Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš."— Transkript prezentace:

1

2 Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš

3 Hodiny Historie Real-time taktická bojová hra Taktická = žádné budovy, pouze jednotky Původně inspirovaná sérií her Heroes of Might and Magic Později spíše hrami typu Age of Empires http://code.google.com/p/strategie-2d

4 Co v jiné hře nenajdete Praotce Čecha, kněžnu Libuši, Přemysla Oráče a jiné historické postavy Věrnou kopii Vyšehradu a dalších míst české historie jako herní mapu

5 Použité technologie Framework HGE a C++ SVN Enterprise Architect NSIS instalátor Adobe Photoshop Doxygen DevPartner Profiler a další …

6 Issue tracker na GoogleCode.com

7 Rozsah práce 0.5 MB zdrojových kódů Přes 600 revizí na SVN 14 dní pro každého z 5 členů týmu 40 hodin týmových schůzek

8 Rozsah hry 13 souborů s terény 21 souborů s animacemi jednotek 4 MB herních map 3 mise a tutoriál

9 Cesta kampaní

10 Co se stihlo – implementace Inteligentní módy jednotek a akce (Patrol, Search and Destroy, Explore) Skupiny jednotek, očíslované skupiny Panel s minimapou Hotkeys Propracovaný systém triggerů Plynule navazující terén Větvené kampaně Pathfinder s waypointy

11 Co se stihlo navíc –implementace Optimalizované vykreslování mapy Plynulé scrollování Pathfinder ve vlastním vlákně Blackmapa a Fog of war (i na minimapě) Snadný modding pomocí INI souborů Hudba dle kontextu hry Vycentrování na výběr Teleport jednotek

12 Co se nestihlo – implementace Různá velikost jednotek Formace Síťová hra

13 Co se stihlo navíc - ostatní Programátorská dokumentace v HTML Vygenerovaná dokumentace v Doxygenu Nápověda Verze s instalátorem pro Windows

14 A nyní HRA!

15 Co bychom udělali stejně Dosti dlouhá doba strávená specifikací a návrhem architektury, včetně UML diagramů Poměrně striktní dodržování časového plánu Používání Issue trackeru Důsledné logování Pravidelné schůzky celého týmu

16 Co bychom udělali jinak Místo souborů INI použít XML Jednoho člověka vyhradit pouze na psaní misí, tvorbu jednotek a vyvažování hry Nepředpokládat, že hra bude hotová za zlomek času


Stáhnout ppt "Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš."

Podobné prezentace


Reklamy Google