M Y FRIEND Mgr. Petr Kalus. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_5. AJ.17 Číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
(personality adjectives, clothes, physical appearance) (Popis osob)
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_019 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Stanislava Antropiusová Předmět.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Describing people - personalities
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Introducing myself Let me introduce myself: My name is… I come from … {country} I’m.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Personality adjectives Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-19 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
T HE UK: N ATIONAL E CONOMY Mgr. Petr Kalus. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2. AJ.05.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Angličtina: Queen Victoria
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
The USA national symbols
Personal identification
Angličtina: Charles I Tematická oblast
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Společnost (Society) B2
Digitální učební materiál
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
VY_32_INOVACE_Sei_III_04 Describing people
PEOPLE´S APPEARANCE Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku a slouží k výkladu slovní zásoby „Vzhled lidí“ Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

M Y FRIEND Mgr. Petr Kalus

Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_5. AJ.17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vytvořeno: říjen 2012 Ročník: 3. ročník a 4. ročník – čtyřleté gymnázium (RVP-G), Septima a Oktáva – osmileté gymnázium (RVP-G) Anotace: Vzdělávací oblastJazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oborAnglický jazyk Tematický okruhMY FRIEND Tento materiál byl vytvořen jako osnova pro maturitní okruh: My friend na Gymnáziu a JŠ Svitavy na několik tematicky propojených hodin (pro výklad i opakování – shrnutí učiva). Obsahuje přehled slovní zásoby a základní frazeologie doplněný o cvičení na upevnění a procvičení dané slovní zásoby. Zahrnuta jsou i cvičení na samotný rozvoj mluvní dovednosti v dané tematické oblasti. Materiál je primárně zaměřen na dva poslední ročníky gymnázia, i přesto se dá využít i v nižších ročnících osmiletého i čtyřletého studia vcelku nebo jeho jednotlivé části. Pomůcky: interaktivní tabule

Physical appearance Complete the phrases: 1. broad s……….s 17. look fr…….l 2. st……..t hair 18. look t…..ed 3. c…….y hair 19. c….te 4. w……y hair 20. st…..ky 5. pr…….nt nose 21. bu…..ing eyes 6. prot…….g ears 22. have a go….ee 7. pe……..g eyes 23. have a mo…....che 8. clean-s……..n 24. have st…..ble 9. p……mp 25. wear a b…….ce 10. s……der 26. light-sk…….d 11. s…….ny 27. have fr…..les 12. well-b….t 28. double ch…n 13. be in good s…..e 29. di….les 14. wr…….es 30. good-l….king 15. ch…..by cheeks 16. b…..hy eyebrows broad shoulders be in good shape curly hair wavy hair prominent nose protruding eyes penetrating eyes clean-shaven plump slender skinny well-built straight hair wrinkles chubby cheeks bushy eyebrows look frail look tanned cute stocky bulging eyes have a goatee moustache have stubble wear a brace dark-skinned have freckles double chin dimples good-looking

Physical appearance Complete the collocations: a) to be ….. ………grey 1. rosy b) to be of… …height/weight2. forehead c) to have a ……………….figure3. going d) to be in good …………4. bald e) look ………5. average f) ………… eyebrows6. mouth g) high …….7. shape h) ……… complexion8. frail i) wide ……..9. gorgeous j) to be going………….10. bushy going forehead gorgeous shape frail bushy average rosy mouth bald

Physical appearance Work in pairs. Choose one man and woman from the following pictures. Try to describe him/her in detail. Your partner must guess which person you are talking about. Your description should include some info about: 1. Body 2. Hair 3. Head and face 4. Other {frail, cute, good-looking etc.}

Character traits Match the personality adjectives with their definitions: 1. shy 2. outgoing 3.bad-tempered 4. thorough 5. punctual 6. reliable 7. caring 8. inventive 9. open-minded 10.cheerful a) willing to consider ideas and opinions that are new or different to your own b) a person who becomes angry and annoyed easily c) someone who is kind and gives emotional support to others d) very good at thinking of new and original ideas e) nervous and uncomfortable with other people f) friendly and energetic and finding it easy and enjoyable to be with others g) somebody doing things at the expected time, not late h) detailed and careful i) somebody that can be trusted or believed because they work or behave well in the way you expect j) happy and positive

Antonyms Use the negative prefixes un, im, in, ir or dis to create adjectives with the opposite meaning: 1. loyal 11. reliable 2. friendly 12. obedient 3. honest 13. attractive 4. helpful 14. practical 5. responsible 15. considerate 6. sensitive 16. rational 7. mature 17. kind 8. fair 9. tolerant 10. polite disloyal unfriendly dishonest unhelpful irresponsible insensitive immature unfair intolerant impolite unreliable disobedient unattractive impractical inconsiderate irrational unkind

Phrases for describing personality SEE + SB. + AS + ADJECTIVE I see Lucka as hard-working and helpful. SEE + SB. + AS + ADJECTIVE I see Lucka as hard-working and helpful. SB. CAN BE DESCRIBED AS + ADJ John can be described as lazy and stubborn. SB. CAN BE DESCRIBED AS + ADJ John can be described as lazy and stubborn. CONSIDER SB. + ADJ I consider Jane thorough and conscientious. CONSIDER SB. + ADJ I consider Jane thorough and conscientious. SB. SEEMS TO BE + ADJ Her son seems to be caring and loyal. SB. SEEMS TO BE + ADJ Her son seems to be caring and loyal.

My best friend Jack Can you imagine Jack being your best friend? Try to prepare a short description of his physical appearance and character traits. Try to use all the words and phrases you have learnt so far.

My best friend: hobbies and interests to be crazy about to be interested in to be keen on to be fond of to be really into can’t stand love sth. so much to be a fan of to be crazy about to be interested in to be keen on to be fond of to be really into can’t stand love sth. so much to be a fan of + ING John is keen on fishing. Mark is crazy about dancing. Jo can’t stand riding a horse.

Use the mind map to talk about your best friend My best friend Physical appearance Hobbies and interests Future plans Character traits What does he/she look like? What is he/she like? What does he/she do in her/his free time? What does he/she intend to do in the future?

Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízeních. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Zdroje a literatura 1.VINCE, Michael. FCE Language Practice. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2003, ISBN SMITH-DLUHÁ, Gabrielle. Angličtina Otázky a Odpovědi. Dubicko: Infoa, 2008, ISBN EL-HMOUDOVÁ, Dagmar. Angličtina Maturitní Témata. Třebíč: Petra Velanová, 2006, ISBN SMITH-DLUHÁ, Gabrielle. Anglicko-česká maturitní témata. Dubicko: Infoa, 2002, ISBN CAMBRIDGE UNIVERSITY. Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge : Cambridge University Press, 2003, ISBN Veškeré použité obrázky pocházejí z otevřené galerie Microsoft Office (Powerpoint, verze 2010).