New Zealand Geography History Places of interest.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:The USA Ročník:3. – 4. Datum vytvoření:září.
Advertisements

AUSTRALIA – people and nationalities, states and territories, political system, economy Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ170 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Australia NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Ročník: 1. – 4. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_CM Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Označení DUM 14 _ 20 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NázevAustralia - History Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o prezentaci.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Australia and New Zealand
NázevAustralia – Basic facts Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o.
NázevThe Czech Republic – Basic facts Předmět, ročník Anglický jazyk, roč., kvinta - oktáva Tematická oblast Reálie – Česká republika, Olomoucký.
NázevNew Zealand Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o prezentaci s.
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
MATURITA TOPICS New Zealand_General facts I_18
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_31.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ164 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Great Britain, The United Kingdom NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU:
CANADA 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
MATURITA TOPICS Australia_General facts I_16
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Australia Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-10 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Kalifornie Autor: Michaela.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_17.
The U.K. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_THE _U.K._09 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
Anotace Didaktický materiál je určen především žákům 4. ročníků maturujících z anglického jazyka. Prezentace obsahuje cvičení a otázky určené k zopakování.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_18_New_Zealand.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_01_The United Kingdom TÉMA.
Kliknutím lze upravit styl předlohy England Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: The.
General information history places of interest. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU:
Název projektu: Moderní technologie ve výuce Název materiálu:Austrálie Hrazeno z EU OP - VK.
The Political system of the USA and the UK
Australia VY_22_INOVACE_01_01
AUSTRALIA.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Australia.
Téma hodiny: Australian Holidays – ANZAC Day Předmět: English language
Téma hodiny: English speaking countries – Canada 4.
The United States of America: PLACES OF INTEREST
Political system Tematická oblast Angličtina: CANADA Datum vytvoření
New Zealand Mgr. Zuzana Hnátová.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Téma hodiny: English speaking countries – Australia 4.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_15.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
CANADA (presentation)
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Nový Zéland Autor: Michaela.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
AUSTRALIA AND NEW ZEALAND a short introduction Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

New Zealand Geography History Places of interest

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_5B_20_New.Zealand TÉMA SADY: Konverzační témata a specifická slovní zásoba z angličtiny ROČNÍK: oktáva/4.A DATUM VZNIKU: duben 2014 AUTOR: Mgr. Lucie Kučerová

Anotace  tento výukový materiál slouží k osvojení znalostí nutných ke zvládnutí maturitního tématu New Zealand v angličtině a je určen k prezentaci na interaktivní tabuli všechny snímky jsou opatřený animací, čímž vzniká prostor pro interakci studentů a komunikaci v angličtině faktografické informace jsou v prezentaci ilustrovány fotografiemi, které se v některých případech objeví po kliknutí v okamžiku, kdy se o daném faktu hovoří v prezentaci; při následujícím kliknutí zase zmizí, aby nerušil v pokračování prezentace materiál je opatřen dvěma hypertextovými odkazy na stránku youtube.com první je umístěn v mapce na snímku číslo čtyři a odkazuje na krátký dokumentární film o Novém Zélandu druhý je součástí snímku číslo sedm; kliknutím na obrázek se spustí ukázka tance haka prezentace je koncipována tak, aby vzniklo co nejvíce prostoru pro aktivní zapojení studentů do hodiny

Basic facts  location:  Southern hemisphere  2,000 km southeast of Australia  in the South Pacific  two major islands(the North Island and the South Island) and many smaller islands  population : 4.3 million  official language : Maori and English  currency : New Zealand dollar  national animal : kiwi bird  national flag :  royal blue background, Union Jack, the Southern Cross star formation

The South Island  the biggest island  only 23% of New Zealanders live there  huge mountains – the Southern Alps  300-mile long mountain range  the highest peak Mount Cook (3,754 m)  more than 360 glaciers  numerous ski areas and resorts  forest and national parks, lakes, volcanoes  important cities: Christchurch, Dunedin

North Island  mild climate  the majority of New Zealanders live there, also thanks to gold rushes in the 19th century  volcanic activity  the result of geological activity  the Taupo  New Zealand‘s largest natural lake  Wellington  the capital city  Auckland

People  they call themselves Kiwis  74% of European descent, 14% the Maoris  known for being friendly and easy-going  love outdoor activities, esp. surfing  holidays  Waitangi Day  February 6  remembering the signing of the Treaty of Waitangi which promised the protection of Maori by the British  Anzac Day  April 25  commemorates those who were killed in two world wars

political system  constitutional monarchy  the head of the state: British monarch  her/his representative is the Governor General  real power is in hands of the parliament  the House of Representatives is the only chamber  members are elected for three-year terms  the prime minister is the effective head of the country  the leaders of the election-winning party  two major parties: National and Labour

economics  one of the highest standards of living  developed market economy dependent on international trade, particularly in agricultural products  principal export industries: agriculture, fishing, mining  major export partners: Australia, USA, Japan, UK  manufacturing, services, farming, tourism  wool was the major agricultural export in past, nowadays diary farming and vineyards has increased  other exporting products: meat, fish, fruit

History  the first inhabitants: the Maoris  came from Eastern Polynesia in the Central Pacific around AD 800  1642: a Dutch sailor, Abel Tasman, discovered the islands  James Cook was the first who explored the country  colonists and tradesmen soon followed him to the islands  a British colony, Maori were promised protection  war between the British and Maori because of the land  19th century: expansion of European immigrants  1947? New Zealand gained formal independence from Britain  it is still a member of the Commonwealth

Nature  spectacular scenery  coastlines and beaches of the Bay of Plenty  lakes and national parks of Taupo  fjords of Millford Sound  glaciers  Fanz Joseph, Fox Glacier  visitors can hike them up or fly over in a helicopter  Rotorua  Maori culture  volcanic activity, geysers, steaming mud pools

zdroje obrázků  USER:MARC MONGENET. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  MUIRHEAD. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  CAPPER, Phillip. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: w.jpg w.jpg  CAPPER, Phillip. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: _1_April_2008.jpg?uselang=cs  GEECEE75. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 01.jpg  EN:USER:DRAMATIC. commons.wikimedia.org [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  obrázky z galerie Microsoft Office, včetně webu office.com