Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01 Č ÍSLO PROJEKTU CZ. 1. 07 / 1. 5. 00 /34. 0423 Č ÍSLO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
The exercises to the topic Prague with solution.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32Číslo.
Tato prezentace je výstupem projektu COM-MP Partnerství škol Comenius v rámci Programu celoživotního u č ení. The Czech Republic Tento projekt.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – historical sights Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková Dostupné.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – culture and sport facilities Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
MATURITA TOPICS The Czech Republic_UNESCO_04 Mgr. Filip Soviš ANJ_Maturita
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
MY FAVORITE TOWNS ENGLISH PROJECT VÍT POSPÍŠIL 8. B.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Prague Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-8 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ54 Název školy SPŠ.
1. Location, regions 2. Basic information 3. Geography 4. Prague 5. UNESCO sights 6. Curiosities.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
THE CZECH REPUBLIC Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.17_the:czech_republic Název: The.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_27_Sightseeing.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_Angličtina 9.ročník TEMA: Test revision, London –
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
General information history places of interest. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jitka Jiřišťová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04C_19_Prague TEMA:REÁLIE ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY Název materiálu VY_32_INOVACE_19_Clementinum, Transport in Prague, animals, Autor.
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prague VY_22_INOVACE_01_40 Projekt.
Téma hodiny: The Czech Republic – Prague II. present
London Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
The United States of America: PLACES OF INTEREST
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY
LONDON SIGHTS.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Architectural Styles: QUIZ
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
DUM - Digitální Učební Materiál
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
The Czech Republic.
Transkript prezentace:

Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ / / Č ÍSLO MATERIÁLU 8. NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice A UTOR Mgr. Alena Zelenková T ÉMATICKÝ CELEK Prague R OČNÍK D ATUM TVORBY Červenec 2013

Anotace: Prezentaci je možné využít při výuce maturitních témat z anglického jazyka, konkrétně tématu Prague. V prezentaci jsou zajímavé informace o hlavním městě České republiky. Studenti doplňují vhodná slova do textu.Slouží k procvičení a rozšíření slovní zásoby. Lze využít pro studenty ročníku. Metodické pokyny: Při prezentaci jednotlivých snímků se studenti seznamují se slovní zásobou (opakují si ji),doplňují vhodná slova do textu. případně popisují obrázky, hovoří o faktech, místech, která stojí za zmínku. Prezentaci je možné využít při výkladu i při opakování tématu.

Prague What do you know about Prague?

Complete the text with suitable words Prague is the largest city and the country’s capital. It is a popular tourist ……………….. Prague is known as ´the Golden City´ and ´the City of a Hundred ………….´ because of its rich architecture (many churches and cathedrals). Prague is the………..….and ……………city in the Czech Republic. It is………… in central Bohemia, the western half of the country, on both…………. of the Vltava River. About 1.2 …………people live here and they come from all over the Czech Republic, as well as …………... Prague’s history goes back 11………….. In the past, it …………….the seat of Czech kings and for some time even the capital of the Holy Roman………….. Today it is still an important political, cultural and……………. centre. There are many ………………..institutions in Prague, including Charles University, as well as international companies, the government and the parliament, and many tourist ………………. Prague is …………for its beautiful architecture with many styles. Gothic,…………….. Baroque, Art Nouveau, Cubism and more can all be found here.

Complete the text with suitable words Prague is the largest city and the country’s capital. It is a popular tourist destination. Prague is known as ´the Golden City´ and ´the City of a Hundred Spires´ because of its rich architecture (many churches and cathedrals). Prague is the capital and largest city in the Czech Republic. It is located / situated in central Bohemia, the western half of the country, on both banks of the Vltava River. About 1.2 million people live there and they come from all over the Czech Republic, as well as abroad. Prague’s history goes back 11 centuries. In the past, it used to be the seat of Czech kings and for some time even the capital of the Holy Roman Empire. Today it is still an important political, cultural and economic centre. There are many educational institutions in Prague, including Charles University, as well as international companies, the government and the parliament, and many tourist attractions. Prague is famous for its beautiful architecture with many styles. Gothic, Renaissance, Baroque, Art Nouveau, Cubism and more can all be found here.

The seat of the Czech president is located in Prague ………….., the largest castle complex in the world …………to the Guinness Book of World Records. Also at Prague Castle is one of the country’s most important churches … ………….. ……………., which holds the nation’s crown …………... The Czech national……………, where many of the country’s most important cultural figures are buried, is at Vyšehrad.

The seat of the Czech president is located in Prague Castle, the largest castle complex in the world according to the Guinness Book of World Records. Also at Prague Castle is one of the country’s most important churches St. Vitus Cathedral, which holds the nation’s crown jewels. The Czech national cemetery, where many of the country’s most important cultural figures are buried, is at Vyšehrad.

Other popular tourist……………. include Charles Bridge, the Old ……… ….……….. and the ………………Clock, the Lesser Quarter with its narrow streets. Wenceslas Square, and the………….. Quarter with its old cemetery and synagogues. The ……………..House, built in the 1990s, is a fine example of modern architecture.

Other popular tourist attractions include Charles Bridge, the Old Town Square and the Astronomical Clock, the Lesser Quarter with its narrow streets. Wenceslas Square, and the Jewish Quarter with its old cemetery and synagogues. The Dancing House, built in the 1990s, is a fine example of modern architecture.

The city is very cultural. Some of the most important institutions for theatre, ballet and opera include the…………… Theatre, the State Opera House and the ………………Theatre. There are also many museums such as the National Museum, the Czech Museum of Music, the Mucha Museum and the Jewish Museum. Sport is also popular in Prague, especially …………………and football. You can …………..the city using a dense network of public transport including the……………., buses, trams and even a ………………..railway going up Petřín hill.

The city is very cultural. Some of the most important institutions for theatre, ballet and opera include the National Theatre, the State Opera House and the Estates Theatre. There are also many museums such as the National Museum, the Czech Museum of Music, the Mucha Museum and the Jewish Museum. Sport is also popular in Prague, especially ice hockey and football. You can get around the city using a dense network of public transport including the Metro / underground, buses, trams and even a funicular railway going up Petřín hill.

Words needed for the text: Destination,Spires,capital,largest,located /situated,banks, million, abroad,centuries,used to be, Empire,economic, educational, attractions, famous, Renaissance,Castle,according,St.Vitus Cathedral,jewels,cemetery,attractions,Town Square,Astronomical,Jewish,Dancing,National, Estates, ice hockey,get around, underground/Metro,funicular

Sources Beauty places [online]. [cit ]. Dostupné z: Czech tourism [online]. [cit ]. Dostupné z: vitus-cathedral/ vitus-cathedral/ Czech land and beauties. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: Sunrise over Prague. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: motning.html motning.html Czech tourism. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: old-town-square/ old-town-square/ Art of Design:Dancing House. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: Praga Caput Regni. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: Czech under scope. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: Petřín Observation Tower. [online]. [cit ]. Dostupné z: Prague-malá Strana. In: [online]. [cit ]. Dostupné z: Bridge-on line [online] [cit ]. Dostupné z: online.cz/maturita/maturitni-tematahttp:// online.cz/maturita/maturitni-temata