Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_27_Sightseeing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině London VY_22_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Directions – prepositions and verbs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CONVERSATIONAL TOPICS AND WORKING WITH THEM Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. LONDON - the capital of Great Britain.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. JAROSLAVA KULÁČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_618_ANGLICKÝ JAZYK_MĚSTO TEMA: Město ČÍSLO PROJEKTU:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název : VY_32_INOVACE_29 Téma: Doprava ve Velké Británii Číslo projektu: CZ 1.O7/1.4.00/
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_21_May_Day.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_10_Summer_holidays_present_simple.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_35_Festivals.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_20_First_aid.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_Angličtina 9.ročník TEMA: Test revision, London –
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_30_What_do_you_know_about_GB.
Christmas in the UK VY_32_INOVACE_02-57 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.08_welcome_to_london Název: Welcome to London Vzdělávací.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a clothes shop a book shop a shoe shop a music shop a pet shop.
N ÁZEV ŠKOLY : ZŠ V ARNSDORF, E DISONOVA 2821, OKRES D ĚČÍN, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE J AZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE, A NGLICKÝ JAZYK, V ÁNOCE A UTOR : M ICHAELA.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_My_weekend.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
What do you have to think about when planning something?
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prague VY_22_INOVACE_01_40 Projekt.
Název vzdělávacího materiálu
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_27_Sightseeing NÁZEV: VY_22_INOVACE_AKON_27_Sightseeing Sightseeing TEMA: Sightseeing CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/

Výukový materiál: EUPŠ _OP VK_Šrubařová_AJ2_28_Sightseeing Šablona:III/2 Sada:AJ2 Autor: Mgr. Pavla Šrubařová Vytvořeno: Listopad 2012 Ověřeno: Ročník: 6 a výše Druh učebního materiálu: Prezentace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Předmět: Anglický jazyk Tematický okruh: Konverzace Téma:Sightseeing Anotace: Úvodní otázky – co je to seightseeing, co byste chtěli vidět, zůstali byste v ČR nebo jeli za hranice. 7 divů světa. Návštěva památek v Londýně a ve Velkých Karlovicích. Vzorový rozhovor v informačním centru. Poznámky:

Sightseeing Sightseeing in London Where to go What to see

Sightseeing Sightseeing is an activity when people go to see some interesting sights. Sights = something that is worth seeing. Sightseeing is an activity when people go to see some interesting sights. Sights = something that is worth seeing. Is there something that you would really, really like to see? Is there something that you would really, really like to see? Would you like to go abroad or stay in the Czech Republic? Would you like to go abroad or stay in the Czech Republic?

Sightseeing New seven wonders of the world New seven wonders of the world The Great Pyramid of Giza Colosseum in Rome The Great Wall of China Stonehenge The Leaning Tower of Pisa Taj Mahal Machu Picchu Do you know about 7 wonders of the world? What do you think is there? Víte o 7 divech světa? Co si myslíte, že do nich patří?

Sightseeing in London What kind of city is London? What kind of city is London? How many bridges are there in London? How many bridges are there in London? How big is London´s population? How big is London´s population? How can you travel around London? How can you travel around London? How many tourists come to London every year? How many tourists come to London every year? What can you see in London? What can you see in London? What is the most famous shop in London? What is the most famous shop in London? What is the name for street musicians? What is the name for street musicians? What can you do in parks? What can you do in parks? Read the questions, watch the video, answer the questions Přečtěte si otázky, podívejte se na video a odpovězte na otázky

Sightseeing in London What kind of city is London? Fascinating and exciting, with long history. What kind of city is London? Fascinating and exciting, with long history. How many bridges are there in London? 29 How many bridges are there in London? 29 How big is London´s population? Nearly 7 million How big is London´s population? Nearly 7 million How can you travel around London? By waterbus, by a red bus (doubledecker), black taxi or the underground or the Tube. How can you travel around London? By waterbus, by a red bus (doubledecker), black taxi or the underground or the Tube. How many tourists come to London every year? 20 million How many tourists come to London every year? 20 million What can you see in London? Palaces, churches, cathedrals, the Tower, Trafalgar Square and many museums and art galleries. What can you see in London? Palaces, churches, cathedrals, the Tower, Trafalgar Square and many museums and art galleries. What is the most famous shop in London? Harrods What is the most famous shop in London? Harrods What is the name for street musicians? Buskers What is the name for street musicians? Buskers What can you do in parks? Walk, jog, have a picnic, relax, get away from the noise. What can you do in parks? Walk, jog, have a picnic, relax, get away from the noise.

Sightseeing in Velké Karlovice Imagine that you are working in Tourist Information Center in Velké Karlovice and give the tourists some sightseeing advice. Imagine that you are working in Tourist Information Center in Velké Karlovice and give the tourists some sightseeing advice. Where to go, how to get there. Where to go, how to get there. Recommend a good acomodation and maybe also a good restaurant. Recommend a good acomodation and maybe also a good restaurant.

Sightseeing Example dialogue in a TIC – make your own dialogue Příklad – rozhovor v Informačním centru – vymyslete svůj rozhovor IC worker:Hello, can I help you? Tourist:Yes, do you have a map of the village? IC worker:Yes, we have. And I can also give you a free information booklet. Here you are. Tourist:Thank you. What could you recommend us? What interesting things can we see here? IC worker:Well, you should certainly see the wooden church. Then I would recommend our museum and there is also a small art gallery above the museum. Tourist:That sounds interesting. How can we get to the church? IC worker:When you go out of here you will turn left. Then go along the road and after about 200 meters there´s a cemetery and the church. Tourist:Is it open now? IC worker:Yes, it is open from 9 to 5. Tourist:Thank you very much. IC worker:You are welcome. Have a nice day.

Sightseeing Example dialogue in a TIC – fill the gaps Příklad – rozhovor v Informačním centru – doplňte vynechané věty IC worker:…………………………………… Tourist:Yes, do you have a map of the village? IC worker:…………………………………… Tourist:Thank you. What could you recommend us? What interesting things can we see here? IC worker: …………………………………… Tourist:That sounds interesting. How can we get to the church? IC worker: …………………………………… Tourist:Is it open now? IC worker: …………………………………… Tourist:Thank you very much. IC worker: ……………………………………

Sightseeing Použité zdroje: Použité zdroje: _April_2007.jpg _April_2007.jpg _2012%29.jpg _2012%29.jpg _Juin_2009_-_edit.jpg