PLURALS basic knowledge. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_07_Plurals.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pracovní list Autor: Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 6.roč.
Advertisements

There is, there are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_040 – 2.sada, AJ
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Javorník AUTOR: Lenka Klíčová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Anglický jazyk ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_435_Počitatelnost podstatných jmen AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_09.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Past simple or past continuous
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Easter in the USA and Great Britain
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
15.1 Countability of nouns, food and drink
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Množné číslo podstatných jména Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Svobodová. Dostupné z Metodického portálu
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Minulý čas Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_16_16_Passive voice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_11.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_15-24_ plural nouns Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_16_Past continuous Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Množné číslo u podstatných jmen tvoříme :
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
GE - Vyšší kvalita výuky
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
affirmative negative question
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Plural Množné číslo vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
affirmative negative question
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Clothes.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
VY_22_ INOVACE_ 02_ ANGLICKÝ JAZYK 5
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
LONDON´S BURNING - práce s textem
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_22_INOVACE_22.AJ.7 V OBCHODĚ (Shops) Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
There is/are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_372, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Transkript prezentace:

PLURALS basic knowledge

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_07_Plurals TÉMA SADY: Gramatická cvičení z angličtiny ROČNÍK: prima DATUM VZNIKU: září 2013 AUTOR: Mgr. Lucie Kučerová

Anotace tento učební materiál slouží k upevnění znalostí tvorby množného čísla v angličtině a je určen pro interaktivní tabuli snímek číslo čtyři prezentuje pravidelné tvary množných čísel v angličtině; série obrázků v dolní části snímku názorně demonstruje tyto struktury; kliknutím na obrázky se zobrazí příslušný tvar množného čísla snímky číslo pět až osm se zabývají řadou nepravidelných tvarů množných čísel v angličtině; série obrázků v dolní části snímku názorně demonstruje tyto struktury; kliknutím na obrázky se zobrazí příslušný tvar množného čísla snímky číslo devět a deset slouží k procvičení anglického množného čísla; klikáním na obrazovku se zobrazí správné řešení úloh

regular forms when there are two or more pieces of something, we need a plural mostly we add –s at the end of the word a ball a banana a house two ball s five banana s many house s

irregular forms -es we need – es ending when: o the word ends with /s/, /∫/, /t∫/, or similar sound e.g. sandwich, bus, dish, bush, match, fox, quiz o the word ends with –y (–y changes into –i); not those ending –ay, -uy, -ey, etc. (way-ways, guy-guys) e.g. spy, company, bakery, puppy, lady, company a fox a puppy a bus two foxws six puppis three buses

words ending with -o most word ending with –o make plural with – es : o e.g. tomato, potato, tornado, hero there are some exeptions that use only – s suffix o e.g. zoo, tattoo, video, piano, photo, kilo, studio a tomato tomatoes a potato potatoes a piano pianos a photo photos

words ending with –f/-fe words ending with –f/-fe change into –ve when plural o e.g. leaf, shelf, elf, wife, knife, life, wolf, loaf, calf a leaf leaves an elf elves a knife knives a loaf loaves

irregular forms some words do not follow any of the rules above and we must learn their forms by heart a mantwo mena toothtwo teeth a womantwo womena foottwo feet a childtwo childrena goosetwo geese a sheeptwo sheepa mousetwo mice a fishtwo fisha persontwo people

excercise n°1 Mike and Sara were in a zoo. Look at the pictures and write down what they saw. o ex. They saw two giraffes, four zebras four fish four foxes five geese three sheep two volves six mice

exercise n°2 Find the mistakes and correct them. Yesterday my mum asked me to help her with some shopping. I came to the grocery and bought two orangs, five tomatos, a kilo of potatoes and four apples. Then I went to buy some batterys and matches at the chemists. Luckily there weren‘t asmanypersons as usually, just two womans wtih their childs. At the end got a bit hunry so I had some sandwichs at a nearby café.

zdroje obrázků V prezentaci byly použity obrázky z galerie Microsoft office, včetně webu Office.com. Veškeré texty a úkoly jsou vlastním dílem autorky.