Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Advertisements

Temporalsätze/A Střední odborná škola Otrokovice
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_05
Věty časové Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Digitální učební materiál
Název Vedlejší věty časové se spojkami wenn, als, bevor,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
6. LEKCE (6. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_06 deshalb-Satz TEMA:Jazyková kompetence.
Deutsch mit Max 2 Lektion 5. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_113  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_229.NEJ.34 Infinitiv mit “zu“, Infinitiv ohne „zu“
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Erfindungen und Erfinder.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_20 Konjunktiv II TEMA:Jazyková kompetence.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Wiederholung 5–8 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_168_VEDLEJŠÍ VĚTY, SPOJKA WEIL Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Nebensätzespiel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Adjektive Autor Mgr.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_16_ADJEKTIVE.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A15_Perfektum sloves sein a haben Téma: Německá gramatika.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_459 Nj/9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A 20_Spojky Téma: Německá gramatika pro 8. a 9. ročník.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Konjugation der Hilfsverben
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Préteritum pomocných sloves
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Deutsch mit Max II. Lektion 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE Autor Mgr. Zuzana Seimlová Tematický okruh Konverzace v německém jazyce Ročník 3. a 4. ročník a septima a oktáva Datum tvorby Březen 2013 Anotace Materiál slouží k procvičování nebo testování znalostí z německé gramatiky - souvětí. Metodický pokyn Prezentace je určena k procvičování formou kvízu nebo testu, tedy i k možnosti soutěžit v nabytých znalostech. Možnosti využití: promítání nebo práce s vytištěným pracovním listem při práci ve skupinách, práce jednotlivců nebo dvojic možná u PC či s tabletem. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Satzverbindung - Satzgefüge I.Beginnt das Satzgefüge / podřadné souvětí / mit dem Nebensatz 1. Er ist immer sehr froh, wenn er seine Verwandten wiedersieht. 2. Monika isst oft und zu viel, obwohl sie Diät halten soll. 3. Du musst im Bett liegen bleiben, solange du krank bist. 4.Wir wollen nicht, dass du wegen uns in Schwierigkeiten kommst.

II.Verwendet die nächsten Konjunktionen – aber/ trozdem/ weil/ deshalb 1. Ich sage es ihm auf Deutsch, … er versteht mich nicht. 2. Ruth möchte in den Ferien nach Spanien, … sie die Sonne und das Meer mag. 3. Es fährt kein Bus, … gehen wir zu Fuß. 4.Wir laden ihn immer ein, … kommt er nie.

III.Ergänzt die passende Konjunktion in die Temporalsätze / časové věty/ 1. … Martin klein war, wollte er keinen Spinat essen. 2. Mein Großvater hat immer schöne Geschenke mitgebracht, … er uns besucht hat. 3. … wir im Ausland waren, hat sich viel in unserem Land geändert. 4.… sie einen Videorecorder haben, gehen sie nur noch selten ins Kino. 5.Sie hat gewartet, … wir gekommen sind.

IV.Ergänzt die Verben in den richtigen Formen auf die richtige Position 1. Sobald ich mir den Fuß / verletzen - Perfekt. 2. Denn ich mir den Fuß / verletzen - Perfekt. 3. Solange mein Fuß in Ordnung / sein - Präteritum. 4.Sondern mein Fuß in Ordnung nicht / sein - Präteritum.

V.Verbindet die Sätze mit dem Relativpronomen in der passenden Form 1. Ich suche jemanden. Ich kann mein altes Auto verkaufen. 2. Wer hat den Schlüssel weggenommen? Ich habe ihn hier hingelegt. 3. Wir lesen gerade ein Buch in der Schule. Der Autor dieses Buches ist relativ unbekannt. 4.Das ist Frau Schumann. Ihr Mann ist vor fünf Jahren bei einem Autounfall gestorben.

Satzverbindung – Satzgefüge Lösung I.Beginnt das Satzgefüge / podřadné souvětí / mit dem Nebensatz 1. Wenn er seine Verwandten wiedersieht, ist er immer sehr froh. 2. Obwohl Monika Diät halten soll, isst sie oft und zu viel. 3. Solange du krank bist, musst du im Bett liegen bleiben. 4. Dass du wegen uns in Schwierigkeiten kommst, wollen wir nicht.

II.Verwendet die nächsten Konjunktionen – aber/ trozdem/ weil/ deshalb 1. Ich sage es ihm auf Deutsch, aber er versteht mich nicht. 2. Ruth möchte in den Ferien nach Spanien, weil sie die Sonne und das Meer mag. 3. Es fährt kein Bus, deshalb gehen wir zu Fuß. 4.Wir laden ihn immer ein, trotzdem kommt er nie.

III.Ergänzt die passende Konjunktion in die Temporalsätze / časové věty 1. Als Martin klein war, wollte er keinen Spinat essen. 2. Mein Großvater hat immer schöne Geschenke mitgebracht, wenn er uns besucht hat. 3. Während wir im Ausland waren, hat sich viel in unserem Land geändert. 4. Seitdem sie einen Videorecorder haben, gehen sie nur selten ins Kino. 5. Sie hat gewartet, bis wir gekommen sind.

IV.Ergänzt die Verben in den richtigen Formen auf die richtige Position 1. Sobald ich mir den Fuß verletzt habe. 2. Denn ich habe mir den Fuß verletzt. 3. Solange mein Fuß in Ordnung war. 4.Sondern mein Fuß war nicht in Ordnung.

V.Verbindet die Sätze mit dem Relativpronomen in der passenden Form 1. Ich suche jemanden, dem ich mein altes Auto verkaufen kann. 2. Wer hat den Schlüssel weggenommen, den ich hier hingelegt habe? 3. Wir lesen gerade ein Buch in der Schule, dessen Autor relativ unbekannt ist. 4.Das ist Frau Schumann, deren Mann vor fünf Jahren bei einem Autounfall gestorben ist.

Zdroje: Materiál pochází výhradně ze zdrojů autora.