Conservation biology, vocabulary Metodické pokyny : Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0950 Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo06 Označení materiáluevo06_Conservation.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Advertisements

1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_07_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Gender Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Gay / LGBT rights Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_07.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Basic Ecological Concepts Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Tvůrce anglické verze: Mgr. Milan Smejkal Projekt: S anglickým jazykem.
National characteristics Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo02 Označení materiálu evo02_Restoration ecology_Returning degraded ecosystems.
Conservation biology, different approaches Metodické pokyny : Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo07 Označení.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_bio_evo03 Označení materiáluevo03_The distribution of plants_vocabulary Název školyGymnázium.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název vzdělávacího materiálu
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ecosystems Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Ecosystems, vocabulary
The distribution of plants, where can plants grow
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
The enviromental problems
Ecosystems, discussion
Transkript prezentace:

Conservation biology, vocabulary Metodické pokyny : Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_bio_evo06 Označení materiáluevo06_Conservation biology_vocabulary Název školyGymnázium Kladno AutorMgr. Veronika Nedvědová Anotace Vstupní slovní zásoba nezbytná pro další výklad problematiky Ochrany přírody. Podklady umožňují práci na principu CLIL výuky biologie v anglickém jazyce. PředmětBIO - biologie Tematická oblastEnvironmentální výchova TémaOchrana přírody Očekávané výstupy Zvládnutí základní slovní zásoby důležité pro danou tématiku. Důraz je kladen na aktivitu žáků, formulaci názorů a zaujímání postojů. Základním principem je stimulace komunikace v rámci tématu. Klíčová slova Chráněná území, ekosystém, ekotony, nárazníkové zony, fragmentace prostředí. Druh učebního materiáluZákladní vymezení slovní zásoby. Ročník3. a 4. Cílová skupinavyšší stupeň osmiletého gymnázia, čtyřleté gymnázium Ověřeno Použitá literatura: → J.B.Reece a kol.: Campbell Biology, Pearson, Ninth Edition,2O11. →Hájková J. a kol.: Slovník ekologie a životního prostředí, Fontána a Živá Planeta, →Oxford Advanced Learner’s Dictionary of Current English, Oxford University Press, Fifth Edition, Fotografie se svolením Vít Homér. Ostatní materiály z vlastních zdrojů.

landscapebiodiversity edgearea protectedcommunities bufferexploitation wildlandarea regionalconservation reducedreserve movementzone naturecorridor humanlandscape 2. Find suitable collocations: 1)The surrounding habitats serve as … against intrusion into undisturbed area. 2)…are being established in order to slow biodiversity loss. 3)The likelihood of long-term survival of a conserved …is proportional to the stability of the society. 4)In fragmented habitats, the presence of a … can be extremely important for conserving biodiversity. 5)… is a land managed for the purpose of providing special opportunities for the study. 6)Some organisms prefer … because they gain resources from both areas. Worksheet 3.Fill in the gaps with suitable collocations: Conservation biology, vocabulary a)all the features of an area that can be seen when looking across it b)the prevention of loss, waste, damage, destruction c)to keep something alive or in existence d)breaking or making something break into small parts e)the boundary of an area f)a group of animals or plants living in the same place g)a long narrow passage h)to keep something in its original state or in a good condition i)to keep something safe from harm j)a piece of land reserved as a protected area for animals and plants k)a device for reducing the effect of an impact esp. on a railway vehicle l)a land that is not under cultivation m)using a natural recourses for one‘s own profit n)not interfered with 1. What words are described in the list?

Match the words with their definitions. a)all the features of an area that can be seen when looking across it b)the prevention of loss, waste, damage, destruction c)to keep something alive or in existence d)breaking or making something break into small parts e)the boundary of an area f)a group of animals or plants living in the same place g)a long narrow passage h)to keep something in its original state or in a good condition i)to keep something safe from harm j)a piece of land reserved as a protected area for animals and plants k)a device for reducing the effect of an impact esp. on a railway vehicle l)a land that is not under cultivation m)using a natural recourses for one‘s own profit n)not interfered with reserveexploitationlandscapeconservationundisturbed corridorwildlandedgefragmentationto preserve bufferto sustainprotectedcommunity Conservation biology, vocabulary

Answers: a)all the features of an area that can be seen when looking across it - landscape b)the prevention of loss, waste, damage, destruction- conservation c)to keep something alive or in existence- to sustain d)breaking or making something break into small parts- fragmentation e)the boundary of an area - edge f)a group of animals or plants living in the same place - community g)a long narrow passage - corridor h)to keep something in its original state or in good condition – to preserve i)to keep something safe from harm - protected j)a piece of land reserved as a protected area for animals and plants - reserve k)a device for reducing the effect of an impact esp. on a railway vehicle - buffer l)a land that is not under cultivation - wildland m)using a natural recourses for one‘s own profit - exploitation n)not interfered with - undisturbed Conservation biology, vocabulary

landscapebiodiversity edgearea protectedcommunities bufferexploitation wildlandarea regionalconservation reducedreserve movementzone naturecorridor humanecology Find suitable collocations: Conservation biology, vocabulary

landscapeecology edgecommunities protectedarea bufferzone wildlandarea regionalconservation reducedbiodiversity movementcorridor naturereserve humanexploitation Answers: Conservation biology, vocabulary

Fill in the gaps with suitable collocations: 1)The surrounding habitats serve as … against intrusion into undisturbed area. 2)…are being established in order to slow biodiversity loss. 3)The likelihood of long-term survival of a conserved …is proportional to the stability of the society. 4)In fragmented habitats, the presence of a … can be extremely important for conserving biodiversity. 5)… is a land managed for the purpose of providing special opportunities for the study. 6)Some organisms prefer … because they gain resources from both areas. nature reserve movement corridor wildland area buffer zones edge communities protected areas Conservation biology, vocabulary

Answers: 1)The surrounding habitats serve as buffer zones against intrusion into undisturbed area. 2)Protected areas are being established in order to slow biodiversity loss. 3)The likelihood of long-term survival of a conserved wildland area is proportional to the stability of the society. 4)In fragmented habitats, the presence of a movement corridor can be extremely important for conserving biodiversity. 5)Nature reserve is a land managed for the purpose of providing special opportunities for the study. 6)Some organisms prefer edge communities because they gain resources from both areas. Explain the meaning of the statements. Conservation biology, vocabulary