název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_40_NJ_LÄNDERÜBUNGEN téma LÄNDER ÜBUNGEN číslo projektuCZ.1.07/ /
ANOTACE a METODIKA 8. či 9. ročníkům Tento materiál je určen 7., 8. či 9. ročníkům k procvičování slovní zásoby na téma NÁZVY ZEMÍ. V první úloze žáci vyhledávají v „osmisměrce“ 7 názvů STÁTŮ (na další straně je řešení). Druhý typ úkolu spočívá v doplnění chybějících písmen (na dvou stranách, vždy následujíc strana s řešením), třetí cvičení je doplňování států, ve kterých se nacházejí dané pamětihodnosti (na dvou stranách) a poslední cvičení je ústní – žáci odpovídají na dané otázky.
Sucht 7 LÄNDER ITALIENWS SLOWAKEIC PORTUGALH WEBUISPQW ORTGFWOWE QWTKJCLXI RSPANIENZ FINNLANDX
Lösung ITALIENWS SLOWAKEIC PORTUGALH WEBUISPQW ORTGFWOWE QWTKJCLXI RSPANIENZ FINNLANDX
Ergänzt die Buchstaben T _ CH _ CHI _ N S _ OW_ _ EI P _ L _ _ D _ U _ SCH_ _ N_ ÖST_ RR_ _ CH S _ _ W _ _ Z
LÖSUNG TSCHECHIEN TSCHECHIEN SLOWAKEI SLOWAKEI POLEN POLEN DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ÖSTERREICH ÖSTERREICH SCHWEIZ SCHWEIZ
Ergänzt die Buchstaben F _ _ N _ R _ _ CH I _ _ L _ E _ S P _ N _ _ _ P _ RT_ _ _ L GR_ _ CH _ _ L_N_
LÖSUNG FRANKREICH ITALIEN SPANIEN PORTUGAL GRIECHENLAND
In welchen Ländern gibt es … ? der Eiffelturm das Kolosseum die Akropolis
der Matterhorn die Aposteluhr Stonehange
Lösung Der Eiffelturm gibt es in Frankreich. Das Kolosseum gibt es in Italien. Die Akropolis gibt es in Griechenland. Stonehange gibt es in Großbritanien. Die Aposteluhr gibt es in Tschechien. Der Matterhorn gibt es in der Schweiz.
Aufgabe für die Schüler 1.Nennt die Staaten in Mitteleuropa. (Jmenujte státy střední Evropy.) 2. Welche Staaten liegen am Meer? (Které státy leží u moře?) (Které státy leží u moře?) 3.Welche Länder habt ihr besucht? (Které země jste navštívili?) (Které země jste navštívili?)
Zdroje obrázků ilustrace aplikace Microsoft PowerPoint (vč. obrázků z webu Office.com)
Shrnutí práce s materiálem, užití v hodině Žákům se s učebním materiálem pracovalo dobře, bavilo je to, úkoly zvládali plnit. Časově je tento materiál náročnější, proto je dobré ho využít rozložený do více hodin.