Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
MINULÉ ČASY POMOCNÝCH SLOVES
Nepravidelná slovesa Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_15
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Pavla Študentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03, časování kaufen - koupit TÉMATICKÝ.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.18_slovesa_se_zmenou_kmenove_samohlasky Datum:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_34_Německý jazyk_podstatná jména Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_02_.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Nepravidelná slovesa.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Č ASOVÁNÍ SLOVES V PŘÍTOMNÉM ČASE PhDr. Taťána Tonová.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_444 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Slovesa s odlučitelnou předponou.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sloveso „sprechen“ v přítomném čase
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sloveso sein v přítomném čase
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Způsobové sloveso mögen
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Německý jazyk – Gramatické jevy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
Préteritum pomocných sloves
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Časování sloves se změnou kmene
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Časování silných sloves, 3.skupina, e - ie
Transkript prezentace:

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_ IX _2_07_Nepravidelná slovesa I. Šablona číslo: IX Sada číslo: 2 Pořadové číslo DUM: 07 Autor: Mgr. Radmila Sálová

» Anotace: Žáci se seznámí s časováním nepravidelných sloves » Očekávaný výstup: Dokáží používat správné tvary sloves sprechen, geben, lesen a sehen ve 2. a 3. osobě čísla jednotného » Druh učebního materiálu: výklad a procvičení » Typická věková skupina: 13 – 14 let » Klíčová slova: nepravidelné sloveso, kmenová samohláska » Pomůcky a materiál: interaktivní tabule nebo PC, popř. sešit » Ověřeno dne: » Ve třídě: 7.A

» Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Žáci se seznámí s nepravidelnými slovesy Zapamatují si změnu kmenové samohlásky ve 2. a 3. osobě čísla jednotného e - i, e - ie Dokáží tyto tvary správně použít ve větách

sprechengeben ich spreche gebe du sprichst gibst er spricht gibt wir sprechen geben ihr sprecht gebt sie sprechen geben

lesensehen ich lese sehe du liest siehst er liest sieht wir lesen sehen ihr lest seht sie lesen sehen

____ du ein Buch? Nein, ich ____ eine Zeitung. Wer _____ gern? Die Kinder _____ nicht gern. Mein Opa _____ immer. ____ ihr auch gern Bücher? Ja, wir _____ viel. Auch Milan _____ viel und gern. Klaus und Manfred _____ die Bücher in Englisch, Manuela _____ jetzt ein Märchenbuch.

Liest du ein Buch? Nein, ich lese eine Zeitung. Wer liest gern? Die Kinder lesen nicht gern. Mein Opa liest immer. Lest ihr auch gern Bücher? Ja, wir lesen viel. Auch Milan liest viel und gern. Klaus und Manfred lesen die Bücher in Englisch, Manuela liest jetzt ein Märchenbuch.

Da ist meine Freundin, ______ du ? Ja, ich ____ Gitti schon. Heinz und Inge, ____ ihr Gitti auch? Nein, wir _____ hier nicht gut. Was _____ die Kinder? Sie _____ ein Auto und einen Ball. Paul _____ die Schule, aber Peter _____ nur Pauls Freundin. Ich ____ sehr gut, aber meine Oma _____ schlecht.

Da ist meine Freundin, siehst du ? Ja, ich sehe Gitti schon. Heinz und Inge, seht ihr Gitti auch? Nein, wir sehen hier nicht gut. Was sehen die Kinder? Sie sehen ein Auto und einen Ball. Paul sieht die Schule, aber Peter sieht nur Pauls Freundin. Ich sehe sehr gut, aber meine Oma sieht schlecht.

Was _______ du? Ich _____ ein Fotoalbum. _______ dein Bruder richtig? Mutti _____ Frank ein Märchenbuch. _____ du Eva ein Heft? Wer _____ Renate und Martin Brötchen?

Was siehst / liest du? Ich sehe ein Fotoalbum. Liest / spricht dein Bruder richtig? Mutti liest / gibt Frank ein Märchenbuch. Gibst du Eva ein Heft? Wer gibt Renate und Martin Brötchen?