NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_08_My town TÉMA SADY :

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
The exercises to the topic Prague with solution.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Jana Hájková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání konverzační.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
O Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov O Bc. Lucie Ševčíková O VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_18 O Téma: My town – Svoboda nad.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Education Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření Ročník.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
Každodenní život (Everyday Life) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina, Maturitní ústní zkouška.
Jídlo(Food, Meals) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: ústní zkouška Datum vytvoření
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická.
Životní prostředí (Environment) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Volný čas, zábava (Free time) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a clothes shop a book shop a shoe shop a music shop a pet shop.
S VITAVY – INTRODUCTION, HISTORY Mgr. Zuzana Hnátová.
Společnost (Society) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření.
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název vzdělávacího materiálu
Education B 1 Tematická oblast
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
Životní prostředí (Environment) B1
Společnost (Society) B2
Digitální učební materiál
Název vzdělávacího materiálu
DUM - Digitální Učební Materiál
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_08_My town TÉMA SADY : Anglický jazyk ROČNÍK : 3., 4. ročník/septima, oktáva DATUM VZNIKU : listopad 2013 AUTOR : Mgr. Petra Dušánková

ANOTACE Materiál je určen pro přípravu žáků k ústní maturitní zkoušce z anglického jazyka. Žáci si osvojí slovní zásobu a fráze týkající se tématu My town (Moje město). V části 1 žáci podle navržených bodů sestaví popis svého města či obce (snímky 4, 6, 8, 10). Na snímcích 5, 7, 9 a 11 je žákům nabídnuta slovní zásoba. Na snímku 4 je odkaz na stránky města Lovosice, kde žáci mohou zjistit důležité údaje o historii města. V části 2 žáci s pomocí fotografií a obrázků vyprávějí o Lovosicích, případně o dalších obcích v okolí. Ve dvojicích dále diskutují o kladech a záporech života v Lovosicích. Nakonec ve skupinách připraví podle zadání program pro studenty z Británie, kteří jsou v Lovosicích na třídenní návštěvě. Časová náročnost – 90 minut.

MY TOWN part 1

Look at the following points and try to characterize your town/village using some of the phrases suggested bellow. Size, location, population My town/ village is quite small/big, it is called... and is located in/by/on... about 60 km from Prague. Its population is about... History, important events, monuments, historical buildings It was founded in..., by..., it used to be the centre of.../ it was a royal town,... The most important historical events which took place in my town were... The best preserved buildings are... They represent... architecture... Other places of interest are... Historie města Lovosice: Město Lovosice - oficiální internetové stránky

You might need the following vocabulary : in the North/West... of the CR, in the.... region/district, church, palace, ruins of..., by the river..., by the foot of Lovoš hill..., in the protected nature reserve of..., monument of/commemorating..., war, battle, romanesque/gothic/baroque/renaissance/art noveau, neo-renaissance… style

Local authorities The local/municipal council has its seat in the town hall. Important institutions The most important institutions include... Education There are several... schools in my town. Our town offers... courses/lectures to its inhabitants. Services, shops, accommodation and restaurants The citizens and tourists can use the following services, shops, restaurants and accommodation facilities:... Culture facilities In our town there are many culture facilities, e.g.... Many cultural events are held there, e.g....

You might need the following vocabulary: police station, petrol station, town hall with its local/municipal council, doctors‘ surgeries, hospital, hotel, old people’s home, fire brigade, universities, kindergartens, elementary, secondary schools, post office, emergency, shops, cinema, travel agencies, language courses, school of driving, theatre, information centre/office, pubs, cafés, tea rooms

Sports facilities You can play... at.../go in for sports at... Hobby clubs For people interested in... there are some hobby clubs, their members meet regularly to do/make/discuss... Places for relaxation If you need to relax, you can go to... Transportation Our town is an important transportation junction. There is.../People and goods can be transported by...

You might need the following vocabulary: scout, parks, children’s playgrounds, railway, highway, river transport, athletics stadium, indoor/outdoor pool, sauna, chess club, golf course,

Industry There are several factories, e.g.... producing... Agriculture My town is located in a fertile area nicknamed “The Garden of Bohemia” and lots of fruit, vegetables and other plants are grown there. There are some farms breeding... Surroundings, hiking If you are into hiking, you should go to... Other places of interest in the region Those who are interested in history can go to the nearby town/village... and see... there.

You might need the following vocabulary: factory, grains, cattle, poultry, hops, beetroots,

MY TOWN part 2

Task 1 – individual work: Use the following outline and photos to describe Lovosice:

Size, location, population History, important events, monuments, historical buildings

Local authorities Important institutions

Education

Services, shops, accommodation and restaurants Culture facilities

Sports facilities Hobby clubs Places for relaxation

Industry Agriculture

Transportation Surroundings, hiking Other places of interest in the region

Task 2 – pair work: Discuss what it is like to be a citizen of Lovosice: What are the good/bad points of living there? Is everything within easy walking distance? What changes have there been in your local area in recent years? (for the better or for the worse?)

Task 3 – group work: Imagine the following situation – a group of British students is going to visit your school and town for three days this month. Prepare all necesasary details about their stay (accommodation, where to eat, programme – mornings, afternoons, evenings – school, sightseeing, culture, sport, shopping…)

Zdroje: Ilustrace Fotografie: archív autorky