Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší."— Transkript prezentace:

1 Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor

2  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší rozhovory se zajímavými kolegy.  Detailně rozebírá hospodářské výsledky skupiny i konkurence.  Podporuje hodnoty společnosti.  Věnuje se tématům rozvoje a leadershipu.  Informuje o změnách na manažerských pozicích, představuje nové tváře.

3  Hlavní cíl: komunikace cílená na specifickou skupinu – manažery a vedoucí pracovníky  podrobnější a odbornější popis projektů a procesů než v celobankovním časopisu;  dostatek prostoru na vzdělávání a tipy určené pouze manažerům;  časopis slouží jako platforma, na které si mohou čtenáři vyměňovat názory či zkušenosti napříč všemi regiony;  díky elektronické formě lze snadno sledovat preference čtenářů (např. pomocí vstupů na jednotlivé články nebo jejich hodnocení).

4  Aktuality  Strategická témata, zprávy z představenstva, ze skupiny, od konkurence …  Hlavní téma  Etika, bohatství, lidé, partnerství, konkurence …  Rozvoj  Rozvojové programy, zážitkové tréninky, …  Zaujalo nás  Nové aplikace, inovativní projekty, výsledky průzkumů …  K zamyšlení  Rozhovory se zajímavými lidmi, tipy na literaturu …  Nové tváře  Medailonky nových manažerů, přehled změn na manažerských pozicích.

5

6  Elektronická verze se zachováním grafické kvality a uživatelské přívětivosti tištěné verze;  Přístup omezen na IP adresy bez nutnosti zadávat heslo;  Interaktivita – uživatelé hodnotí články, diskutují nad nimi, vkládají své názory do anket;  Technické možnosti – funkční odkazy na interní i externí stránky, vkládání videí;  Měřitelnost – počet vstupů na stránku, počet stáhnutí PDF (pro tisk), hodnocení článků.

7

8

9

10

11

12  Časopis si pravidelně otevře cca 900 osob.  Objektivní měření oproti původním odhadům a výsledkům průzkumu s nízkou návratností.  Každé číslo si vytiskne v průměru 140 čtenářů.  Na jednotlivé články vstupuje průměrně 650 čtenářů.  Díky přehledné liště nemusí čtenář listovat celým časopisem.  Články jsou průměrně hodnoceny čtyřmi hvězdičkami (z pěti).  Čtenář vidí své i celkové hodnocení.

13  „Od statického pdf k moderní interaktivní platformě.“  Zkombinovali jsme kvalitní grafické zpracování, výhody pohodlného tisku a příjemného čtení.  Nerezignovali jsme na tištěnou formu, proto není časopis zpracován u newsletterů obvyklou formou „prokliků“ přes názvy jednotlivých článků, ale je tradičním listovacím časopisem.  Časopis je uživatelsky přívětivý jak na monitoru, tak v papírové formě.  Čtenáři mají možnost vyjadřovat se ke článkům, hodnotit je, diskutovat s kolegy, účastnit se anket, vstupovat na interní i externí webové stránky.  Newsletter nezahlcuje ové schránky příjemců megabity, a přesto doručí plnohodnotný časopis.  Čtenáři najdou rozhovory nejen s interními odborníky, ale i externími kapacitami. Odborná témata prokládáme oddychovými tématy, jako jsou tipy na zajímavé knížky.  Při zachování stejných nákladů provozujeme časopis s výrazně vyšším množstvím funkčností, interaktivitou a uživatelským komfortem.

14  Distribuce plnohodnotného časopisu napříč republikou za téměř nulové náklady;  Interně vytvářené texty – autoři přesně ví, o čem a pro koho píšou;  Grafické zpracování v kvalitě tištěných periodik;  Interaktivita – hodnocení článků, diskuze, ankety, videa.

15  Sledovat aktuální trendy a reagovat na ně  V nedávné době jsme například přidali možnost zveřejňování videí.  Přinášet více exkluzivních rozhovorů s vrcholnými manažery skupiny ČSOB  Např. do příštího čísla chystáme rozhovor s členkou představenstva KBC Vladimírou Papirnik.  Ještě více zlepšit měřitelnost  Chystáme se například měřit délku pobytu na stránce.  Přiblížit časopis představám čtenářů  V plánu je provedení hloubkových rozhovorů se čtenáři i nečtenáři.

16  Denisa Mannová – šéfredaktorka  Ogilvy Interactive – grafické zpracování


Stáhnout ppt "Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší."

Podobné prezentace


Reklamy Google