srovnání úhlu pohledu na odbornou tematiku. Žáci mají možnost získat a zapamatovat si informace, jež později mohou srovnávat a hodnotit s vědomostmi nabytými v odborných předmětech. Metodické pokyny: aktivita je určena žákům úrovně A2-B1. Během prezentace je možné objasnit neznámou slovní zásobu. Je vhodné dát žákům tištěný materiál, kam si mohou zaznamenávat poznámky ke slovní zásobě. Po prezentaci učitelem je možné použít jako čtecí materiál. Následovat může diskuse o praktickém použití získaných informací. Plánovaný čas cca 10 min.

Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU 15 NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice A UTOR Mgr. Pavla Suchanová T ÉMATICKÝ CELEK Prostírání stolu R OČNÍK D ATUM TVORBY

TABLE SETTING II

Formal setting  The cutlery is placed at each side of the place setting.  Knives and spoons are placed on the right hand side.  Forks are placed on the left hand side.

 All the cutlery should be placed in order in which they will be used.  First utensil is the furthest from the plate e.g. the butter knife on the right hand side.  Next is the soup spoon.  Right next to the plate is the dessert spoon.

 The same applies to the forks on the left hand side.  All knife blades should be facing to the plate.  Specialist cutlery can be brought with the relevant course

Soup Spoons  They have a rounder bowl and are bigger than dessert spoons bowl

Fish Cutlery  Sometimes slightly smaller than main course cutlery and have specially shaped blades or prongs. prongsblade

Main Course Cutlery  The largest of all the knives and forks with a straight shape. Knives also sometimes have serrated blades. Serrated blade

Glasses  They should be arranged in the order in which they will be used and placed directly above the corresponding knife on the right.

Napkins- cloth napkins are the choice for formal or special occasions.  Placed attractively in the largest wine glass.  Plainly or decoratively folded and placed in the centre of the place setting or on the side plate.  In napkin rings and placed to the left of the place setting.

Place Cards  They should be relatively small, but clearly visible and  printed or written in fancy handwriting or calligraphy.

Table Decorations  be careful not to overdo  arrangements should be relatively low so that they don't obstruct guests' views of each other

Použité obrázky a citace textů  Wedding Napkins. In: [online]. [cit ]. Dostupné z:  Personalize Your Wedding. Styles to Fold Wedding Napkins. In: [online]. [cit ]. Dostupné z:  7 Tips for Designing Stylish Long Tablescapes on a Budget. In: [online]. [cit ]. Dostupné z:  Formal Place Settings. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: