Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá."— Transkript prezentace:

1 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiáluKlíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiáluVzdělávací materiál č. 11 Poradenská činnost v kadeřnictví AutorPhDr. Alena Švepešová Tematická oblastTvorba účesu AnotaceVzdělávací materiál je určen pro výklad učiva pro obory Kadeřník – kadeřnice Ročník3.ročník Datum tvorbyŘíjen 2013 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

2 PORADENSKÁ ČINNOST V KADEŘNICTVÍ Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura:Příručka pro kadeřnice,M.Husken a kol.Sobotáles,2005

3 Role kadeřnice Pro zákazníka je ideálním poradcem v péči o vlasy, pleť, upraveném vzhledu Pomáhá realizovat individuální představy zákazníka Pomáhá realizovat individualizaci zákazníka – jeho sebevědomí

4 Poradenství Činnost v oblasti odborné a specializované Cílem je pomoc Může být placené Nebo součástí komplexu služeb

5 Poradenství závisí na Schopnosti vnímat osobní představy zákazníka Znalosti potřeb zákazníka Znalosti módních trendů Znalosti a sledování módních přípravků

6 Co ovlivňuje poradenství Optimismus Pohoda Jistota Schopnost kritizovat a přijímat kritiku Věrohodnost

7 Kvalitní vzhled kadeřnice – vypadá věrohodněji Sebevědomé počínání kadeřnice ( nejistota vzbuzuje obavy) Příjemné prostředí navazuje lepší komunikaci (není na zákaznici otevřené okno, špinavá podlaha, zrcadlo …) Váš příjemný hlas - intonace( úsečné chování - arogance vzbuzuje nejistotu) Typy pro úspěšné poradenství

8 Kvalitní poradkyně Naslouchá Umí se vcítit (empatie) Je kreativní Má teoretické znalosti Má praktické dovednosti Má komunikativní schopnosti

9 Oblasti poradenství Vlasy – péče o vlasy péče o vzhled vlasů celkový účes Pleť péče o pleť líčení znalost produktů Ruce – úprava nehtů znalost produktů

10 Schopnost kadeřnice Každá kadeřnice musí být schopna vytvořit účes k odpovídajícímu typu zákazníka, umět ho nalíčit dle dané příležitosti Schopnost úpravy nehtů se týká lakování

11 vlasy&docid=ba1pxYt56J9mjM&imgurl=http://www.blancheporte.cz/data/imgs/ l.jpg&w=800&h=800&ei=SKJVUvijIojk4QSp6YDYBw&zoom=1&iact=hc&vpx=1008&vpy=472&

12 166kc&docid=PcrdvLAjcMUhkM&imgurl=http://www.slevmeto.cz/UserFiles/Image/Amin/rt%2525C4%25259B%2525C4%25259Bnka.JPG&w=813&h=325&ei=- aJVUqjxI8SH4ASgsIGYDg&zoom=1&iact=rc&dur=937&page=1&tbnh=122&tbnw=251&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:25,s:0,i:166&tx=166&ty=

13 nehty&docid=V1bbSm8wVSO3DM&imgurl=http://www.denjaksen.cz/obrazek/50ddcbe59fa45/luxusni-pece-o-nehty- 640x480.jpg&w=640&h=480&ei=bqNVUq7nKKWN4ATBiYHQBg&zoom=1&iact=rc&dur=109&page=1&tbnh=152&tbnw=202&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:23,s:0,i:159&tx=72&ty=

14 Vlasy Vlasové poradenství zahrnuje také prodej profesionální vlasové kosmetiky (šampóny, kůry, bezoplachové kondicionéry, tužidla, stylingové přípravky pro konečnou péči aj.) a je přirozenou součástí každého stříhání. Vlasové poradenství může zahrnovat vlasovou proměnu

15 Pleť Líčení k danému účesu Vhodná kosmetika dle pleti a věku Barvení obočí

16 Nehty Úprava nehtů, lakování Poradenství jak pečovat o ruce a nehty

17 Neúspěch v poradenské činnosti Zabijácké fráze (To vy vůbec nemůžete vědět“, To si myslíte úplně špatně, Nemáte o tom ani tušení) Přemlouvání („Světlý melír máte přece už tak dlouho, proč nechcete vyzkoušet hnědý odstín?“ Příkazy ( „ Tak už se konečně rozhodněte, trvá Vám to dlouho“..) Výčitky (Kdyby jste si nechala poradit u mě, tak to mohlo lépe dopadnout“)

18 Cíl poradenství Vzbudit zájem – zvýšit klientelu Předat informace – odbornost Prezentovat vlastní osobu

19 Nároky klientů Výrazné – ví co chtějí Nepřesné – Nevyslovené


Stáhnout ppt "Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá."

Podobné prezentace


Reklamy Google