Daniel Beneš, Nikola Horáková, Kateřina Majerová Gymnázium Šternberk, 2. A Školní rok 2013/2014 Hudební výchova, německý jazyk.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Wie man andere und sich selbst sieht und was man vielleicht auch nicht sieht Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

6. LEKCE (6. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Pavla Študentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03, časování kaufen - koupit TÉMATICKÝ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_34_Německý jazyk_préteritum, perfektum silných.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_34_Německý jazyk_skloňování přídavných jmen.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ 34_Německý jazyk_předložky_I. Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_18_IM_RESTAURANT.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_168_VEDLEJŠÍ VĚTY, SPOJKA WEIL Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
B ERUFE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.04 Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Was macht oft Probleme.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Erinnerungen.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
W ETTER UND JAHRESZEITEN PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.20.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Préteritum sloves haben, sein, werden VY_32_INOVACE_02-17 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
Nikola Bajerová, Ondřej Kolář, Ondřej Nauč, Mirek Kočí.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 3 Lektion 5 Reflexive Verben Verben mit Präpositionen Präpositionaladverbien Sport,
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 14: Meine monatlichen Ausgaben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_30_NJ8_AZ-kvíz-wo,wohin TÉMA: Wo? Wohin? ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opa kovani Datum: Ročník: devátý.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
Němčina pro jazykové školy nově 1
Konjugation der Hilfsverben
Pády podstatných jmen v množném čísle
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Deutsch mit Max II. Lektion 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Němčina pro jazykové školy nově 1
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opakovani Datum : Ročník : devátý.
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Daniel Beneš, Nikola Horáková, Kateřina Majerová Gymnázium Šternberk, 2. A Školní rok 2013/2014 Hudební výchova, německý jazyk

 ryCM

 00:00 – 00:23 Harry přichází k myslánce.  00:23 – 01:00 Vzpomínka – mladá Lily a Severus.  01:00 – 02:05 Severus a Lily jedou do Bradavic.  02:05 – 02:45 Severus se dozvídá proroctví o Harrym.  02:45 – 04:03 James a Lily jsou mrtví.  04: :37 Harry jede do Bradavic.  04:37 – 05:48 Brumbálovo prokletí.  05:48 – 06:22 Snape a jeho skrytá láska.  06:22 – 07:45 Snape kouzlí Patrona.

 Umírající Severus daruje Harrymu Potterovi jeho slzu, aby se mohl podívat v tzv. myslánce na pravdu o jeho životě.  „Jsi zrůda, jsi zrůda Lily! Povím to mámě!“, křičí Petunie Evansová na svou sestru, která právě ve své dlani nechala rozkvést sedmikrásku. Lily utíká pryč, když v tom k ní přistoupí chlapec, který se schovával ve vykotlané dutině stromu. Je to malý Severus Snape. Utrhne květinu a nechá ji přiletět k ní. „Žárlí, protože je obyčejná a ty jsi zvláštní.“ „Nebuď zlý Severusi“, odvětila Lily. Leželi vedle sebe pod stromem, kde se seznámili a pozorovali, jak Severus vypouští oblaka létajích květin.

 Vzpomínka se změnila, Moudrý klobouk křičí „Nebelvír!“ a Lily usedá ke stolu vedle Jamese Pottera, zatímco Severus se přidává ke Zmijozelu. Vzpomínky se rychle střídají, Harry Lily a Jamese-jeho rodiče-jak spolu tancují a smějí se, potom se mu zjeví profesorka Trelawneyová vyslovující věštbu o Harrym a Pánovi zla – „Ani jeden nemůže žít, jestliže druhý zůstává živ“. Vzpomínka přeskakuje ke klečícímu Severusovi, „Ukryjte je, ukryjte je všechny, prosím Vás..“, „A co mi dáte na oplátku vy, Severusi?“, „…cokoliv“, odvětí Snape. Dále vidí Harry jeho matku, jak mu jako malému dítěti v postýlce šeptá: „Buď silný“ a potom místnost rozsvítí záblesk zeleného světla a Lily se hroutí mrtvá k zemi.

 Potom už Harry naslouchá tomu, kvůli čemu mu Snape daroval tuto slzu. Zjišťuje, že mu sám ředitel jejich školy, který Severuse vždy podporoval, nařídil, aby jej zabil, protože jen díky tomu mu bude Pán zla dostatečně důvěřovat.

 Sterben Severus Git Harry Potter seine Träne, so konnte er im Denkarium auf die Wahrheit über sein Leben zu suchen.  " Du bist ein Monster, du bist ein Freak Lily ! Ich sag deiner Mutter ! " Petunia Evans schreit seine Schwester, die gerade seine Hand in ein Gänseblümchen blühen. Lily rennt weg, wenn es um den Jungen, der in einem ausgehöhlten Baum hohl versteckte beitritt. Es gibt eine kleine Severus Snape. Pflücken von Blumen und lässt sie zu ihr kommen. "Er ist eifersüchtig, weil es üblich ist, und du bist etwas Besonderes. " "Sei nicht böse Severus ", sagte Lily. Sie lagen nebeneinander unter einem Baum, wo er und traf beobachtete, wie Severus Wolken létajích Blumen gelöscht.

 Der Speicher hat sich verändert, schrie der Sprechende Hut " Gryffindor ! " Und Lily setzte sich an den Tisch neben James Potter, während Severus Slytherin hinzugefügt wird. Erinnerungen schnell ändern, Harry James und Lily- Eltern -how sie tanzen und lachen, dann scheint er Professor Trelawney auszusprechen Prophezeiung über Harry und dem Dunklen Lord - " Weder kann leben, während der andere bleibt am Leben. " Der Speicher springt an den knienden Severus, " Shelter Verbergen ihnen allen ist, bitte.. " "Und was gibst du mir im Gegenzug, Severus? ", " Whatever... " Snape Antworten. Darüber hinaus sieht Harry seine Mutter, wie er als kleines Kind in der Krippe flüstert : " Sei stark " und dann die Zimmer blinken grün Licht und Lily tot zusammenbricht.

 Danach hört Harry, um ihn wegen dem, was Snape gab diese Träne. Er findet, dass er selbst Direktor der Schule, die immer Severus unterstützt hat, um ihn zu töten bestellt, denn nur weil er böse genug, um den Herrn zu vertrauen ist.