Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.1007 AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.1007 AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2."— Transkript prezentace:

1 www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.1007 AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuGoogle SkechUp (XX. část) Stupeň a typ vzděláváníStřední škola Vzdělávací oblastInformační a komunikační technologie Vzdělávací obor79-41-K/41 Gymnázium, Tematický okruhGrafický software Druh učebního materiáluVýukový materiál Cílová skupinaŽák, 2. ročník Anotace Výukový materiál je určen k frontální prezentaci učitelem, případně jako materiál pro samostudium. Výukový materiál je nutno doplnit výkladem. Žák se bude orientovat v problematice základů počítačové grafiky. Vybavení, pomůcky- Klíčová slovaRastr, vektor, barevná hloubka, zobrazovací soustava, rastrové formáty, vektorové formáty, skener, tiskárna Datum5. 9. 2013 GOOGLE SKETCHUP (XX. ČÁST)

2 ÚKOL: POSTAV SI DŮM! Nyní zpět k úkolu „Postav si dům“ C) Pomocí nástroje Push/Pull vytáhni zeď o 8 metrů.

3 Vytažení o 8 m (archiv autora) ÚKOL: POSTAV SI DŮM!

4 Nyní zpět k úkolu „Postav si dům“ D) Udělej střechu. Pomocí nástroje Linie propoj 2 rohové body a veď úsečku středem. Poté vyber nástrojem Select obě středové čáry a nástrojem Move je posuň ve směru osy o 2,5 m.

5 Animace střechy (archiv autora) ÚKOL: POSTAV SI DŮM!

6 Nyní zpět k úkolu „Postav si dům“ E) Vytvoř na střeše přesahy podle obrázku.

7 Přesahy střechy (archiv autora) ÚKOL: POSTAV SI DŮM!

8 Nyní zpět k úkolu „Postav si dům“ F) Vytvoř na domě okna a uprav okolí. Vymodeluj bazén na plot. Na hotové dílo použij barvy. Výsledný model může vypadat například takto (viz následující obrázek).

9 Výsledek (archiv autora) ÚKOL: POSTAV SI DŮM!

10 OPAKOVÁNÍ OPAKOVÁNÍ Postav ulici, na které budou alespoň 3 různé domy.

11 ZDROJE A PRAMENY 1)Počítačová grafika: [Seminář, Praha, 26.-28. dubna 1977] : Sborník referátů. Praha: [nákl. vl.], 1977, 229, [1] s. Aplikovaná kybernetika. 2)KRŠEK, Přemysl. Základy počítačové grafiky: IZG. 1. vyd. Brno: Fakulta informačních technologií, 2008, 89 s. Aplikovaná kybernetika. ISBN 80-214-0351-9. 3)ŽÁRA, Jiří, Bedřich BENEŠ a Petr FELKEL. Moderní počítačová grafika. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 1998, xvi, 448 s. ISBN 80-722-6049-9. 4)BROOKSHEAR, J, David T SMITH a Dennis BRYLOW. Informatika. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 608 s. ISBN 978-80-251-3805-2. 5)program Google SketchUP, který je zdarma dostupný na oficiálních stránkách programu 6)V práci jsou použity Print Screeny obrazovky PC autora materiálu.


Stáhnout ppt "Www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.1007 AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2."

Podobné prezentace


Reklamy Google