Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0873 Název materiálu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení DUM Fi- DUM Autor
Advertisements

Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_12
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_16
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Lokalpräpositionen Schritte 2 Lektion 11 Schritte 4 Lektion 12 Autor: Mgr.Kostiuková Natalia.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ 34_Německý jazyk_předložky_I. Číslo projektu:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_15 Wechselpräpositionen TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_VII_Nj3_18 AutorMgr.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_456 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Dativ von Substantiven 3.pád podstatných jmen Proč se učit 3. pád ?  v německém jazyce se tvary členu mění s daným pádem 1.pád der (ein) die (eine)
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ5 – 11 – Wohin gehen sie? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_30_NJ8_AZ-kvíz-wo,wohin TÉMA: Wo? Wohin? ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_ 32_INOVACE_166_PŘEDLOŽKY SE 3. A 4. PÁDEM, POPIS MÍSTA Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Přeložky se 3. pádem VY_32_INOVACE_02-15 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk – 2. cizí jazyk Tematický.
Předložky se 4. pádem VY_32_INOVACE_02-08 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 6 – Wohin stellst du die Sachen? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WECHSELPRÄPOSITIONEN
Digitální učební materiál
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Transkript prezentace:

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu VY_32_INOVACE_ , Předložky III. Autor Mgr. Pavla Dovičovičová Tematická oblast NJ pro 3. ročník OA (pokročilí) Ročník 3. ročník OA Datum tvorby Říjen 2013 Anotace Předložky se 3. a 4. pádem-zopakování jejich významu a použití; poté jejich procvičení Metodický pokyn Materiál slouží k zopakování významu a použití a k následnému procvičení předložek se 3. a 4.pádem

Předložky se 3. a 4.pádem an, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen pády se řídí otázkami: Wo? → 3.pád Wohin? → 4.pád an – v českém významu na (svisle), u, k, v an der/die Tafel am/ans Fenster am Montag

auf – v českém významu na (vodorovně) auf dem/den Tisch hinter – v českém významu za (místně) hinter dem/das Geschäft in – v českém významu v, do, za in Prag in der/die Schweiz in 5 Jahren

neben – v českém významu vedle neben der/die Schule über – v českém významu nad, přes über dem/das Bett über Polen fahren unter – v českém významu pod, mezi (mezi více než dvěma) unter dem /den Sessel unter vier Augen

vor – v českém významu před (místně, časově) vor dem/das Rathaus vor dem Mittagessen zwischen – v českém významu mezi (mezi dvěma) zwischen Mark und Peter zwischen dem/den Tisch und der/die Couch

rozlišujte pády: stehen (Wo?) x stellen (Wohin?) liegen (Wo?) x (sich) legen (Wohin?) sitzen (Wo?) x (sich) setzen (Wohin?) Die Vase steht auf dem Tisch. Stell die Vase auf den Tisch. Ich liege im Bett. Ich lege mich ins Bett. Er sitzt auf dem Stuhl. Er setzt sich auf den Stuhl.

rozlišujte předložky a příslovce: hinter x hinten (vzadu) über x oben (nahoře) unter x unten (dole) vor x vorn(e) (vepředu)

!Doplňte určitý člen ve správném tvaru! a)Sie ist in... Schule. b)Ich fahre in... Stadt. c)Komm vor... Haus! d)Leg das Heft auf... Tisch. e)Der Hund schläft unter... Bett.

Řešení: a)Sie ist in der Schule. b)Ich fahre in die Stadt. c)Komm vor das Haus! d)Leg das Heft auf den Tisch. e)Der Hund schläft unter dem Bett.

!Doplňte vhodnou předložku! a)Sie lernt... ihrem Zimmer. b)Ich muss noch... die Post gehen. c)Wir fahren... Deutschland nach Frankreich. d)Setz dich... mich! e)Schreibe den Satz... die Tafel!

Řešení: a)Sie lernt in ihrem Zimmer. b)Ich muss noch auf die Post gehen. c)Wir fahren über Deutschland nach Frankreich. d)Setz dich hinter/neben/vor mich! e)Schreibe den Satz an die Tafel!

!Přeložte! a)Kolín nad Rýnem b)v říjnu c)za Rudolfa II. d)ve 13.století e)především

Řešení: a)Köln am Rhein b)im Oktober c)unter Rudolf II. d)im 13.Jahrhundert e)vor allem

Použitá literatura: Dusilová D. a kol.:Sprechen Sie Deutsch?2. Polyglot Zpracovala Mgr.Raděvová Z.:Odmaturuj z německého jazyka 1. Didaktis 2005.