Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
Advertisements

Označení DUM Fi- DUM Autor
Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ 34_Německý jazyk_předložky_I. Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_15 Wechselpräpositionen TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Präpositionen – den.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_VII_Nj3_18 AutorMgr.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_456 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaSkloňování.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_ 32_INOVACE_166_PŘEDLOŽKY SE 3. A 4. PÁDEM, POPIS MÍSTA Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
1. Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Kleidung und Wetter TémaPřídavná.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 6 – Wohin stellst du die Sachen? Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WECHSELPRÄPOSITIONEN
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
Přídavné jméno v přísudku
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Skloňování přídavných jmen po členu určitém
Transkript prezentace:

Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky a schématy doplněných textem podporujícím výklad učitele. Metodický pokyn Materiál používá učitel při výkladu – pro větší názornost a atraktivnost výuky a zároveň jej mohou využívat žáci pro domácí přípravu na výuku.

Předložky se 3. a 4. pádem Předložky místa

Předložky místa se 3. a 4. pádem

wo ?kde?3. pád mužský rod ženský rodstřední rod množné číslo 1.pádderdiedasdie 2. páddesderdesder 3. páddemderdemden 4. páddendiedasdie auf dem Tisch na stole

mužský rod ženský rodstřední rod množné číslo 1.pádderdiedasdie 2. páddesderdesder 3. páddemderdemden 4. páddendiedasdie wohin ?kam?4. pád auf den Tisch na stůl

Některé předložky se členem splývají Všiměte si ansan dasans Fensterk oknu am an demam Fensteru okna aufsauf dasaufs Sofana pohovku imin demim Hausv domě insin dasins Hausdo domu beimbei dembeim Artzu lékaře zumzu demzum Artzk lékaři

Doplň vhodnou předložku Der Aufkleber klebtder Tür. Der Tunnel istder Erde. Der Lehrer stehtden Schülern. Der Tisch stehtder Ecke. Das Glas stehtdem Tisch. Jessika springtden Graben Andre gehtden Tunnel. durch - über - auf - vor - zwischen - in - unter - an

Doplň člen Der Garten liegt hinter ______ Haus. Vor _____ Kirche steht ein Brunnen. Neben ______ Schule steht die Turnhalle. Unter _______ Halle ist ein Gymnastikraum. Es stehen schon viele Autos neben _____ Brücke. Auch unter ______ Baum steht ein Auto. Die Parkplätze sind vor _____ Halle. Die Tafel im Klassenzimmer hängt an ____ Wand. Die Schultasche liegt unter ______ Tisch. Jeder Schüler sitzt in ____ Bank. Eine Schülerin sitzt vor ____ Lehrer. Der Lehrer sitzt vor ____ Schülern. Die Schülerin steht an ______ Tafel und neben ______ Lehrer. derdiedasdie desderdesder demderdemden diedasdie

Der Garten liegt hinter dem Haus. Vor der Kirche steht ein Brunnen. Neben der Schule steht die Turnhalle. Unter der Halle ist ein Gymnastikraum. Es stehen schon viele Autos neben der Brücke. Auch unter dem Baum steht ein Auto. Die Parkplätze sind vor der Halle. Die Tafel im Klassenzimmer hängt an der Wand. Die Schultasche liegt unter dem Tisch. Jeder Schüler sitzt in der Bank. Eine Schülerin sitzt vor dem Lehrer. Der Lehrer sitzt vor den Schülern. Die Schülerin steht an der Tafel und neben dem Lehrer. derdiedasdie desderdesder demderdemden diedasdie

Přelož do němčiny Kde ?Kam ? na stolena stůl ve skřínido skříně před učitelempřed učitele v lavicido lavice pod mostempod most na zdina zeďna tabuli

Wo?Wohin? auf dem Tischauf den Tisch im Schrankin den Schrank vor dem Lehrervor den Lehrer in der Bankin die Bank unter der Brückeunter die Brücke an der Wandan die Wand an der Tafel an die Tafel

 BAUMBACH, Rudolf a VÁCLAVKOVÁ, Gertruda Mluvnice němčiny. Olomouc: FIN PUBLISHING, 1997, ISBN  Obrázky galerie Kliparty kvalitně [cit ]. Dostupný pod licencí Microsoft Office 2010 WWW:.  Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora. 13 Použité zdroje