Datum: 20. 1. 2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_32_INOVACE_164 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konverzace v německém jazyce Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Advertisements

STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_INOVACE_4_NEJ 55 Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_161 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Ferien, Urlaub, Reisen Myšlenková mapa Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_06_NJ_EINKAUFEN témaEinkaufen číslo projektu CZ.1.07/ /
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_149 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_167  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_176 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_03 Einkaufen TEMA:My a svět kolem.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.18_slovesa_se_zmenou_kmenove_samohlasky Datum:
Berlin - Quiz VY_32_INOVACE_02-28 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
B ERUFE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.04 Číslo projektu:
Tagesprogramm VY_32_INOVACE_02-31 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_141  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Arbeitslosigkeit. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE _159_Kleidung Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_159 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ53 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_111  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_105 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_174 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_154 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_110 Licence : CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Mode und Kleidung VY_32_INOVACE_02-30 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_1 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_162 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_23 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY
ARANŽOVÁNÍ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Digitální učební materiál
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Konjugation der Hilfsverben
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Schulsystem in Deutschland
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_164 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název práce: Einkaufen Předmět : Německý jazyk Ročník: 4. Časová dotace : 45 minut Vzdělávací cíl : Studenti jsou schopni vysvětlit a plynně pohovořit o nakupování, říci kde a co rádi nakupují, znají pojmy a orientují se v nakupování přes internet. Pomůcky : Počítač, projektor, psací potřeby pro studenty Poznámka: Vyučující promítne probíranou látku na plátno nebo na tabuli a se studenty zopakuje látku, studenti se aktivně zapojují a konverzují. Píší si poznámky a úkoly do svých sešitů nebo si mohou zapisovat do počítačů. Inovace: Prezentace pomocí Power Pointu je názorná, studenti si lépe oživí probranou látku. Následně si ji mohou procvičit. Zapojení audiovizuální techniky do výuky.

EINKAUFEN

1) Gehen Sie gern einkaufen? 2) Wo kaufen Sie am liebsten ein? 3) Was kaufen Sie am liebsten ein? 4) Wieviel Geld geben Sie für die Kleidung pro Monat aus? 5) Wer kauft bei Ihnen in der Familie am häufigsten ein? 6) Kann man vom Einkaufen abhängig sein?

Kennen Sie folgende Geschäfte? die Fleischerei – die Bäckerei – das Milchgeschäft – das Galanteriewarengeschäft – das Elektrogeschäft – die Buchhandlung – die Papierwarenhandlung – der Schuhladen – das Bekleidungsgeschäft – die Musikalienhandlung – die Konditorei Kennen Sie noch andere Geschäfte?

Lösung die Fleischerei – uzenářství, masna die Bäckerei – pekařství das Milchgeschäft – mlékárna das Galanteriewarengeschäft – galanterie das Elektrogeschäft – obchod elektro die Buchhandlung – knihkupectví die Papierwarenhandlung – papírnictví der Schuhladen - obuv das Bekleidungsgeschäft – oblečení, oděvy die Musikalienhandlung – hudební nástroje die Konditorei – cukrárna

W AS PASST ZUSAMMEN ? a) die Fleischerei b) die Bäckerei c) das Galanteriewarengeschäft d) die Papierwarenhandlung e) der Schuhladen f) das Milchgeschäft g) das Elektrogeschäft h) das Bekleidungsgeschäft i) die Musikalienhandlung j) die Buchhandlung 1) Buch, Wörterbuch, Landkarte 2) Wurst, Speck, Schinken 3) Partitur, Stimmgabel, Bogen 4) Kleid, Bluse, Rock 5) Käse, Jogurt, Quark 6) Heft, Pastellstifte, Klebeband 7) Brot, Brötchen, Kuchen 8) Stiefel, Pumps, Sandalen 9) Garn, Wolle, Knöpfe 10) Bügeleisen, Glühbirne, MP3- Player GeschäfteProdukte

D IE L ÖSUNG a) 2 b) 7 c) 9 d) 6 e) 8 f) 5 g) 10 h) 4 i) 3 j) 1

Erklären Sie folgende Begriffe Internetzugang – Auswahl und Bestellung – virtueler Warenkorb – auswählen – bezahlen Kaufen Sie per Internet ein? Welche Nachteile und Vorteile es hat?

Lösung Internetzugang – man kann mit dem Internet arbeiten, das Internetnetz ist online Auswahl und Bestellung – man kann sich aus vielen Waren entscheiden, was man kauft und bestellt, d.h. was man kaufen will virtueler Warenkorb – „Warenkorb“ im Internet, wo alle Sachen veranschaulicht sind, die wir kaufen wollen auswählen – wir entscheiden, was wir kaufen, wie wir bezahlen, über welche Institution die Sachen geliefert werden Bezahlen – die Möglichkeiten, wie wir bezahlen wollen (auf der Post, über Kontoüberweisung, mit Bargeld )

Was alles kann der Verkäufer machen? Kann er alles, was hier geschrieben wir, machen? raten – helfen – Buch lesen – das Geld nehmen – im Geschäft rauchen – anprobieren – die Kleidung in die Umkleidekabinne bringen – mit dem Kunden schimpfen – die Ware billiger verkaufen – die Ware umtauschen – den Kunden aus dem Geschäft rausschmeissen – mit den Freunden erzählen – den Kunden warten lassen Schreiben Sie, wie sich ein aufmerksamer Verkäufer benimmt.

P OUŽITÁ LITERATURA NAVRÁTILOVÁ, Helena: Němčina – maturitní témata, nakladatelství Petra Velanová, Třebíč, 2007, ISBN FISCHER-MITZIVIRIS, Anni: So geht´s noch besser, Ernst Klett Sprachen, Stuttgart, Deutschland, 2010, ISBN JUSTOVÁ, Hana: Wir wiederholen fürs Abitur, Fragment, Havlíčkův Brod, 2003, ISBN