Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_122_PROTECTION OF ENVIRONTMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GREEN DICTIONARY Created by Czech students. acclimatization aklimatizace, zdomácnění.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 05Číslo.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Environment By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Environment Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Natural disaters and extreme weather Global problems How to be green VY_32_INOVACE_3B3.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
LINKING WORDS ‒ for similar or opposing ideas
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ATMOSPHERE AND ITS PROTECTION Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: Mgr. Miloslava Dorážková Projekt: S anglickým.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Shopping By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
PEDOLOGY AND SOIL PROTECTION Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: Mgr. Miloslava Dorážková Projekt: S anglickým.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_129_ WEATHER CONDITIONS 2 Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Tichotová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_18_SOCIETY TEMA:Situace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Skincare Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_SKIN_CARE_08 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_82_ENVIRONMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Životní prostředí (Environment) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
The enviroment and its protection
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Životní prostředí (Environment) B1
Digitální učební materiál
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Mgr. Helena Blechová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
WH-QUESTIONS.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Dana Vítová Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_06.
The enviromental problems
Transkript prezentace:

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_122_PROTECTION OF ENVIRONTMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace AutorMgr. Jana Ratimorská Průřezové témaČlověk a životní prostředí Tematický celekAnglický jazyk Ročník3. – 4. Datum tvorby Datum a místo ověření A Druh učebního materiálu Prezentace Anotace Prezentace nové slovní zásoby názorné seznámení s novou slovní zásobou, práce v Power pointu proložená s prací v online prostředí Klíčová slova Problems on the Earth, formation of compound words, definitions, protect environment. Metodický pokyn Určeno pro studenty úrovně B1. Časově je prezentace koncipována na 1 vyučovací hodinu. Poslech písně, zápis a aktivní vyhledávání slovíček, spojování slov, definování pojmů, práce s významovým slovníkem a poslech konverzace online v internetovém prostředí. Konverzace na téma „What do you do for protection of environment?“. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

PROTECTION OF ENVIRONMENT VOCABULARY

Watch the video, listen with attention and think about it Watch the video, listen with attention and think about it. The Environment in Studio 3 on Vimeo The Environment in Studio 3 on Vimeo Watch the video, listen with attention and think about it Watch the video, listen with attention and think about it. The Environment in Studio 3 on Vimeo The Environment in Studio 3 on Vimeo air pollution air pollution water pollution energy energy rainforest deforestation greenhouse effect greenhouse effect global warming global warming Which are the biggest problems in the world ?

Work in groups, use your dictionary and translate A 1. air pollution A 1. air pollution 2. water pollution 3. rainforest deforestation 4. global warming 5. greenhouse effect C 6. natural disasters 7. hole in the ozon layer 8. natural resources 9. renewable energy 10. energy B 11. car exhaust fumes 12. emissions 13. carbon dioxide 14. clean up litter 15. protect wildlife D 16. waste 17. recycle 18. litter bin 19. animals are dying out 20. plants/trees disappear

SolutionSolution A 1. znečištění vzduchu 2. znečištění vody 3. odlesňování deštných pralesů 4. globální oteplování 5. skleníkový efekt D 16. plýtvat 17. recyklovat 18. nádoba na odpadky 19. zvířata vymírají 20. rostliny/stromy mizí C 6. přírodní katastrofy 7. díra v ozónové vrstvě 8. přírodní zdroje 9. obnovitelná energie 10. energie B 11. výfukové plyny 12. emise 13. oxid uhličitý 14. odklidit odpadky 15. chránit volně žijící zvířata

Match words from the left and right to form compound words polluted air water pollution rainforest deforestation global warming greenhouse effect natural disasters renewable energy carbon dioxide exhaust fumes disapearing of plants natural resources Solution

Make a definition of the word air pollution water pollution rainforest deforestation global warming greenhouse effect Gases,fumes and dust particles are presented in the air. Water contains chemicals, oil or solid waste. A lot of trees are cutting down. The average temperature of the Earth is increasing, glaciers are melting and sea levels rising. Too much carbon dioxide and other gases in the earth´s atmosphere. It works as the glass in a greenhouse. The heat comes down to the Earth but it doesn´t escape, because of gases.

Everyone can help to protect the environment global warming / air pollution / greenhouse effect People should live in a way that doesn´t destroy and hurt the environment. water We must reduce consumption of water at showers and by collecting rain water into our water barrels in the gardens. We must save oil and gas by using bicycles or walking and using renewable energy. rainforest deforestation We must plant trees and bushes. We must establish new parks to protect rainforests, forests and wildlife. We must save trees by recycling our own paper. energy Save energy means we must turn lights off, if we aren´t in rooms. We shouldn´t leave our computers, televisions or radios on standby red light. We should buy compact fluorescent light bulbs.

How can you help to the Earth? turn lights off going by bikeusing renewable energy collecting rain water in water barrel reduce consumption of water plant trees and bushes establish new parks shouldn´t leave our TV on standby light

Listen to the Conversation Environment and Pollution Environment and Pollution Listen to the Conversation Environment and Pollution Environment and Pollution Environment and Pollution ConversationAnswer How do people prevent pollution? How do students prevent pollution in your school? What do you recycle at home? Do cigarettes pollute air? Why? How many times a week is there cleaned up litter in your town/city/village? Are there any problems with producing energy? Which energy pollute air the most? How does pollution and rainforest deforestation influence wildlife and plants? What do you do for saving our planet? Do you know any organization, which protects environment? online

will mankind realize Only when the last fish is gone, the last river poisoned they cannot eat money. the last tree cut down…..

Použité zdroje Slide 2: (online cit ) Slide 3: (online video cit ) obrázky a kliparty: 1. (online cit ) 2. (online cit ) 3. (online cit ) 4. (online cit ) 5. (online cit ) 6. (online cit ) Slide 9: obrázky 1. (online cit ) 2. (online cit ) 3. (online cit ) 4.Klipart od Microsoftu (online cit ) 5. (online cit ) 6. (online cit ) 7. (online cit ) 8. (online cit ) Slide 10: online pollution/#.Um7NDSnhaAI (online cit ) Slide 11: obrázky 1. citát z písně (online cit. z písně ) 2. klipart (cit ) 3. klipart (cit )